wtorek, 6 września 2016

NIEŚMIAŁY FACET

Pogoda pod zdechłym Azorem normalnie. Może to i dobrze, bo po załatwieniu przeglądu technicznego, zaliczeniu mammografii, wróciłam do sprzątania w zagrodzie.  Jakoś tak nie umiem inaczej: to, coś zrobię, to siądę do laptopa. A muszę przyznać, że sprzątając robię coraz większy bałagan. Może tak, to działa?
W zalewie zaległych próśb o karty znalazłam prośbę JADZI.
  Kładłam jej karty w maju GŁOWA DO GÓRY. JADZIA rzeczywiście pracuje, co prorokowały karty.  Na temat pracy wiem jedynie tyle, że ma tam  KOLEGĘ.

Ella, zobacz mi na kolegę z pracy.  Wydaje mi się, że jest mną zainteresowany, ale chyba jest  bardzo nieśmiały.  Czy coś powinnam zrobić? I czy w ogóle moglibyśmy stworzyć udany związek? Jak to według ciebie wygląda?

Droga JADZIU,

Wiesz, nawet nieśmiali faceci zakładają rodziny, więc chyba potrafią tą nieśmiałość w sobie jakoś przełamać? Tak mi się wydaje. No, ale zobaczmy co na to karty.

Jaki stosunek ma do Ciebie kolega z pracy?
1. AS pałek 2. IV mieczy 3. RYDWAN 4. VI pałek 5. KAPŁAN 6. V pałek 7. Rycerz monet PANNA 8. KOCHANKOWIE 9. IX pałek 10. KOŁO FORTUNY 11. CESARZOWA 12. VI kielichów 13. WIEŻA
Sądzę, że dobrze czujesz... KOLEGA jak najbardziej płonie ogniem.  Na wyniku mam V denarów, to karta ograniczeń i można spokojnie jego nieśmiałość pod to, podciągnąć. Ufam, że nie jest ona jakaś chorobliwa, bo inaczej cieniutko to widzę. Może kolega ograniczony jest sytuacją czyli tym, że razem pracujecie?  Ma jakieś obawy przed kolegami? Wiesz, może bać się odrzucenia, a co za tym idzie, tego, że stanie się obiektem kpin i drwin?
Myślę, że jednak kolega się odważy. O tym przekonuje mnie RYDWAN i V pałek na wyniku. Przeskoczy siebie zapewne, tyle, że będzie to po linii służbowej. To nie tak, że zaraz powie: JADZIU podobasz mi się czy uwielbiam Cię. Nie tak to widzę.  Jakiś pretekst w związku z pracą znajdzie. Tak po prawdzie to kierowały nim będą uczucia, ale asekuracyjnie gruntem zaczepki będą sprawy służbowe, pracownicze itp.  Może podskoczy z pomocą? Pomoże podnieść skrzynkę? 
I pomimo, że jego stosunek do Ciebie nasycony jest emocjami, to w perspektywie jednak jest WIEŻA. Z jakiego powodu? Z jakiej przyczyny? - nie wiem. Jest to daleka perspektywa, wiec póki co, nie zawracaj sobie tym głowy. 
Dodam, że KOLEGA jest określony kartą KAPŁANA, a to oznacza, że jest człowiekiem moralnym z zasadami i też, że kieruje się w życiu prawością.  
W ogóle nad całym rozkładem góruje VI kielichów, wskazuje na potrzebę zaspokojenia uczuć...  i może ta potrzeba będzie tak silna, że wygra z jego nieśmiałością?

JADZIU, odezwij się jak już COŚ się zadzieje. Będzie mi miło przeczytać, że COŚ z rzeczy, które przepowiedziałam się sprawdziły, a jeśli nie, to też chciałabym wiedzieć, jaka kata zniwelowała sprawdzenie się wróżby.

Cieplutko pozdrawiam


PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...