poniedziałek, 13 czerwca 2016

TYDZIEŃ 13 - 19 czerwca 2016

1. walet pałek 2. IX pałek 3. Królowa denarów KOZIOROŻEC 4. V mieczy 5. KAPŁAN 6. IV mieczy 7. II pałki 8. IV pałki 9. Król mieczy WODNIK 10. SIŁA 11. II kielichów 12. Król kielichów SKORPION 13. VIII kielichów

 Przez pracę w sobotę i w niedzielę... wszystko mi się pomieszało. Od jutra wszak nowy tydzień mamy. Praca 7 dni na 2 wolne jest zdecydowanie niekorzystna.
W tym tygodniu bez wątpienia będę się uparcie trzymała sztywnych, a może nawet  i przestarzałych poglądów.  Zadufana będę bardzo. I będę się upierała, że rację mam. Obym nie za bardzo  sztywna była.  Królowa denarów na pozycji 3-ciej, mówi dosłownie, że:
Działaj na wzór Królowej Monet - to znaczy: korzystaj z życia i materialnych dóbr. Wyciągnięcie tej karty może oznaczać, że niepotrzebnie martwisz się o pieniądze, że masz ich dosyć i swoje materialne potrzeby znakomicie może już teraz zaspokoić. Karta ta wzywa do korzystania z życia - a nie do tego, aby się troskać o sprawy materialne.

Brzmi to dziwnie, bo ciągle czekam na przelew z FINANZAMTU, a do wypłaty trochę czasu zostało... całe 2 tygodnie.... Może jednak, czeka mnie miła niespodzianka i przelew z niemieckiego urzędu podatkowego wpłynie? 
Do wydania mam bon o wartości 60 euro. To co miesięczny DAR pracodawcy dla każdego pracownika. Miły gest. Wydać go można jedynie w sklepach przyzakładowych. To i tak fajnie.... W sumie jest co kupić. I pewnie COŚ kupię. Królowa denarów to też przesłanka, aby kierować się rozsądkiem....
Podobno kiedyś było mi łatwo... dzisiaj jedynie marzę, a walczyć twardo nie umiem. To się zgadza... jakaś się zrobiłam miękka... Twarda walka już nie dla mnie. Obok mnie na dzień dzisiejszy jest KAPŁAN, a więc KTOŚ z autorytetem, mądry.... ciekawe kto to taki?
Zaskakująca jest IV mieczy na 6-tej pozycji.... Mówi ona bowiem, że stworzę jakaś formalną instytucje... COŚ sformalizuje.... Nie bardzo wiem co. Karta ta również oznacza porządek:

zasadniczy sens tej karty polega na tym, że jest tak, jakbyśmy znaleźli się na pewnej wyspie, gdzie jest spokój, ale za cenę tego, że wokół panuje porządek narzucony z góry, zwykle według jakichś sztywnych reguł.

To akurat by się zgadzało... Będzie sztucznie. Wszystko będzie się toczyło według reguł i zasad... i pewnie sztywnych na dodatek.
II pałek mówi dokładnie:
...oznacza spotkanie osoby, która wywrze na ciebie wielki wpływ, zmieni twoje obecne plany, twoje nastawienia do świata i do własnych zadań. (Dwójka Kijów w tej pozycji może oznaczać nagłe jak grom zakochanie.)


Oczywiście żadnego zakochania nie zakładam... Niby w kim? Faktem jest, że przelewa się w zakładzie multum ludzi.... ale, żeby zaraz ZAKOCHANIE? Swego czasu moje koleżanki wróżki prorokowały, że wraz z pracą pojawi się mężczyzna....  Oczywiście II pałek niekoniecznie oznacza ZAKOCHANIE, ale może KOGOŚ ciekawego na swojej drodze spotkam? Karty też emanują SUKCESEM. Jakim? To się okaże. I łagodna mam być i twórcza... i to będzie również korzystne dla innych. Nad całym rozkładem góruje Król kielichów; to przywódca i na dodatek miły, ciepły, serdeczny... wręcz ukochany. I w perspektywie będzie ciężko i nie do wytrzymania wręcz....  i niedosyt miłości będę miała.
Czyli tydzień jakiś tam będzie....









PODPIS

1 komentarz:

  1. Oczywiście ZAKOCHANIA nie było. ŻADNEGO. I owszem w pracy zdarzyły się miłe dni, ale generalnie było sztucznie. SZTUCZNY PORZĄDEK. Normalnie pracowałam, dzielnie dojeżdżałam. Wstawałam o 2.45. To wcale nie jest takie wyjątkowe, bo i w moim TEAMIE ludzie wstają o 3-ciej, żeby dojechać na czas. Jadą autobusem, potem pociągiem... ja mam w sumie raj. Wsiadam w auto i dojeżdżam na miejsce, bez przesiadki. Przyjechała PYSIA, w piątek jechałam odebrać z dworca synusia... W sobotę pojechałam podrzucić synusia do teściów i zobaczyć wnusia. Cudowny i taki grzeczny..... Ponosiłam go trochę na łapkach i pięknie zasnął. MIŁE.... On jest taki grzeczny. I zaczyna interesować się światem zewnętrznym. Poza tym NIC szczególnego się nie zdarzyło... I owszem, wydałam swoje 60 euro. Kupiłam bzdetki... wyboru właściwie nie miałam żadnego. Tydzień minął jak z bicza, a ja jedynie czekałam, żeby przeszedł jak błyskawica.... przez to ranne wstawanie.... Tydzień miły, naznaczony pracą, ale i spotakaniami z dziećmi i wnusiem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...