środa, 31 sierpnia 2016

tydzień od 29 sierpnia do 4 września

Zakręcona na maxa..... ciągle w biegu, zawalona kartami, kompletnie zapomniałam o tygodniówce. A to z kotem do weterynarza.... a to wróżby na sofort czyli na telefon, na SMSa.... tematy ważne, bo dotyczą pracy. Póki co nie mojej... ja siedzę nadal w bagienku, ale jestem już po decyzjach.  
W związku z tym, że źle zapisuję karty, to moje życie wygląda, tak jak wygląda.  To oczywiście złośliwość z mojej strony, ale po prawdzie: właściwie, co komu przeszkadza, że zapisuję je tak, a nie inaczej? 
Na litość Boską, o co chodzi? Tarot istniał już od tak dawna, a pojawił się pan Crowley i zobaczył w nich co innego niż inni i co? Stała się komuś jakaś krzywda? Nie żebym się do Crowleya porównywała, absolutnie NIE, ale są Tarociści, którzy posiłkują się Crowley'em, są tacy, którzy czytają karty jak pani Jaśniak, czy pan Suliga, czy pani Helena Starowieyska.... i jest dobrze. W czym problem? W zapisie? Toż to chore, normalnie.
Za długo siedzę w temacie, żebym się przejmowała jakimiś złośliwymi osóbkami.... a tak w ogóle to ręce opadają, normalnie.
No, ale dość o bzdurach i  paniach czepialskich. To po prawdzie, kompletnie nie ważne.
Tydzień właściwie już trwa....  Jakiś klimat jego odczuwam...  a karty na ten tydzień wyszły mi takie:
1. walet mieczy 2. Król monet BYK 3. VI kielichów 4. Rycerz kielichów RYBA 5. MAG 6. SIŁA 7. VIII kielichów 8. GWIAZDA 9. X denarów 10. AS mieczy 11. Królowa denarów KOZIOROŻEC 12. AS kielichów 13. GŁUPIEC

Zamęt, totalne pomieszanie. Umysłowy rozgardiasz. Ku takiej interpretacji bym się przychylała. Oczywiście walet mieczy to intrygant w czystej postaci, ale karta ta,  może wskazywać na masę intryg wokół mnie.  Jak dla mnie walet mieczy, to jedna z bardziej intryganckich, podstępnych i wrednych kart. Oznacza oszusta, szalbierza, niezłą ludzką gnidę. DOSŁOWNIE.
Zakładam, że w tym tygodniu będzie chodziło o umysłowy zamęt jedynie. Mam taką cichą nadzieję.  
Król monet w negatywie oznacza nieciekawych wspólników od których zależna w każdym calu będę, co jest negatywne w dwójnasób. To oczywiście może być negatywna osoba ze znaku BYKA.
Ja niestety nie znam znaków zodiaku ani mojej szefowej, ani Marcela...  Chociaż Marcel się jakby na tyły wycofał.... a szefowa? Dziwny człowiek, ale niekoniecznie chce mi się nad nią zastanawiać.
Jak mam działać, jak mam postępować w tym tygodniu? Dyplomatyczna mam być. Jak trzeba to schlebiać i najzwyczajniej podlizywać się temu, komu powinnam. Nie leży to w moim charakterze, ale może dam radę jakoś? Tak z wyrachowania i przebiegłości?
 O sponsorów i protektorów mam zadbać, w sensie poszukać ich wokół siebie, rozejrzeć się za nimi. Jednym słowem powalczyć o nich, na ile dam radę.
MAG oznacza silnego partnera.  Przy którym normalnie wymiękam.  Ale zawsze musi być w naszym otoczeniu KTOŚ silniejszy, mocniejszy...
SIŁA na wyniku mówi: Zbliżasz się do sukcesu, który polegać będzie na tym, że opanujesz siły (ludzi, okoliczności), które powinny ci służyć, nie zaś szkodzić
NIC tylko się cieszyć, pełnia szczęścia. Jednym słowem przeskoczę te intrygi i tego waleta mieczy. Oby... 
VIII kielichów wskazuje, że nagle jakaś awantura wybuchnie, coś się rozpadnie... no i po prawdzie.... cóż - zadziało się przedwczoraj..... `
Szefowa przeskoczyła z ANNY na mnie, zresztą to takie do niej podobne. Musi, zwyczajnie musi mieć kogoś do bicia. HEIKE też ma się nie najlepiej... Dostaje swojego jazzu... Nauczyła mnie nowego niemieckiego słowa: Arschlappen. Brzydkie zapewne. HEIKE mówi, że jej się nie podoba ani atmosfera, ani podział prac.  Ja milczę i robię swoje... Ufam, że tak właśnie wygląda dyplomacja. GWIAZDA mówi wyraźnie: Możesz liczyć na nieustające odnawianie twoich sił życiowych, zasobów energii i inspiracji. Bardzo możliwe, że tym źródłem odnowy jest osoba, która cię kocha.
No, nie ma nikogo takiego, ale może chodzić o sympatię na przykład HEIKE, czy innych bliskich mi ludzi?
X denarów mówi o mistrzowskim zarządzaniu pieniędzmi. W sumie nie moimi. Tak można powiedzieć właściwie o wydatkach, która pora poczynić. Wypłata wpłynęła, a ja muszę zaraz ją przeznaczyć na drzewo.... Ot, normalne życie.
AS mieczy mówi: Inni ludzie, twoje otoczenie, przy okazji nauczą się czegoś ważnego dla siebie i podniosą swoje intelektualne kwalifikacje.
Nijak mi dopasować do tego tygodnia... Nijak, ale  on się jeszcze nie skończył.. KOZIOROŻEC mi nie zaszkodzi, ani nie namiesza... Uf,jaka ulga.
Duża rola uczuć i emocji.... to pewne, a tydzień zakończę na GŁUPCU - jednym słowem, kiedy to wszystko się przewali czeka mnie COŚ nowego.... 
NOWE jest zawsze intrygujące... Już mnie ciekawi co to będzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...