poniedziałek, 2 stycznia 2017

STYCZEŃ 2017

STYCZEŃ = IX denarów
1. X denarów 2. Królowa pałek BARAN 3. VII denarów 4. II denarów 5. WIEŻA 6. II pałek 7. AS denarów 8. V mieczy 9. IV pałek 10. X kielichów 11. IV denarów 12. UMIARKOWANIE 13. IV mieczy

 Ano, mamy już rok 2017. Jak ten czas mija.... szkoda gadać. Znowu się się postarzałam o rok. 😒
Oczywiście, postawiłam karty na cały rok.
Karty na rok 2017
Różowo nie jest. Jest..... jakoś.  Ogólnie nudno i rutynowo. W sprawach zawodowych całkiem do rzeczy. A jak to wygląda w styczniu, miesiącu rozpoczynającym rok 2017?

Rozkład rozpoczyna X denarów. Jest ona odpowiednikiem karty ŚWIAT z arkan wielkich. Czym emanuje X denarów?  Bogactwem, ale tak wielkim, że nie jesteśmy w stanie sami z niego korzystać. Rozdajemy je na lewo i prawo, dzielimy się z innymi. W tym sensie karta często wskazuje na to, że w jakimś sensie owo bogactwo nie jest już nasze, a właściwie nie tylko nasze. Nie powiem, bardzo bym chciała być bogata. Tu w rozkładzie karta będzie wskazywała na COŚ, na co do końca nie będę miała wpływu. 
Brzydko na pozycji 2-giej usadowiła się Królowa pałek. To może być KTOŚ, kto mnie zafascynuje, będę nim zauroczona, ale czasami też wkurzona. Równie dobrze może to być osoba ze znaku BARANA. Wkrótce wróci do domku moja PYSIA - BARANEK. Czyżby mnie wkurzała? A może wpadnie, zabłyśnie i za chwilę gdzieś poleci znowu? 
Jak powinnam postępować? Właściwie, to mogę planować sobie różne rzeczy, ale niekoniecznie realizować. VII denarów nie jest karta energicznego działania, raczej kartą przeczekiwania, oczywiście, cierpliwego.
II denarów przypomina, że mam zobowiązania. COŚ, komuś przyrzekłam, COŚ obiecałam i powinnam się z tego wywiązać. 
Na partnerskiej usadowiła się WIEŻA. Może mówić, że KTOŚ z mojego otoczenia będzie potrzebował mojej pomocy lub, że moje relacje z ludźmi ulegną zmianie. Niestety, niekorzystnej dla mnie. Jakaś kłótnia w związku z ze skrajnie różnymi poglądami? Albo po prostu, KTOŚ źle zniesie moją obecność lub nieobecność. 
Na wyniku mam II pałek. Już jej nazwa PANOWANIE wskazuje na ogarnięcie sytuacji, na jej opanowanie. Karta ta, również wskazuje na zacieśnienie relacji, układu itp. W tym sensie może również wskazywać na umowę o pracę na przykład. 
Wskakujący z nagła AS denarów wskazuje na nową drogę biznesową na przykład, na wskakującą szansę na dobry zarobek. V mieczy niestety nie wskazuje na zadowolenie czy radość. Raczej na stan przygnębienia, na słabość woli, na ogólne psychiczne osłabienie. Mimo to, z całych sił będę próbowała jakoś się odnaleźć w tym wszystkim i poradzić sobie z V mieczy. Mało tego, jeszcze trochę powspieram innych. Czyli, całkiem fajnie sobie z ową V mieczy poradzę, bo jakby nie było działać będzie na mnie silnie karta UMIARKOWANIE. W perspektywie IV mieczy informuje o zawartym porozumieniu czyli konkretnej umowie. Czy będzie to umowa o pracę czy umowa z KIMŚ... czas pokaże.
Tak patrząc na karty, myślę sobie, że już konkretnie się dogadam w sprawie wyjazdu, w perspektywie podpiszę umowę, ale niekoniecznie będę się z tego cieszyła... Będę przewlekała i odwlekała wyjazd, bo wciąż będę analizowała i zaglądała we wszystkie zakamarki i starała się rozwiać wszystkie swoje wątpliwości. 

PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...