poniedziałek, 8 stycznia 2018

TYDZIEŃ od 8 do 14 stycznia 2018 roku

1. GWIAZDA 2. SĄD 3. WIEŻA 4. walet mieczy 5. walet monet 6. VIII mieczy 7. MAG 8. Rycerz monet PANNA 9. IV kielichów 10. II mieczy 11. V kielichów 12. X denarów 13. V denarów

Czyżbym gdzieś się ruszyła w dalszą drogę? Tak przynajmniej wieszczy VIII mieczy. Zawsze czytam ją jako daleki wyjazd. Dla osoby zasiedziałej, niekoniecznie zaraz zagranica, ale najczęściej - jednak tak.  GWIAZDA jest bardzo budująca, mówi bowiem o twórczych początkach i końcu przykrości, końcu wszelakich problemów. Karta sygnalizuje odnalezienie nowego sensu życia. Pięknie, po prostu pięknie!!!
Co prawda SĄD w negatywie, mówi, że wrócą dawne sprawy do mojego życia, te zamknięte na kluczyk, co samo w sobie, nie musi być , aż tak bardzo negatywne... 

WIEŻA nakazuje nie ratować rzeczy czy spraw, chwiejących się i upadających. Nie powinnam łączyć swojego życia ze sprawami, które są zamknięte, choćby przez upływ czasu.
Walet mieczy na pozycji 4-tej, mówi o tym, że kiedyś w przeszłości doznałam krzywdy ze strony oszusta, kłamcy, perfidnej gnidy ludzkiej i to ma niestety, duży wpływ na mnie.
Walet monet wskazuje na ludzi interesownych, dla których ich interes będzie / jest najważniejszy. Wynikiem, tak czy siak będzie podróż...
Jak to razem połączyć? Poszłabym w kierunku odnowienia się jakichś tematów, które dawno zostały zapomniane i usunięte z mojego życia. Jakby wróciły, ale poprzez swój powrót, przypomną mi, doznane swego czasu krzywdy. Karty nie radzą w żadnym razie do tych spraw powracać. Uznać je za przeszłość, po prostu i wsadzić do woreczka wspomnień. Jeśli ktokolwiek powróci, to tylko dlatego, że będzie dla niego ważny jedynie jego interes, jego sprawa, jego problem, a na pewno nie moja osoba. Mam nadzieję, że nie chodzi tu o usilne dobijanie się do mnie MOJEJ ANGLII...
Najpewniej, zaskoczy mnie pojawienie się w moim życiu MAGA. Są szkoły, które nakazują uznawać MAGA za wyjątkowo obrzydliwego oszusta. Ja tak MAGA nie czytam. Widzę w nim osobę twórczą, aktywną, działającą. Jedynie MAG w pozycji negatywnej wskazuje na oszusta, kłamcę, no przynajmniej - manipulanta. Pozytywny MAG jest całkiem do rzeczy osobą.
Stałym elementem  mojego życia w tym tygodniu, będzie osoba ze znaku PANNY, albo po prostu, będzie chłodno, urzędowo, bardzo formalnie i służbowo. 
Karty sygnalizują również, bycie w jakiejś większej grupie, delikatnie mówią o zarządzaniu, ale w ostateczności wielkich ograniczeniach, które mogą dotyczyć już kolejnego tygodnia.
Przebija się również wątek czerpania satysfakcji i czekania.. I również na uparte dążenie do tego czego pragnę całym sercem, całą duszą.
Hmm, przyszła mi do głowy pewna myśl, ale nie będę szyła, ani bujała w obłokach. 
Wizje jak najbardziej - są wskazane, ale często niestety, zaciemniają widzenie i ukierunkowują, co niekoniecznie jest dobre dla odczytywania kart. 
Klimat jest / będzie właśnie taki, jak napisałam: powrót do źródeł, do przeszłości, którą niekoniecznie należałoby przyjąć z otwartymi ramionami, a która jednak poskutkuje wyjazdem, nie wykluczam, że za sprawą MAGA.
Poczekamy, zobaczymy.
PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...