czwartek, 12 maja 2016

CO CZUJE KUBA Z PRACY?

Z całego serca przepraszam HELENKĘ, że tak długo czekała... Karty rozłożyłam zaraz po otrzymaniu od niej e-maila.... Sporo spraw mi się nawarstwiło... i niestety post zaległ sobie w roboczych. HELENKA napisała tak:

Prosze Pani prosze mi powiedziec co czuje Kuba z pracy adform do mnie kiedy bedziemy razem Helena 27031964 czy on za mna teskni
Pozdrawiamy, wrozka za darmo ........

Oto rozkład dla HELENKI.


1. ŚWIAT 2. KAPŁAN 3. walet monet 4. Rycerz mieczy BLIŹNIAK 5. MAG 6. IX kielichów 7. walet pałek 8. GWIAZDA 9. II denarów 10. X mieczy 11. II kielichów 12. UMIARKOWANIE 13. X denarów

Przyznaję, że karty są ładne.  Aż miło popatrzeć. Rozkład rozpoczyna karta ŚWIAT, jedna z piękniejszych kart w całej talii TAROTA. Zawsze daje nadzieję na realizację wszystkich planów, marzeń czy życzeń.
Twoje dzieło zbliża się do końca. "Pisany" jest ci sukces, spełnienie zamiarów, osiągniecie celów. Szczególnie dobro-wróżbna jest ta karta, kiedy pytasz o dokończenie pewnego materialnego przedsięwzięcia: takiego jak budowa domu, zarobienie pieniędzy, założenie przynoszącej zyski firmy. Karta "Świat" zapowiada, że wyniki będą pełne, harmonijne i trwałe.

Już sama ta karta przepowiada ciepłe uczucia, spełnienie planów. Zaniepokoił mnie KAPŁAN w negatywie... Cóż ON może znaczyć? Zanegowany autorytet... brak zaufania, bunt... fałszywe słowa.... Przemknęło mi przez głowę, że COŚ jest nie tak z tym e-mailem, że KTOŚ robi sobie ze mnie jakiś żart.... ale co mi tam... Skupię się na tym co dalej mówią karty. Według kart KUBA kieruje się jedynie własnym interesem. Nie wykluczam, że w jego życiu był KTOŚ, kto trwale zmienił jego widzenie świata, związków... KUBA to człowiek silny, aktywny, działający. I jak najbardziej zmierza ku związkowi, ku trwałej relacji dąży. 
IX kielichów mówi, że oczywiście, jak najbardziej możecie założyć rodzinę:
Pomyślna wróżba na wszystko, co wiąże się z założeniem rodziny i domu, z kupnem nieruchomości, z osiedleniem się i zapuszczeniem korzeni w pewnym miejscu. Jeśli pytasz o inne sprawy, to dana im jest podobnie trwała przyszłość
Tak przyglądając się rozkładowi, powiedziałabym, że niespodziewaną ciążę widzę.... Oczywiście walet pałek niekoniecznie może oznaczać dziecko... Równie dobrze może to być jakaś niedojrzała osoba, która w jakiś sposób zamiesza w waszej relacji.
Uczciwie powiem, że WIELKIEJ MIŁOŚCI nie widzę.... Nawet wygląda na to, że te Twoje uczucia do KUBY są spowodowane głodem emocjonalnym bardziej niż realnym uczuciem.
Może się mylę, ale zawodową wróżką nie jestem....... a X denarów wskazuje na to, że KUBA w perspektywie Twój nie będzie... chyba, że chodzić może o wspólne dorabianie się.... wspólną pracę i dzielenie się finansami, jak to w rodzinie bywa. 
Jak już jest się razem to i pieniądze są wspólne.
GWIAZDA mówi, że jesteś dla niego źródłem natchnienia i odnowy.  Na pewno sił mu dodajesz, na pewno wspierasz....
A jeśli idzie o tą tęsknotę. No cóż ja jego tęsknoty w kartach nie zobaczyłam. Wspólną pracę, zadania... ale tęsknoty niestety nie. Cóż karty może akurat w tym momencie kiedy je kładłam tęsknoty nie pokazały. Wszak nie umiera się z tęsknoty bez przerwy.
Generalnie powinnaś patrzeć na wszystko z rozwagą, z UMIARKOWANIEM dosłownie.... bez nadmiernej ekscytacji..... a to już zahacza o spokojne i rozważne podejście do jego osoby.
Tak naprawdę trochę nudne życie przy nim Cię czeka.... takie rutynowe.... i całkiem możliwe, że szybciej niż sądzisz przestaniesz go hołubić i kochać nad życie.
Mam nadzieję, że wróżba nie jest zbyt pesymistyczna... I tak na koniec dodam: patrz jedynie na siebie, zaspokajaj swoje potrzeby.... myśl trochę egoistycznie.... 

Ciepło pozdrawiam
PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...