sobota, 5 marca 2016

WIELKA KABAŁA PERSKA

z przełożenia: 7↓  K↓  D
Fałszywa kobieta, przy niej mężczyzna, może mieć bardzo trudne przeżycia, zła pozycja zawodowa albo życiowa, dopadały go trudne chwile. Około 40 lat ma ten człowiek.. Hmm, w jakiś sposób mnie ten temat dotyczy. Dowiem się o nim? 

8♦ 
AS 
7
K
 9
K
 9
9
W
8
 W
W
JA
D
AS
AS
W♥ 
D
10 
8
K
10
D 
K
9
8
7
10 
AS
10
7
7
Pozytywne załatwienie spraw urzędowych. Propozycja albo kupna, albo sprzedaży czegoś.
Właściwie wygląda na propozycję biznesową. Młody mężczyzna, najczęściej z rodziny ma farta, ale tak naprawdę to nie potrafi wykorzystać swoich szans. Ma problemy finansowe, pieniądze od niego uciekają.  Jakiś energiczny mężczyzna działa, ale jego zarobki są skromne. Nie wykluczone, że się z nim spotkam. To będzie miłe spotkanie.... ba zanosi się nawet na jakieś łóżkowe spotkanie z K.
Dwa walety = problem, strata... jeśli W jest odwrócony, to wszystko jest zniwelowane, nawet może do problemu nie dojść... on jakby się pojawia, ale jest rozgoniony, albo szybko zażegnany. 
Jakieś przykre nieporozumienie mnie czeka, przez brak silnej woli, albo nie umiejętność obrony własnych racji. Całkiem możliwe, że będzie to nieporozumienie z młodym mężczyzną.
Przy mnie kobieta, znajoma, ale z nią jakaś przykra wymiana informacji. Wieści o chorobie? O problemie? 
Nie wygląda ciekawie. Przeraża mnie ta para waletów i dodatkowa 8 .... Masakra. Nie lubię tych kart.
DLA MNIE
8  JA  10  8  K♣  9  7
przeszkody na drodze do celu. nienajlepszy mój stan umysłu, skupiam się jedynie na przeszkodach.
RADOŚĆ ZE ZDOBYCIA POWAŻNEJ KWOTY, MAJĄTKU.  MAJĄTEK. DUŻE PIENIĄDZE.
Mężczyzna  z nim rozmowa o pracy, na temat pracy, ale spotkanie będzie nie udane. Nawet nerwy, łzy, zgryzota.

CO MNIE CZEKA
D  D  7♦  AS↓  10
Córka i fałszywa osoba, w wieku około 30-tu lat, to bardzo zachłanna osoba, poluje na kasę, chociaż nie moją.  Pojawia się informacja o wyjeździe, o jakiejś drodze.

DLA DOMU
K  9 8♠  K  9
Mężczyzna z daleka, sympatyczny człowiek, miły, możliwy romans, który nie ma przyszłości.  LUB mężczyzna sympatyczny, życzliwy i jakieś nieporozumienie, kłótnia z nim o pieniądze. Też może być urzędowa kłótnia, jakiś problem urzędowy, pieniężny.
O CZYM NIE WIEM
10  W♣  10♥  W  K
Jakby znana praca. Widać mężczyznę przy pracy. To tak widać: radość, zadowolenie z pracy. Pojawia się szansa, coś nowego i z wielką radością podejmuję pracę, wszystko jakbym już znała, wiedziała gdzie, co i jak. Wielka sympatia od tego życzliwego człowieka, który łapie szanse w locie.

NIE SPODZIEWAM SIĘ
8  W  W  9♠  D
Radość wielka. Może z narodzin potomka? Jakieś komplikacje widać.

TAK SIĘ STANIE
AS↓  8  7  AS  AS
Pokonanie wszelkich problemów.... Smutek w domu, kłopoty... inny dom, interes w innym domu.

DOPOWIADAJĄCA
  
DLA MNIE - 7 W K 10 AS  W

DLA DOMU - K AS 9♣  D 7 8 

O CZYM NIE WIEM - 7♦ K K 10 8

CZEGO SIĘ NIE SPODZIEWAM - 9  9 9 10♥ W

TAK BĘDZIE - 8♣ 7 W  D♦  10

TAK SIĘ STANIE - AS 8  AS D JA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...