wtorek, 14 listopada 2017

MIESZANKA ŻYCIOWYCH SPRAW















                                                                                   Jeszcze jesień, na wielu drzewkach jeszcze trzymają się liście, a tu masz... zimą pachnie. 3 stopnie na plusie, to iście zimowa temperatura. Nijak mówić, że jesienna. 

W moim ogródku, który dopiero ma zarys swojego przyszłego kształtu, jeszcze kwitną gerbery, które na pewno kwiatami ogrodowymi nie są (muszę je szybko wykopać, przesadzić do jakiejś doniczki i zabrać do domu), a na młodziutkim krzaczku malin, jeszcze dojrzewają owoce. Faktem jest, że przymrozki mocno potraktowały listki gerbery, ale i tak są piękne!

DOBRY NAŁOGOWIEC co jakiś czas, raczy mnie truskawkami. Zbiera je na polu plantatora, który już sobie zbieranie truskawek odpuścił. Suszę je, bo niekoniecznie są super słodkie i często lekko przemarznięte, twarde jak skała i w połowie zielonkawe. Po ususzeniu są naprawdę bardzo smaczne. 

Trochę taka rozczarowana zimną jesienią, usiadłam do kawki i do kart. Mam wolną chwilę, więc, dlaczego nie poświęcić jej na popatrzenie w moją przyszłość? Dawno sobie nie wróżyłam, oj, dawno. Ostatnio chyba jak była MOJA ANGLIA. Jej wróżb, co prawda, nie biorę na poważnie, bo tyle się nie spełniło, ale co tam... Jakaś rozrywka musi być.
Dzisiaj będzie to 
KABAŁA PERSKA

z przełożenia:
10♠  K↓  AS
Wiadomość o pracy, o sprawach zawodowych od mężczyzny opiekuńczego, serdecznego,  który może być schorowany. Równie dobrze to być: praca za sprawą opiekuńczego mężczyzny.


K
W
9
K
10
D
D
AS
9♠ 
💇
K
W
AS
W
D
AS
9
10
9
AS♠ 
10
W
K
10♠ 

3  DAMY = plotki, pomówienia. Możliwa kłótnia, spięcie, ale połączone z obmową. Już 2 DAMY  i, wskazują na plotki, a skoro się owe DAMY pojawiły, to znak, że owe plotki do mnie dotrą i najpewniej zdenerwują. 
Pojawia się mężczyzna z daleka, z którym łączy mnie lub połączy stała relacja. Przy nim są smutki, jakieś uczuciowe perturbacje. W każdym razie wygląda na to, że jest on przygnębiony. Na pewno za jakiś czas, za małą chwilę czekają mnie przyjemne chwile, zadowolenie i spełnienie. Nie wykluczam, że owe przyjemności są ściśle związane z owym mężczyzną z daleka.
Czeka mnie rozmowa z opiekuńczym mężczyzną, on jest człowiekiem zasobnym lub przynajmniej posiada pieniądze.
Pojawia się też fałszywy, hmm - bardziej schorowany facet, z jakimiś pokrętnymi propozycjami biznesowymi. Może mieć kłopoty zdrowotne. Pewnie będzie mnie o nich informował.  Z racji, że K oznacza ostatniego ważnego mężczyznę z jakim miała bliską relację, oznacza to, że tego mężczyznę znam. Niekoniecznie wiem, kim może być ów facet, ale pewnie wydarzenia jakie nastąpią - rozświetlą mi temat.  Jedno jest pewne, że jest on z daleka. 
Problemy w interesach przy znajomej kobiecie. Może to być osoba z rodziny. Może mieć jakieś urzędowe kłopoty, albo przynajmniej - trudne sprawy.
Na pewno pojawiają się jakieś większe pieniądze z daleka. Też będzie jakaś informacja o nich. Pewnie tak będzie, bo rozliczyłam niemiecki podatek  i za jakiś czas powinny wpłynąć pieniądze. Żadna fortuna, ale trochę grosza będzie, hmm - powinno być. Mało kt rozlicza się w tym okresie, więc, może w miarę szybko pieniądze wpłyną.
Czeka mnie również spotkanie z młodymi ludźmi. 
I jakoś tak widać, że po pokonaniu trudności i kłopotów  czeka mnie praca. Pewnie tak będzie, bo pomimo, że jestem już szacowną emerytką, to póki zdrowie będzie mi dopisywało, zamierzam być aktywna zawodowo. Nic nie stoi na przeszkodzie, żebym pracowała na umowę zlecenie.  Tak zresztą planowałam: emerytura i od czasu do czasu jakiś wyjazd na opiekę dla podreperowania budżetu domowego. Tu w kartach, pokazuje się praca za sprawą jakiegoś urzędowego mężczyzny i wygląda na pracę, która będzie mi dawała całkiem sensowne pieniądze. 

