poniedziałek, 20 listopada 2017

TYDZIEŃ 20 - 26. XI. 2017 r.

1. PUSTELNIK 2. walet kielichów 3. KSIĘŻYC 4. IX kielichów 5. AS kielichów 6. IV kielichów 7. MAG 8. RYDWAN 9. V kielichów 10. X kielichów 11. Królowa kielichów RAK 12. Król mieczy WODNIK 13. X denarów
Tydzień na samotności wyalienowaniu, określa go bowiem karta PUSTELNIK. Może w końcu odsunę się od świata zupełnie i odetchnę trochę? Niestety, dalsze karty już tego nie potwierdzają. Może ze wszystkich sił będę próbowała się odsunąć od świata, ale raczej mi się to po prostu, nie uda?
Zagrażać mi będzie jakiś pomocnik, ktoś, kto w tle, działa dla mnie. Walet kielichów często oznacza... służbę. Nie żyjemy w takich czasach, a może inaczej: nie wszystkich dzisiaj na służbę stać. Ja spokojnie mogę uznać za pomocnika DOBREGO NAŁOGOWCA, aczkolwiek z jego pomaganiem, różnie bywa. Wykręci mi jakiś numer? Rozpali w piecu zanadto? Z nim różnie być może. 
Walet kielichów często wskazuje na kochanków, starannie ukrywanych przed światem, na osoby młodsze, które nie wysuwają się na czoło. Kochanka nie mam, więc, może po prostu chodzi właśnie o DOBREGO NAŁOGOWCA, jako niekoniecznie rozgarniętego pomocnika? Czas pokaże.
Mam dotrzeć do źródła problemu? Więc, jednak jakiś problem? Na partnerskiej usadowił się AS kielichów, który mówi, że jest ktoś, na kogo nie zwracam uwagi, a ten ktoś darzy mnie sympatią i to odwzajemnioną. Możliwe, że ktoś taki jest, ale uczciwie powiedziawszy, ja NIC o tym nie wiem. 
W tym tygodniu tak zupełnie niespodzianie pojawi się MAG. Kto kryje się za tą kartą? Trudno spekulować, skoro ma mnie to zaskoczyć i zmienić moje życie - diametralnie.
RYDWAN mówi o podróżach, o wyjazdach, ale też o sukcesach, które będą stałym elementem mojego życia. Wygląda na to, że ja będę wciąż na sukcesie i ostro będę do niego dążyła. Oby, brakuje mi bowiem takiego parcia do przodu. Zasiedziałam się i trochę zapadłam w sobie.  A niech mnie ten RYDWAN ruszy z miejsca. Przydałoby się. Tu chodzi o rzeczywisty sukces, a nie taki drobne, drobniutkie sukcesiki...
Trochę spięta i napięta będę, ale jakoś sobie poradzę. WODNIK górujący może wskazywać na to, że jednak pewien WAMPIR NARCYZ nie odpuści i będzie mnie nagabywał. Brrr. Mam po kokardkę. 
W perspektywie widać pieniądze... Ciekawe, chyba otrzymam rozliczenie podatku z Niemiec, bo żadnej innej strony pieniędzy się nie spodziewam. Mam nadzieję, że właśnie o zwrot podatku chodzi.



PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...