poniedziałek, 21 sierpnia 2017

TYDZIEŃ 21 - 27 sierpień 2017 r.

1. II kielichów 2. VIII denarów 3. IX kielichów 4. VI kielichów 5. UMIARKOWANIE 6. Król kielichów SKORPION 7. III kielichów 8. VI mieczy 9. VII kielichów 10. V denarów 11. walet kielichów 12. V pałek 13. SPRAWIEDLIWOŚĆ
Ezoterycznie i nie tylko
Ten tydzień, podoba mi się znacznie bardziej niż poprzedni. Akcja z naprawą samochodu, potwornie mnie rozwaliła psychicznie i sporo namieszała w moich planach. Odpuściłam wyjazd na festiwal reggae do Darłówka 😥, a bezsensowny wydatek wytrącił mnie z równowagi.
Na całe szczęście, ten tydzień jest czerwoniutki bardzo!!!  Daje nadzieję, że będzie lepiej, sympatyczniej i bezproblemowo.  Żeby było jeszcze bardziej pozytywnie dołożyłam - piękny czerwony kwiatek. Owa czerwoność może oznaczać, że tydzień będzie bardzo miłośny!!!  Bez przeginania i bez nad-interpretacji - będzie sympatyczny!!! Niech się stanie!!!
Ufam, że TAK właśnie będzie!!!
Rozkład rozpoczyna II kielichów.  Która, poza tym, że jest kartą bardzo miłosną, to jeszcze wskazuje na bycie w większej i bardzo sympatycznej grupie. 
Działając, robiąc cokolwiek, muszę działać w interesie większej grupy osób, szczególnie pamiętając o rodzinie. Nie wykluczam, że wciąż się oglądać będę na innych, w sensie: może ktoś mi pomoże, może wesprze, a może wskaże właściwą drogę? 
Moi partnerzy potrafią wyważyć proporcje i też... chcieliby połączyć się w jakiś konkretny związek.  Ufam, że w grę będzie wchodził jakiś sensowny PAN. Oczywiście, to może być nadbudowana hipoteza, ale cio tam, niech sobie będzie w krainie hipotez!!!😊 
Faktem jest, że będzie mi się strasznie wlokło i bez wątpienia jakiś kontakt z betonem lub przynajmniej brudem, kurzem będę miała.  Na wyniku usadowił się Król kielichów, który sugeruje, że w moim życiu pojawić się może, osoba ze znaku SKORPIONA lub osoba sympatyczna, serdeczna i uczuciowa, ale z gatunku kierowników lub przynajmniej jakichś liderów z wyższej półki. Zupełnie nagle KIMŚ się zauroczę, może owym SKORPIONEM? I, żeby nie dorabiać ideologii, że zaraz facet (czytaj: zakochanie się w facecie), to niech będzie, że zupełnie nagle będzie mi przyjemnie, sympatycznie i odlotowo. Niech się stanie!!!
O VI mieczy powiem tylko tyle, że może wskazywać na rozmowy, podróże i to, z różnym zakończeniem.
Natchniona i zainspirowana będę bardzo na VII kielichów, zapewne tym zauroczeniem na III kielichów. Mam nadzieję!!!  
Niezależnie od tak pięknych kart, trochę będę musiała się nabiedzić i powalczyć z ograniczeniami, jakie niestety, mnie nie ominą.
Wiele rzeczy, wiele spraw będzie działo się w tym tygodniu bardzo szybko, w ogromnym tempie... i może zakończyć się jakąś konkretną umową, czy nawet sprawą sądową, którą wieszczy karta SPRAWIEDLIWOŚĆ.
A jak będzie - zobaczymy!!!


PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...