poniedziałek, 3 kwietnia 2017

TYDZIEŃ 3.IV. - 9.IV. 2017

1. AS pałek 2. VII pałek 3. V kielichów 4. Król pałek LEW 5. VI pałek 6. VIII kielichów 7. Rycerz mieczy BLIŹNIAK 8. SPRAWIEDLIWOŚĆ 9. Król kielichów SKORPION 10. Królowa pałek BARAN 11. III kielichów 12. VIII pałek 13. KOCHANKOWIE

Dużo energii, dużo chęci. W ogóle wszystko naładowane jest mocą, chęcią, energią. Wszystko będzie się działo szybko. VII pałek wyraźnie mówi o pozornych ruchach dla formalności. To może wyglądać tak, że będę latała ze szmatką i wycierała kurze, żeby było, że COŚ w ogóle robię. Kierować mam się uczuciami i odczuciami, będą one prawidłowe. Na partnerskiej usadowiła się VI pałek, która mówi, że moi partnerzy będą chcieli wiele z siebie dać, ale wiele będą chcieli ze mnie wyssać. To jakby się zgadza, to jest możliwe. Jadę spróbować jak pachnie praca na opiece. Zobaczę, przekonam się, czy ten rodzaj pracy jest dla mnie. I oby nie skończyła się ta moja przygoda jedną wielką awanturą. 
VIII kielichów wieszczy również rozpad sztucznie zbudowanych rzeczy, bo i tak zdarzyć się może. Zupełnie niespodziewanie wpadnie w moje życie osoba ze znaku BLIŹNIĄT lub ktoś energiczny, szybki, zwinny. Pojawienie się tej osoby może wiele zmienić w moim życiu.  Cały tydzień będzie na karcie SPRAWIEDLIWOŚĆ, co oznacza, że ważne będą przepisy prawne, prawne decyzje i niezależnie od tego jak będzie, to będę musiała liczyć się z decyzjami prawnymi w sensie dokonanych ustaleń, podpisanych umów itp. itd. Powinnam się skupić na budowaniu dobrej atmosfery rodzinnej, tak, abym poczuła się częścią całości i, żeby inni zaakceptowali mnie jako członka rodziny. Zapewne mi się to uda, bo jak mówi Królowa pałek na pozycji 10-tej: będę wzorcem dla innych i będę działała na nich energetyzująco. Na pewno nie będę w stanie euforii czy radości, ale zagram świetnie rolę, którą w tym tygodniu przyjdzie mi zagrać. W perspektywie nawet się poczuję kochana czy lubiana, bo tak wieszczą KOCHANKOWIE na pozycji 13-tej. Oczywiście, nie zakładam, że się zakocham, bo byłoby to zbytnią przesadą. 
Górująca nad cały rozkładem VIII pałek jest budująca, bo wskazuje na przecieranie pewnego szlaku i to całkiem fajnie. Zważywszy, że będzie to mój pierwszy tydzień na opiece, to chyba  nie zapowiada się aż tak źle, jakoś sobie dam radę...... 























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...