poniedziałek, 3 września 2018

TYDZIEŃ od 3 do 9 września 2018 roku

1. VIII denarów 2. KSIĘŻYC 3. CESARZOWA 4. V denarów 5. VIII mieczy 6. Rycerz kielichów RYBA 7. CESARZ 8. IX kielichów 9. IV pałek 10. VI kielichów 11. III mieczy 12. IV denarów 13. KOŁO FORTUNY

No i znowu mamy tydzień... powolny, w brudzie, kurzu, przy betonie. Generalnie VIII denarów to karta bardzo spowalniająca rozwój wydarzeń. Jeśli wybierzemy się w podróż na tej karcie, to będzie ona długa i trudna. Kto wie, czy nie będę szła na piechotę i to ładnych parę kilometrów? 
Jednym słowem, energia tego tygodnia będzie powolna. NIC nie będzie działo się szybko, wręcz przeciwnie.

CESARZOWA  nakazuje działać, przez... niedziałanie. Jednym słowem, nie za aktywnie, nie za ostro. Nie rozpychać się łokciami, ale się przyczaić i czekać na rozwój wydarzeń. Może skupić się na sprawach mniejszego kalibru, po prostu? W wielkich dać sobie na luz.
KSIĘŻYC w negatywie, wskazuje na całą masę działań, odczuć negatywnych. Może dlatego lepiej się wycofać, niż zadziałać dziwnie i ściągnąć sobie na głowę, kłopoty.
VIII mieczy na partnerskiej, wskazuje na... cudzoziemców lub przynajmniej na osoby o odmiennych poglądach, czy patrzących na świat zupełnie inaczej niż ja.
RYBKA na wyniku, może wskazywać na pojawienie się osoby z tego znaku zodiaku lub osoby uwodzicielskiej. Takiej, która będzie chciała mnie delikatnie okręcić wokół swojej osi. CESARZ na pozycji 7-ej, wskazuje na to, że albo pojawi się jakiś konkretny mężczyzna, z rodzaju szefów, dyrektorów itp. itd. Albo ja w jakiś tajemniczy sposób... zostanę - szefem. Ja zwykłam mówić, trochę żartem: szefem od krzaczków, grządek, czyli - szefem swojego ogródka.
IX kielichów wskazuje, że raczej domu nie opuszczę. Zagranica, to już niekoniecznie. I chociaż, tak po prawdzie, najchętniej wyruszyłabym do... Holandii, to niestety - nie będzie mi dane.
Zresztą IV pałek nakazuje mi, abym szukała spełnienia w rzeczach prostych, w tym co robię, czego dotykam na co dzień. Jasne, że jestem dumna ze ścieżki, która jest w powijakach ciągle, jasne, że cieszy mnie każda roślinka, która się przyjmie. Jasne, że cieszą mnie efekty swojej ciężkiej pracy. 
Mam szansę stworzyć oazę szczęścia dla innych? Nie bardzo wiem jak? Ale niech będzie, że karty niosą taką opcję i możliwość. 
IV denarów górująca nad całym rozkładem wskazuje na... posiadanie pieniędzy, na powodzenie w tej kwestii.  Puszczę zakład lotto, może a nóż - widelec WYGRAM?
Z końcem tygodnia wpadnę w wir KOŁA FORTUNY. Czym poskutkuje ów wirek? Zobaczymy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...