niedziela, 26 lutego 2017

TYDZIEŃ 27.II - 5.III. 2017

1. Królowa mieczy WAGA 2. MAG 3. Rycerz pałek STRZELEC 4. VIII kielichów 5. SIŁA 6. IV pałki 7. walet monet 8. KAPŁANKA 9. VII mieczy 10. V kielichów 11. V mieczy 12. II mieczy 13. KSIĘŻYC 

Zacznę tydzień w lutym, a skończę w marcu...... jak wszyscy zresztą. MARZEC już pięknie pachnie wiosną. Za moim oknem już cudownie kwitną bazie....  Jaki błogi nastrój, jak miło.... aż chce się żyć normalnie.
Po ubiegłym tygodniu, który był trudny i właściwie to zostałam wystawiona na ciężką życiową próbę: dawać się oszukiwać i naciągać, w imię spokoju czy iść drogą sprawiedliwości... w tym tygodniu trochę odpocznę.
Na pewno sporo rozmów będę odbywała. Słowa, rozmowy, telefony, listy czyli ogólnie przepływ informacji. Wygląda na to, że świetnie sobie poradzę, nawet gdy rozmowy będą bardzo trudne, to wypadnę bardzo dobrze. MAG mówi, że trochę zbyt emocjonalnie do wszystkiego podchodzić będę; więc, muszę trochę odpuścić i wyluzować. Nie chciałabym się więcej denerwować, ale jak każdy, nie żyję w próżni i różne rzeczy czy sprawy, wyprowadzić mnie z równowagi mogą i podnieść ciśnienie do 160/90.
Działać mam aktywnie i szybko. Nie jakieś okopanie i wycofanie. W powiązaniu z MAGIEM ciężka zagadka: jak to zrobić.... Ludzie z którymi będę miała do czynienia będą silni, w "zbrojach" i pewnie z mieczem w ręku. Pomimo to, wynik napawa mnie nadzieją, że w ostateczności osiągnę sukces. Wyjdą z nagła jakieś sprawy finansowe.  Oby nie wydatki, bo serdecznie mam ich dość. Cały czas będę pod ochroną KAPŁANKI. Cieszy mnie to bardzo, bo bardzo potrzebuję ochrony LOSU.  
Z niewiadomych powodów będę walczyła również o dobro innych, będę ich osłaniała i ochraniała. 
II mieczy, która góruje nad całym rozkładem wspomina, że jestem świetnie dopasowanym puzzlem do całości obrazka. KSIĘŻYC w perspektywie mówi, że gdzieś tam, kiedyś, może już w kolejnym tygodniu, a może z końcem tygodnia dopadnie mnie faza niespełnienia, co w praktyce oznacza trochę smutku, nostalgii, żalu itp.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...