niedziela, 4 grudnia 2016

TYDZIEŃ 5 - 11. XII. 2016

1. KAPŁANKA 2. WISIELEC 3. AS pałek 4. walet pałek 5. V pałek 6. V mieczy 7. SPRAWIEDLIWOŚĆ 8. KOŁO FORTUNY 9. walet monet 10. VII kielichów 11. DIABEŁ 12. III denarów 13. VIII pałek

OCHRONA LOSU - tak właśnie działa KAPŁANKA: będzie mnie chroniła i poprowadzi w odpowiednim kierunku; Będzie czuwała nad tym, żebym nie popełniła jakiegoś głupstwa. I to w dodatku dyskretnie, tak, że się nawet nie zorientuję. 
WISIELEC mówi, że wszystko będzie działo się zupełnie inaczej niż sobie zaplanuję. I niekoniecznie pozytywnie. 
I robić mam to, co uważam za stosowne, żadnego wycofywania się na tyły. Do przodu, dzielnie i według własnego uznania. Jak mawiał Aleister Crowley: Czyń swoją wolę, niech będzie całym twoim prawem.
Ukłonią się urazy do zbyt przebojowych ludzi. Nie ufam takim typkom, bo sporo nabarabanili w moim życiu. Zgadza się, tak jest. Sama nie jestem zbyt obrotna, przynajmniej przestałam być. Z dawniejszego tarana, stałam się łagodną domatorką.  Kto by pomyślał?
Na karcie partnerskiej mam V pałek. Na kogo ona wskazuje? Ano, na przebojowych ludzi, takich do jakich mam uraz: agresywnych,  pyskatych,  walczących z całym światem. Z takimi będę miała w tym tygodniu do czynienia, niestety. Na wyniku mam V mieczy.  Czym  ona pachnie wiadomo.       V mieczy
Mam cichą nadzieję, że nie będzie aż tak źle.  Może i ktoś, coś mi obieca, może coś zaplanuję, ale skończy się na niczym.... 
SPRAWIEDLIWOŚĆ na pozycji 7-ej, mówi o tryumfie sprawiedliwości. Ona wygra.  Mam cichą nadzieję, że dosłownie: WYGRAM na przykład w LOTTO. Ale bez żartów: może oznaczać ważne urzędowe czy prawne decyzje. W odpowiedziach na wiele pytań, karta Sprawiedliwość ma znaczenie bardzo dosłowne: zapowiada, że spór znajdzie swój finał przed sądem, że nie pomogą prywatne ustalenia i trzeba będzie się odwołać do autorytetu władzy i urzędu. Przy małżeńskich nieporozumieniach często oznacza po prostu... rozwód, a parze "chodzących ze sobą" może zapowiadać małżeństwo. Oznacza również ta karta głos sumienia, czyli własne, wewnętrzne poczucie sprawiedliwości.
Cały tydzień będzie na KOLE FORTUNY, jednym słowem: w drodze, w ruchu, wciąż na zmianach. I kierować się będę jedynie własnym interesem.... dosłownie jak walet monet.
Będę emanowała miłością, serdecznością, ciepłem. Nie będę się bała niczego i nikogo... nawet SPRAWIEDLIWOŚCI, gdyby niekoniecznie okazała się dla mnie pozytywna.
Nad całym rozkładem góruje III denarów.  Wskazuje na sprawy praktyczne, na pracę, choćby i w zagrodzie.
W perspektywie pojawia się droga w sensie przetarcia pewnego szlaku. Taka na VIII pałek. Oznacza ona, że mogę też innych pociągnąć za sobą, wskazać im kierunek jakim należy podążać.... ale to zapewne już w kolejnym tygodniu.
Tydzień nie zapowiada się źle. Może chwilami trochę poczuję się na V mieczy, ale czasem można mieć minorowy nastrój. Czasem można ponieść porażkę. Raz na jakiś czas, dlaczego nie?
 Nie zawsze przecież, muszę być pozytywnie zestrojona z całym światem.

PODPIS

1 komentarz:

  1. I jak zwykle, nadszedł czas, żeby podsumować miniony tydzień.
    Nudnawy i cały na WISIELCU był. Zakończył się na V mieczy. Czyli jak? Porażka? Klęska? Może nie aż tak dramatycznie, ale po prostu SUKCESU żadnego nie odniosłam. NIC mnie nie załamało, ale jakiś taki dyskomfort z końcem tygodnia poczułam. W sumie sobotę i niedziele zmarnotrawiłam. Spałam po prostu, ale to zapewne związane było z pogodą, bo sporo osób tak miało.
    Co robiłam w tym tygodniu? Sprzątałam w warsztacie, ale jakoś tak niechętnie, bez entuzjazmu. Krzątałam si po domu, ale jakby z przymusu i konieczności.
    Jednym słowem: tydzień niczym szczególnym się nie wyróżniał. Może jedynie tym, że w niedziele byłam zaskoczona, że jest.... niedziela.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...