niedziela, 17 czerwca 2018

TYDZIEŃ od 18 do 24 czerwca 2018 roku

1. IV pałek 2. KSIĘŻYC 3. AS pałek 4. walet kielichów 5. VIII mieczy 6. II denarów 7. walet pałek 8. VIII denarów 9. Król monet BYK 10. IX denarów 11. Rycerz mieczy BLIŹNIAK 12. KAPŁANKA 13. X kielichów



Cóż mogę powiedzieć, a właściwie napisać o tym tygodniu? Będzie się działo, chociaż wszystko okupione będzie nie najlepszym moim stanem psychicznym. KSIĘŻYC w negatywie to cała masa żali, pretensji, zazdrości, zazdrości nawet, ale czasami i tęsknoty... i marzeń na jawie. Może dopadną mnie ona i porządnie namieszają w moim samopoczuciu, które póki co, całkiem przyzwoite jest? Odlecę, pofrunę w błogi sen pobożnych życzeń?
Działać mam śmiało, bez żadnych oporów i zahamowań, bo przede mną czas spełnienia, zadowolenia. Najpewniej ze stanu posiadania, bo miło patrzeć jak na koncie rośnie, a nie ubywa. Nie żebym zaraz była milionerką, ale już nie czuję się biedna, a to najważniejsze. Żeby pieniądz nas się trzymał, musimy poczuć się ludźmi zasobnymi... musimy czuć się bogaci. Wszak nasze myśli, nasze samopoczucie tworzą naszą przyszłość. Och, gdyby moje marzenia w tym kierunku by się obracały, byłoby całkiem przyzwoicie.... w perspektywie.
Za partnerów będę miała... cudzoziemców. Też mi nowina. Dookoła co prawda całe morze Polaków, ale generalnie, przecież - jestem w Holandii. Nie dziwota więc, że z takowymi będę miała do czynienia.
W moje życie wpadnie z nagła osoba młodsza, może dziecko, chociaż niekoniecznie. Jakiś nieodpowiedzialny bałamut? Zobaczymy. Mistrzowsko przejdę przez osobę za znaku BYKA, a może przez sprawy finansowo-bankowe?
Chronić będzie mnie KAPŁANKA. Pięknie. Już się uspokoiłam. Na pewno, będę co nieco sprzedawała, chociażby informacje. 
I tak, żeby poczuć odrobinę KSIĘŻYCA  teledysk Steelheart - She's Gone

PODPIS

2 komentarze:

  1. Droga Ellu taka ciekawostka, dziś miałam sprawe sadową w Warszawie i ...nie wygrałam. Odkładam karty do lamusa, bo kłamią strasznie. Pozdrawiam gorąco. Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. to okropne, ale zgadza się: czasami nas okłamują. Mogę to potwierdzić, bo i mnie również okłamały w pewnym temacie. Nie wiem dlaczego tak robią, nie ogarniam tego.
    Pozostaje jedna kwestia" źle je interpretujemy, chcemy, żeby było po naszej myśli. Nad trzeba się głębiej zastanowić.
    Strasznie mi przykro. Naprawdę.
    Alinko, nie odkładaj kart, ale po prostu zgłębiaj bardziej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...