♣  ♠   ♥   ♦ ↓  
DLA MNIE - AS 💇 10 D W
Dom, może trochę niezadowolenia, w każdym razie, nie do końca pełnia szczęścia. Pieniądze przy znajomej, koleżance, córce i wielkie spełnienie przy niej. Może być, że ja z powodu  jej zadowolenia i spełniania, jestem szczęśliwa i spokojna. Jednym słowem: jej szczęście jest moim szczęściem.

CO MNIE CZEKA - K AS W 10
Wiadomość, istotna rozmowa z K, wygląda na to, że wiadomości od niego będą fałszywe, albo będą dotyczyły jego pechowych spraw, na przykład jakichś pechowych zmiany czy jakiejś ogromnej komplikacji w podróży.

DLA DOMU - 9 K K W
Zasobny mężczyzna z daleka  zadzwoni? Odezwie się? I też jakiś opiekuńczy człowiek, którego znam zawita do mojego domu. Spotkam się z nim? Pogadam? W każdym razie zapowiada się na kontakt z panami. Żadne kwestie uczuciowe nie wchodzą w grę.

O CZYM NIE WIEM - D 9 D 10
Samotna kobieta będzie mi się żaliła i wypłakiwała w ramię. Właściwie to bez kart wiem, kto to może być. Też pojawia się bardzo życzliwa, szczera i serdeczna znajoma, koleżanka, a może któraś z moich córek? Jednym słowem: będę miała do czynienia z dwiema kobietami - smutną i zapłakaną oraz szczęśliwą i spełnioną. 

CZEGO SIĘ NIE SPODZIEWAM - 10 AS 9 K
Po jakichś trudnościach związanych z pracą, odbędę rozmowę z mężczyzną urzędowym. Hmm. Rozmowa z urzędowym mężczyzną, pokonanie trudności i praca? Nawet nie będę się wysilała, żeby rozpracować temat...K↓, to spokojnie może być jakiś szef, kierownik, dyrektor.

TAK BĘDZIE - AS W 9
Interesy, ważne sprawy przy młodym człowieku. Trochę dyskomfortu, jakiegoś pomieszania, ale mimo wszystko, sprawy zapowiadają się pozytywnie. Też, karty mogą mówić o dobrej drodze, spełnieniu w interesach.

D O P O W I A D A J Ą C A

DLA MNIE -  K W AS 9
Mężczyzna, postawiłabym na to, że fałszywy, jakieś spotkanie z nim w interesach. Oczywiście, tu może chodzić o załatwianie komuś spraw urzędowych. Spokojnie mogę założyć, że chodzi o pismo, które modzę znajomemu. Dodam, że W↓ może wskazywać nie tylko na chorobę czy fałsz, ale również na pijaństwo.  Znajomego do worka pijanic spokojnie mogę wsadzić. Hmm, ale dlaczego taki banalny temat, znalazł odzwierciedlenie w kartach?  

DLA DOMU -  K 10 💇 K
Mężczyzna z podróży w urzędowej sprawie. To podróżnik, facet, który jest wciąż w drodze. Zobaczymy o co chodzi. 

O CZYM NIE WIEM -  W K 9 W
Znajomy mężczyzna, znam go dobrze, zapowiadają się jakieś miłosne wyznania i wygląda na to, że relacja z nim będzie długofalowa. Zabawne: facet, który kocha? Stała relacja?

CZEGO SIĘ NIE SPODZIEWAM - D 9 D AS
Fałszywa kobieta wydatki jakieś, może prezent trzeba będzie jej sprawić? Bardziej stawiałabym na to, że to będzie temat przy mojej córce. Której - nie wiem. Córka jest w innym domu. Cóż, obie są aktualnie w innym domu. Jedna bardzo daleko, druga na rzut beretem, ale jednak - nie w moim domu.

TAK BĘDZIE - 9 W 10 10
Ciekawe, widać smutki przy młodym człowieku, tyle, że zupełnie nie potrzebnie, bo i pieniądze przy nim i miłość. Całkiem możliwe, że chodzi o mojego synka.

TAK SIĘ STANIE - AS AS D 10
Pokonanie problemów... Stawiam na to, że córka będzie mnie informowała o sprawach zawodowych, ze jest już dobrze, a zapowiadało się nie fajnie. Sądzę, że tu chodzi o starszą córkę, ale przy tym się nie upieram.

Generalnie nie jest źle.. Życie, po prostu życie. Nie może być jedynie sielanka i pełnia szczęścia. Zwyczajna mieszanka spraw, zdarzeń...


PODPIS

z

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...