poniedziałek, 23 maja 2016

tydzień 23 - 29 05 2016

1. walet pałek 2. MAG 3. RYDWAN 4. SŁOŃCE 5. CESARZOWA 6. VI kielichów 7. VIII pałek 8. IV mieczy 9. AS pałek 10. AS kielichów 11. WISIELEC 12. Rycerz palek STRZELEC 13. II kielichów


Wyczekiwany tydzień.... Wyruszę w drogę.... i to tak z nagła. Wyjazdy mam już zaplanowane. Jeden do Niemiec, drugi do mojego rodzinnego miasta, trzeci do pobliskiej miejscowości do Urzędu Skarbowego, bo mam do załatwienia sprawę dla mojej PYSI. Żaden z nich nie jest nagłym wyjazdem.... który niespodziewanie wyskoczy:
Otworzy się możliwość podróży w pewnym kierunku lub komunikowania się z nowym kręgiem ludzi i spraw, i to poważnie zmieni (zaburzy) twoje dotychczasowe plany.

Jestem przecież na konkretnych planach, w ten nagły wyjazd je wszystkie zburzy. Ciekawe. Wyruszę w zaplanowaną drogę,  to potwierdza karta RYDWAN. Dosłowny przekaz karty:
Po prostu idź, i weź to, co tobie się należy. Zrób to, co uważasz za stosowne i korzystne dla ciebie. Świat nie będzie stawiał ci oporu: przeciwnie, jest taki moment, że wszystkie owoce należą do śmiałych zdobywców.

Oczywiście, że wyruszę śmiało... jak zawsze. Jak zwykle. Jak mam to w zwyczaju i charakterze. Kim będzie osoba, która opływać będzie w dobrobyt, która będzie osiągała satysfakcję i taka cała spełniona będzie? Taka na CESARZOWEJ? Wcale niekoniecznie musi to być kobieta, ale ktoś kogo CESARZOWA określała będzie?  VI kielichów mówi, że zaspokoję swoje pragnienia, spełnią się moje życzenia. Wyraźnie dana mi będzie satysfakcja i radość ze spełnienia. Pełnej swobody nie będę mimo wszystko miała... jeszcze w jakimś ograniczeniu będę.... ale na ogromnym entuzjazmie i energią działania owładnięta będę, który muszę łagodnie opanować, bo nie do końca należy się zbytnio ekscytować i podniecać.
Co mi tak doda skrzydeł? Ten górujący nad całym rozkładem STRZELEC? Ten walet pałek rozpoczynający rozkład? 
W tym, co się dzieje i o co pytasz, kluczowa role odgrywa pewien człowiek w typie Waleta Kijów, a więc mało odpowiedzialny ryzykant i awanturnik, siewca niepokoju (twórczego niepokoju). Może ty sam nim jesteś?

Ten mój entuzjazm, moja energia bardzo kogoś ucieszy, zainspiruje, podniesie na duchu. 
Wszystko będzie się działo na szybko, jedna sprawa będzie goniła drugą, sporo do zrobienia, do załatwienia... po nudnym i takim na PUSTELNIKU minionym tygodniu, będzie to miła odmiana. Tydzień zakończę na II kielichów i w takim nastroju wejdę w kolejny tydzień: spełniona, usatysfakcjonowana.... włączona w jakąś grupę.... w której poczuję się fajnie. 
I ważne, abym nie ukrywała swoich uczuć, otwarcie mówiła co myślę, co czuję, czego chcę.
Trochę silne karty jak na podpisanie ustalonej już umowy o pracę....
Poczekamy, zobaczymy.



PODPIS

1 komentarz:

  1. Przyszła pora na podsumowanie tygodnia.
    Obowiązkowe i konieczne drogi - zaliczyłam... Umowę o pracę - podpisałam. Spraw PYSI nie udało mi się załatwić. Miałam wyruszyć zupełnie niespodziewanie do siostry, ot tak się zgadałyśmy.... skończyło się na tym, że prawie cała rodzina przyjechała do mnie. Było wesoło, sympatycznie i rodzinnie. Cały tydzień byłam energiczna i działająca.... Nagła droga? Okazała się spontanicznie zorganizowanym spotkaniem, II kielichów wskazała na rodzinną, fajną atmosferę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...