wtorek, 28 lutego 2017

MARZEC 2017

SPRAWIEDLIWOŚĆ
1. III pałek 2. IV pałek 3. VI mieczy 4. IV mieczy 5. CESARZOWA 6. IV denarów 7. RYDWAN 8. GWIAZDA 9. VI pałek 10. walet monet 11. V pałek 12. Król mieczy WODNIK 13.  X denarów

Już karta SPRAWIEDLIWOŚĆ mówi wiele. Moja OLA powiedziałaby: będzie Ci oddana sprawiedliwość. To niekoniecznie tak musi brzmieć.  Mogę załatwiać sprawy prawne, sprawy urzędowe. Równie dobrze mogę podpisać korzystną umowę.... ale, żeby zaraz oddanie sprawiedliwości? 
Ale skupić się muszę na wymowie rozkładu. 
III pałek emanuje opuszczeniem ciasnych, ograniczających miejsc.  To karta wszelkich przeprowadzek, wyjazdów na dłuższy czas, generalnie zmiany miejsca pobytu. Wskazuje również na.... mocne wrażenia. 
IV pałek to wystawienie się na ocenianie. Dokładnie tak: oto, staję na mównicy, wygłaszam jakąś przemowę i czuję się jak Bóg wie, jaka dama... patrzcie gdzie jestem!!!!! OTO JA. 
 Słuchacze,  poza tym, że słuchają tego co mówię, to mnie oceniają: zająknęła się, dwa razy powtórzyła to samo słowo.  I nie mam co się pysznić za bardzo....  Oczywiście, jeśli moje przemówienie wypadnie dobrze, to i pochwalą, jak najbardziej.
Taką sytuację właśnie, pokazuje IV pałek w negatywie. Błyszczę, ale też przyglądają mi się uważnie.
VI mieczy wzywa do większego sprawdzania i rozeznawania się we wszystkim. I niekoniecznie szybkiego stwarzania CZEGOŚ w realu. Owszem zaplanować,  wymyślić, ale niekoniecznie od razu działać.
IV mieczy wskazuje, że gdzieś, kiedyś podpisałam jakiś papier i to tak ciągnie się za mną smrodem. Może karty wskazują na podpisaną umowę, która będzie mi ciążyła? Bo będę zmuszona być gdzieś, gdzie niekoniecznie będzie mi się podobało? Ta karta najczęściej pokazuje konieczność spłacania kredytów. Nie mam takowych, więc, jak najbardziej wskazuje na podpisanie jakiejś niewolniczej umowy. 
IV denarów jest typową kartą wskazująca na posiadanie pieniędzy i to, takich większych.  POSIADANIE, POMNAŻANIE PIENIĘDZY.
RYDWAN na pozycji 7-ej wskazuje na nagły wyjazd, taki połączony z sukcesem. A jeśli nie wyjazd, to wielka, pozytywna zmiana. Ta karta może spokojnie wskazywać na wygraną, a w powiązaniu z IV denarów, domniemywać, że wygram COŚ.... W grę może wchodzić nawet na wygrana w LOTTO. Oby!!!!
Gdybym tak sobie połączyła mocne wrażenia, jakie obiecuje III pałek, posiadanie pieniędzy na IV denarów i ów RYDWAN, to jak najbardziej, już powinnam wystawiać ręce na sypiące się z nieba pieniądze. Jeśli dodam do tego radość i uciechę, to rzeczywiście opcja trafienia szóstki w LOTTO istnieje!!!!
X denarów to zarządzanie cudzymi pieniędzmi, ludźmi i  oczywiście gdy w grę wchodzi posiadanie pieniędzy, to oznacza, że będę obdzielała nimi innych.
Ale popłynęłam w wyobraźni.... głodnemu chleb na myśli!!! Nie powiem, bardzo by mnie trafienie w LOTTO ucieszyło. Och, gdyby to było jakieś 5.000.000 zł!!!!! W sumie żadna wielka fortuna, bo TU dam trochę, TAM dam trochę i zostanę z jakimiś marnymi zaskórniakami. 
Jeszcze nie mam, a już rozdaję!!!!! 😊😊  Ale to tak żartem. 
A  karta SPRAWIEDLIWOŚĆ?
Trudna w interpretacji bardzo. Zresztą przyjdzie moment, to poświęcę tej karcie osobny post. Z grubsza powiem, że emanuje sprawiedliwością, umowami, sprawami sądowymi, legalizacją itp. Ktoś, kto idzie uczciwą drogą w żadnym razie nie powinien się tej karty obawiać. Sądzę, że idę taką drogą..... mam nadzieję. A jak mówi OLA: to oddanie sprawiedliwości. 
Poczekamy, zobaczymy. 


PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...