niedziela, 20 maja 2018

TYDZIEŃ od 21 do 27 maja 2018 roku

1. V mieczy 2. V kielichów 3. Król pałek LEW 4. IV pałek 5. walet monet 6. Królowa denarów KOZIOROŻEC 7. Królowa pałek BARAN 8. X pałek 9. V denarów 10. AS mieczy 11. VII pałek 12. KAPŁAN 13. SĄD

I już z zagranicy, na zarobkowym wyjeździe. 
Poprzedniego tygodnia nie opisałam... z braku czasu bardziej, niż z braku możliwości. Oczywiście, posta zaczęłam, ale nie dokończyłam:
1. CESARZ 2. DIABEŁ 3. Królowa mieczy WAGA 4. VII denarów 5. VI denarów 6. IX denarów 7. IV kielichów 8. AS kielichów 9. Królowa kielichów RAK 10. walet kielichów 11. Król monet BYK 12. III kielichów 13. SŁOŃCE
Ciekawie usadowił się CESARZ... na pozycji 1-szej. Cóż ON oznacza? Ano: ważność, pod którą kryje się: zarządzanie, szefowanie. Oczywiście, ż tak daleko bym nie szła, bo niby czymże miałabym zarządzać? Chyba samą sobą. Wiadomym jest, że jadę do pracy jako zwykły zrywacz owocków z krzaczka... chyba, że w grę wchodzi zarządzanie krzaczkami, wózeczkiem na który owe owocki będę układała. 
Opcji zarządzania nie ma. To jakby z góry było wiadome. Może CESARZ oznaczał po prostu, pracę? Sam tydzień niczym szczególnym się nie wyróżniał. Oczywiście, pracę podjęłam... różnie było. I stres, i nerwy, i złość. Tłumaczę sobie, że jestem tutaj jedynie na chwilę, dla podreperowania budżetu domowego, bo o naprawie, nijak mówić nie mogę. Praca jak praca, zła nie jest. W swoim życiu robiłam zdecydowanie trudniejsze rzeczy. Póki co, klimat szklarni, nie dał mi się we znaki. Chodzi o klimat, nie o atmosferę między ludźmi. Jestem osobą obcą, zdecydowanie starszą... w żadnym razie nie kumpelą. Staram się jak mogę zachować dystans i wciąż sobie powtarzam: euro, euro, euro. Kilka osób było u mnie na kartach. Według mojej już powziętej po wróżbach wiedzy: trafiłam w dziesiątkę. Na wynik moich proroctw, trzeba będzie poczekać... Kto wie, może nigdy się o nich nie dowiem? Zobaczymy.
A jak będzie wyglądał TEN tydzień? Na pewno, będę wśród interesownych ludzi. Żadna nowina, to więcej niż pewne, że każdy tutaj, kieruje się tylko i wyłącznie własnym interesem i ma na względzie czubek własnego nosa. Ja zresztą też. 
Cóż, cała będę na odlocie, w marzeniach i niekoniecznie szczęśliwa i spełniona. Tydzień raczej do przyjemnych należał nie będzie... choćby za sprawą V mieczy i V kielichów w negatywie. Działać mam jak szef, jak suwerenny władca. Cóż, spróbuje, chociaż czy mi się to uda?  W atmosferze liczenia skrzynek i kartoników; przy ciągłych analizach: kto ile robi i czy dobrze, trudno zachować dystans... przynajmniej mnie. Ja również ulegam psychozie: bo mnie zwolnią, jak będę źle robiła. Dyscyplinuje mnie córcia i na całe szczęście, bo chyba bym całkiem uległa dziwnej atmosferze. Najpewniej, spokojnie sobie z tematem poradzę: opanuję perfekcyjnie robotę i z końcem tygodnia się odrodzę.  Mam nadzieję, że tak będzie, bo praca jako taka, trudna nie jest. Dzisiaj rano obudziłam się z dziwną myślą, że gdybym trafiła na pracę podobną do mojej pracy, którą podjęłam w 2011 roku, to najpewniej już dawno byłabym z powrotem w Polsce. Rzuciłabym ją w 3 sekundy. I lata nie do ciężkiej tyrki i psychika kochająca już święty spokój. 
X pałek na pozycji 9-tej mówi, że łatwo będę zwyciężała, łatwo będę wypływała na powierzchnię. Oby... jakiegoś zachłystywania się wodą... już nie zniosę. I, żeby nie było: pomogę innym... Taka ze mnie dobra duszyczka będzie.
Cieszy mnie karta SĄD, która pojawiła się w perspektywie, bo przerabiać tydzień na V mieczy i V kielichów na pozycji 2-giej, to nie na moje nerwy. Tak sobie myślę, że trochę zdziczałam i nowi ludzie, nowy klimat, jak najbardziej jest mi potrzebny, chociażby do zrozumienia samej siebie i swoich potrzeb.
W moim życiu, pojawi się osoba ze znaku KOZIOROŻCA, również z nagła pojawi się BARAN... Dodam, że Królowa pałek na pozycji 7-ej, często wskazuje na nagłe zakochanie... ale od takich proroctw jestem z daleka... Zbyt górnolotne, zbyt optymistyczne. Niech będzie, że nagle pojawi się jakiś BARAN lub BARANICA.


PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...