sobota, 30 kwietnia 2016

Rozkłady TAROTA na MAJ

Nowy rozkład

1. V mieczy 2. VIII denarów 3. VII kielichów 4. VII mieczy 5. AS pałek 6. III pałki 7. VI denarów 8. GŁUPIEC 9. Rycerz monet PANNA 10. VIII pałek 11. Król pałek LEW 12.VI pałek 13. III mieczy

Marzenia, świat fantazji i jakiś wizji.... Takie trochę oderwanie od rzeczywistości.  Brud, kurz, sprzątanie? Ziemia, beton.... Wszystkie sprawy będą się wlokły... ślimaczyły... opóźniały.... we wszystko, w każdą pracę, w każde zadanie do wykonania będę musiała włożyć dużo wysiłku. A jak mam postępować? Na pewno mam zrobić COKOLWIEK... nie tylko myśleć, analizować i wahać się bez końca... najlepiej jak pójdę za impulsem, zadziałam spontanicznie. W ogóle za dużo myślę, za dużo teoretyzuję... a tu trzeba działać... Partnerzy będą nastawieni energetycznie i czekać na mój znak będą... na jedno moje słowo. I pozytywne wyniki się malują. Podróż, niezależność... finisz działań, taki na efektownym sukcesie...i w dodatku - uczciwie, moralnie, cnotliwie.

Taka trochę ogłupiała i zaskoczona będę... dosłownie jak GŁUPECZEK. I jakbym biegłym szefem, nadzorcą była.... trochę w tle, trochę wycofana. Jakiś szlak przetrę.... z pożytkiem dla innych.... Groźny władca okaże się papierowym tygrysem... wcale groźny nie będzie..... a jak tak naprawdę zadowolona i szczęśliwa będę.... w perspektywie może coś zniszczę, żeby na tym gruncie COŚ nowego zbudować.

Stary rozkład

1. VIII denarów 2. IV kielichów 3. CESARZ 4. II kielichów 5. MAG 6. WIEŻA 
7. KOŁO FORTUNY 8. V denarów 9. IX kielichów 10. Rycerz pałek STRZELEC 
11. Królowa denarów KOZIOROŻEC 12. Król kielichów SKORPION 13. VI pałek

Trochę inaczej wygląda to według starego rozkładu. VIII denarów jest pierwszym krokiem... w długiej, dalekiej drodze. Tak kroczek po kroczku, szczebelek po szczebelku i cierpliwie. Sukces nie przyjdzie od razu. Widzę znużenie, przesycenie... niechęć... sporo najprzeróżniejszych i nie do końca pozytywnych emocji.  Mam kroczyć drogą CESARZA, z uniesiona głową...  Mam robić swoje, nie patrzeć na nikogo,  na krytykę nie zważać. Dosłownie jak WŁADCA. I jeśli mam WIEŻĘ zrobić to ją robić bez mrugnięcia okiem... a jeśli mi się przytrafi WIEŻA, to z pokorą ją przyjąć, bo za chwilę czeka mnie obrót KOŁA LOSU. Trochę przeraża mnie V denarów. wskazuje bowiem na biedę i ograniczone możliwości. Cokolwiek będzie się działo, to jednak COŚ pozostanie trwałe... mam nadzieję, że nie ta bieda jednak? Inni zyskają obrońcę i dzielnego przywódcę. We mnie? Nad całym rozkładem góruje SKORPION lub dobry, ciepły szef. W perspektywie radość, zadowolenie i świętowanie.

PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...