niedziela, 9 października 2016

GALIMATIAS MOJEJ 65

No i namieszałam i to równo.... W jednym czasie napisały do mnie dwie osoby. Jedna prośba pojawiła się na blogu, druga przyszła e-mailem przez formularz kontaktowy. Jakoś tak pomyślałam, że to ta sama osoba....   Karty postawiłam i zapomniałam o temacie. MOJA 65 przypomniała o sobie, a ja bijąc się w piersi i kajając ogromnie,  niniejszym stawiam karty dla niej.
Przeczytałam,niby moje prosba ale jednak nie. Moje życie bardziej złożone i zagmatwane. Bardzo chciałabym wiedzieć,mieć nadzieje,ze jakoś to wszystko ułożę w pozytywna całość. W tym galimatiasie jest mężczyzna którego kocham(koziorożec),on mnie. Chciałabym wiedzieć czy uda się nam ułożyć wspólne nowe życie. Serdecznie pozdrawiam i bardzo dziękuję


Czy uda się MOJEJ 65, ułożyć życie z KOZIOROŻCEM?
1. V pałek 2. KAPŁAN 3. MAG 4. II denarów 5. VII denarów 6. Rycerz kielichów RYBA 7. KSIĘŻYC 8. KOŁO FORTUNY 9. Królowa denarów KOZIOROŻEC 10. GWIAZDA 11. II mieczy 12. V kielichów 13. X denarów

Piszesz kochana MOJA 65, że Twoje życie jest zagmatwane i bardzo złożone i chyba jeszcze przez jakiś czas takim pozostanie. Stwierdzam tak, po KOLE FORTUNY na pozycji 8-ej..... Może będzie szybciej, ale nie bez konfliktów, niestety...  W ogóle, sporo emocji widzę, duże zaangażowanie emocjonalne... 

Niekoniecznie wszystko będzie szło po Twojej myśli.  Niestety działa V pałek., a ona oznacza przyśpieszenie wydarzeń, kłótnie, konflikty, ostrą wymianę zdań, nawet bójkę. 
KAPŁAN w negatywie też niestety, nie napawa optymizmem, wskazuje bowiem na to, że KTOŚ Tobie nie do końca wierzy... a i Ty  czasem  mijasz się z prawdą.  Może po prostu, nie wszystko widzisz prawdziwie, tak jak jest w rzeczywistości? Ja oczywiście czytam tylko to, co mówią karty. W każdym razie nie do końca wzbudzasz zaufanie.  Nie wiem na ile mocno KOZIOROŻEC Ciebie kocha... zapewne jest tak jak napisałaś: Ty kochasz jego, on kocha Ciebie...  i wszystko zmierza ku spełnieniu, o czym informuje Rycerz kielichów, tyle, że KTOŚ namiesza czy miesza i to ostro. Jest w tle KTOŚ, komu niekoniecznie się podoba wasza relacja i sądzę, że ostro zadziała, żebyście wspólnego nowego życia sobie nie ułożyli.  Tak działa KSIĘŻYC na 7-ej pozycji.
U mnie osobiście taki KSIĘŻYC wiele narozrabiał i nabarabanił. On krzyżuje nasze plany po prostu. KOŁO FORTUNY jak wspomniałam wyżej, mówi, że ciągle jesteś w kołowrocie LOSU.
Zbyt  działający to ten KOZIOROŻEC nie jest; bardziej się przygląda niż aktywnie działa.  Jak na kochającego faceta, to jest trochę zbyt mało. Nie taką powinien mieć postawę. Określa JEGO VII denarówMasz za partnera (partnerów) mózgowców-obserwatorów. Mogą co podpowiedzieć jakieś trafne rozwiązanie, ale odczuwać i decydować musisz sam, bez oglądania się na nich.
Kochana MOJA 65... Jakoś dziwne karty wyszły.... i ja pod potwierdzeniem, że ułożysz sobie z nim od nowa życie, podpisać się z całą odpowiedzialnością, nie mogę. Wiem, że nie takiej odpowiedzi się spodziewałaś... wiem, że oczekujesz otuchy, wsparcia słownego... ale to trochę zbyt trudne zadanie, przynajmniej po tym rozkładzie. 
Ja i owszem, widzę aktywne działanie, ale jedynie Twoje. O siebie, o swój związek powinny (nie fajne słowo) walczyć dwie strony.... a tu masz: bierny i przyglądający się wszystkiemu KOZIOROŻEC
V kielichów, która góruje nad całym rozkładem emanuje czyjaś złą wolą, złością, albo psychiczną słabością i chęcią ucieczki. Pewnie lepiej zrozumiesz przekaz tej karty, bo jesteś w tym galimatiasie całą sobą. Pojawiająca się w perspektywie X denarów mówi o KIMŚ już zajętym, nie naszym..... Jej przekazu też nie rozumiem.... ale tak mi jakoś kołacze po głowie, że KOZIOROŻEC jest już z KIMŚ i niby chce odejść, a tego nie robi.... zapewnia Ciebie, że Cie kocha.... To oczywiście nie musi tak być.... ja sobie taką bajkę uszyłam.

