czwartek, 29 czerwca 2017

URODZINOWA WRÓŻBA


TORT

MOJA ANGLIA postawiła mi urodzinowe karty tarota. 
Podobno, karty postawione w tak ważnym dniu sprawdzają się w 100%. Nie umiem tego potwierdzić, ale i zaprzeczała nie będę. Możliwe, że tak jest rzeczywiście. Zweryfikuję to, za jakiś czas.

Ogólne
Do 2 miesięcy – podejmę bardzo ważne decyzje, postanowię COŚ w moim życiu zmienić. Czeka mnie PRACA i to,  z dobrymi dochodami.

WSZYSTKIE MOJE PROBLEMY SIĘ ZAKOŃCZĄ!!!

Chce mieć dobrą pracę. Chce mieć COŚ stałego i będę TO miała!!!
Wkrótce otrzymam pozytywną ofertę pracy. Powinnam ją przyjąć!!!
Zaakceptowałam to, że kiedyś dawno, utraciłam dobrą pracę.

Do pół roku poznam MIŁOŚĆ MOJEGO ŻYCIA.
Czeka mnie związek, całkiem sympatyczny, który przerodzi się w stałą relację. Mało tego, ta relacja zostanie zalegalizowana.
To będzie starszy mężczyzna, ale o młodym wyglądzie, elegancki, przystojny. 
Jednym słowem stały związek i sensowny facet.

To będzie prezent od LOSU.

Obawiam się walk, kłótni, przepychanek; mam ich serdecznie dość. Boję się ludzi, którzy wnoszą do życia zamęt, intrygi i problemy.
Jestem ostrożna w kontaktach z ludźmi. Otwarta, ale ostrożna.


Na pracę wyszły super karty. Jak PRACA, to taka, jaką będę chciała i o jakiej marzyłam. Będzie kasa i coraz lepiej i lepiej.

W ciągu roku wszystko sobie poukładam. W rodzinie wszystko w porządku. Ani przy mnie, ani przy moich dzieciach nie widać żadnych problemów.

Jak MOJA ANGLIA widzi moją prace na opiece?
Mogłabym to robić, jak najbardziej, zawsze mogę wrócić. Wyraźnie widać, że opieka ZAWIŚNIE, a ja, podejmę inną pracę.

Opcja powrotu na STARE ŚMIECI?
TAK. Zawirowania, coś jest zawieszone, ale wkrótce otrzymam informację, wiadomość.
Przyjdzie oferta.

Pewien pan do mnie?
 - na pewno chciałby powrotu do przeszłości. Chciały powrotu starych czasów. Myśli, wspomina ciepło. Myśli o kontakcie, wie, że wszystko jest chore. Jakby wszystko o mnie wiedział. 
Zejdziemy się i będziemy razem.
On ma bardzo dużo swoich problemów, taka kumulacja trudnych spraw. Nie widać przy nim stałego związku. 

Wychodzą na jaw oszustwa, kłopoty, kłamstwa. On jest na wyjeździe.  Stara się ogarnąć wszystkie problemy.
PODPIS

4 komentarze:

  1. "Są dwa sposoby na życie; pierwszy, to żyć z myślą, że cudów nie ma; drugi, to żyć myśląc, że wszystko jest cudem" - Albert Einstein - w dniu urodzin i reszty dni w roku ,samych cudów życzy wierny czytelnik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufam, że wszystko jest CUDEM. Ślicznie dziękuję. Cieplutko pozdrawiam!!!

      Usuń
  2. Ellu kochana:) !!! wszystkiego najlepszego z okazji urodzin.
    Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...