sobota, 21 stycznia 2017

DARY LOSU cz. II

DLA MNIE

Na pewno są przy mnie pieniądze. Biedy nie ma! Aż mi serducho puka z radości! Każdy by tak chciał! Trochę nieciekawe interesy mi wyskakują po drodze. Może czeka mnie jakieś trudne biznesowe spotkanie, ale tak czy siak - zakończy się pozytywnie. Może czeka mnie jakiś wydatek w sensie kupna prezentu jakiejś młode osobie?


CO MNIE CZEKA


Spotkanie z sympatyczną kobietą. To będzie spotkanie gdzieś dalej. Będę musiała wsiąść w samochód i na nie jechać. Pojawia się również mężczyzna i wygląda, że jest zakochany. W kim? Może w tej kobiecie właśnie? Nie będę budowała atmosfery, że we mnie... chociaż, kto wie?
DLA DOMU

Pokazują mi się wydatki domowe, nie wyglądają na duże, ale jednak. Jest opcja, że te wydatki mnie zwyczajnie wkurzą. Będzie to się działo za sprawą jakiegoś gościa. Nie wykluczam, że wydatki to jedna sprawa, a druga to facet, który sprowadza problemy. Chyba, że sam ma problemy, a ja niechcący będę w nich uczestniczyła.

O CZYM NIE WIEM


Fałszywe wiadomości, take przekłamane. Po prostu zwyczajne kłamstwa, obgadywania itp. Też ktoś będzie mi płakał, marudził, narzekał lub się żalił.  W tym wszystkim będzie jednak sporo fałszu.


CZEGO SIĘ NIE SPODZIEWAM


Życzliwy młody człowiek. To może być ktokolwiek. Nie wykluczam, że w jakiś sposób przyczyni się do otrzymania przeze mnie pracy. Tez jest opcja, że będę miała pracę i to na dłużej. Mało tego: będę bardzo zadowolona.


TAK BĘDZIE


Na pewno czeka mnie spotkanie towarzyskie, wśród znajomych osób. Karty nie określają czy będzie miło czy nie. Ot po prostu luźna informacja, że spotkanie się odbędzie.




D O P O W I A D A J Ą C A


DLA MNIE
W♦ K♦ AS♠↓ K♣↓
Wygląda na biznesowe sprawy może z mężczyzną z rodziny, z ojcem na przykład. Nie do końca wszystko będzie grało i szło jak po maśle. Widać też młodego człowieka i dojrzałego mężczyznę.

DLA DOMU
9♥ 10♣↓ AS♥ AS♦
Radość, zadowolenie i wyraźna zmiana domu, przeprowadzka. Generalnie, wielka radość, spełnienie i dobre perspektywy.

O CZYM NIE WIEM
W♠↓ K♥ D♦↓ W♣
Chory, albo fałszywy mężczyzna. Może nie wiem po prostu o jego chorobie? Córka, przy nie jakby znane sprawy. Widać, że jest zadowolona z dobrego wyboru i dobrej decyzji.

CZEGO SIĘ NIE SPODZIEWAM
D♠ 10♠↓ K♠↓ D♣
Towarzystwo, spotkanie jakby w pracy. Widać kobietę fałszywą, urzędowego mężczyznę i kobietę, którą znam: znajoma, koleżanka, też córka, ale starsza.

TAK BĘDZIE
9♦↓ AS♣ 9♣ 10♦
wydatek, strata pieniędzy w sensie jakiś opłat itp. Z drugiej strony przybycie większych pieniędzy.

TAK SIĘ STANIE
JA 10♥ 9♠ W♥
zadowolenie przy mnie ale też łzy, przynajmniej jakieś smutki. Mogą dotyczyć młodego człowieka lub młody człowiek we łzach, ale to się z czasem rozejdzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...