Tak dla pewności zadałam kartom pytanie: jaki jest stosunek KOZIOROŻCA do Ciebie? Odpowiedź kart wyjaśni wszystko.

1. Król pałek LEW 2. V kielichów 3. Król monet BYK 4. SPRAWIEDLIWOŚĆ 5. AS kielichów 6. CESARZ 7. IV mieczy 8. IV denarów 9. Królowa denarów KOZIOROŻEC 10. Król kielichów SKORPION 11. IX pałek 12. III kielichów 13. walet pałek

I tak jedno jest pewne, że COŚ was łączy. Górująca III kielichów potwierdza emocjonalne zaangażowanie.  To karta uczuć, karta zakochania, więc i owszem pan KOZIOROŻEC Ciebie kocha, jak najbardziej. Tyle, że w nim jest sporo negatywnych uczuć. Co się stało, co zaszło między wami, że w nim nagromadziło się tyle emocji? Ty będziesz wiedziała najlepiej, bo jesteś w tym całą sobą.  Może właśnie przez te nagromadzone emocje KOZIOROŻEC jedynie się przygląda? Testuje siłę Twoich uczuć?
I tak zaczynając od początku... Wiele zależy od osoby ze znaku LWA, albo KOGOŚ kto ma władzę, kto rozdaje karty i po prawdzie cały JEGO stosunek do Ciebie od tej osoby zależy. Na pewno JEGO uczucie do Ciebie jest na etapie rozwoju dopiero i może przerodzić się w COŚ trwałego... wszystko zależy od sytuacji obocznych. Tak więc, uczucia są, kocha Ciebie, ale to jeszcze nie gwarantuje, że te uczucia są silniejsze jak śmierć. Takie uczucia określają inne karty. CESARZ na wyniku wspomina o osiągnięciu pozycji społecznej. JEGO? Twojej? To pachnie jakaś relacją zależną. Może razem pracujecie? Któreś z was jest ponad drugim? 
W obciążeniach rodem z przeszłości pojawiała się karta SPRAWIEDLIWOŚĆ. To karta spraw formalnych, urzędowych, sądowych, które są niestety wciąż otwarte, wciąż się ciągną nie rozstrzygnięte. Jakiś rozwód w toku u któregoś z was?
Generalnie podejście do waszej relacji opiera się poza uczuciami, o logikę i formalne sprawy.  Oczywiście IV mieczy oznacza formalizację, dogadanie się i ustalenia, takie wręcz prawne. Może KOZIOROŻEC się poprzygląda, zgubi wątpliwości jakie ma i ruszy z konkretami?
W dużym stopniu wpływ na waszą relację mają sprawy finansowe. Zapewne są one dużym problemem: ich brak na wynajem mieszkania, albo konieczność spłaty jakichś zobowiązań stoi na przeszkodzie owej formalizacji, na dzień dzisiejszy.  Pomimo uczuć jakimi Ciebie darzy, to jednak cała masa spraw obocznych nie pozwala JEMU mieć takiej 100% pewności dobrego kierunku..... 
Układ kończy walet pałek. To często karta dziecka, ale też spontanicznego podejścia do tematu, na zasadzie raz kozie śmierć.

Powiem tak.... MIŁOŚĆ czasami nie jest w stanie przeskoczyć wielu spraw. WĄTPLIWOŚĆ, czy choćby brak pewności nie sprzyja aktywne walce o związek: bo może robię błąd, może niekoniecznie to jest TO. Tu już jest Twoja rola i Twoje zadanie, aby KOZIOROŻEC wiedział, żeby nie miał żadnych wątpliwości.
Jest jeszcze kilka wątków, ale nie poruszyłam ich... Gdybyś oczywiście miała wątpliwości co do przekazu kart,  to je poruszę również. 

Pozostaję w nadziei, że pozytywnie zinterpretowałam przekaz kart, cieplutko pozdrawiam

PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...