sobota, 1 września 2018

WRZESIEŃ 2018

1. SPRAWIEDLIWOŚĆ 2. GŁUPIEC 3. VIII denarów 4. ŚMIERĆ 5. VI denarów 6. AS pałek 7. V mieczy 8. IV denarów 9. II pałek 10. VI mieczy 11. Król monet BYK 12. DIABEŁ 13. IX mieczy

WRZESIEŃ cudowny nie jest. Przynajmniej na cudowny się nie zapowiada. Pojawiły się ciężkie karty. Ciężkie - źle powiedziałam. Trudne, ale mam nadzieję - do przeżycia. Ostatnio III mieczy dopadła mnie telefonem, który mnie psychicznie rozwalił. Intencja dzwoniącego była zgoła inna, ale... wyszło jak wyszło. Rozbabrałam się w zepchniętych do podziemia i zabetonowanych już - uczuciach.
A jak to będzie we wrześniu? Równie ciężkawo jak w sierpniu, a może odrobinę lepiej?
SPRAWIEDLIWOŚĆ wskazuje na prawne sprawy, na urzędowe działania. Nie wykluczam takowych, wciąż sprawa spadkowa zamknięta na kluczyk, nie jest. 
Inne tematy? Ach, cóż, też mogą wyskoczyć. GŁUPIEC wskazuje na to, że o wielu rzeczach, o wielu sprawach nie będę wiedziała. Przynajmniej, nie będę miała żadnego rozeznania. Działać mam powoli... kroczek za kroczkiem. Kto wie, może dane mi będzie iść do pracy i się do niej przyuczać? Nie powiem, trochę CV wysłałam, na fazie działania... póki co, cisza. 
Nie spodziewam się zalewu ofert, bo coby nie mówić, wiekowa osoba jestem. Może nie szpetna i powykręcana, ale lata swoje mam. Pracy szuka sporo małolatów, więc, jakbym na przegranej pozycji była. W sumie źle powiedziałam, przegranej nie, ale na dalszej... chyba nawet za... Ukraińcami. Takie to czasy mamy, niestety. Polacy wyjeżdżają do Holandii, Niemiec i wszędzie tam, gdzie jest lepiej płatna praca.  W Polsce pozostają emeryci, renciści i cała gama meneli. Ukraińcy nas zalewają i to od dawna. Pewnie gdyby nie oni, to i emeryci cieszyli by się braniem... a tak. Cóż, poczekam, zobaczę co wyjdzie z moich CV. Poza tym, nie mogę powiedzieć, że moje CV całkiem bez echa pozostały. Nie dalej jak wczoraj oferta pracy padła, ale wiązała się z wyjazdem, a na dzień dzisiejszy - wyjechać nie mam jak.
Miałam też ofertę pracy w Polsce, tyle, że akurat siedziałam w Holandii. Tak jakoś, się nie poskładało.
Ja wysyłam CV jedynie do pobliskich miejscowości. Dalej, już mi się dojeżdżać nie chce. Jakoś tak, po tropikach, odechciało mi się dalekich wypraw, w sensie codziennego pokonywania 114 km tam, i 114 km z powrotem. Brr. Nie chce mi się i już.
Całkiem możliwe, że VIII denarów wskazuje na przyuczanie się do jakiejś pracy. Kto wie.
Na partnerskiej pojawiła się VI denarów. Mówi ona o profesjonalistach i zawodowcach. Chłodni, nie powiem, bo przy denarach najczęściej mamy chłodnych osobników, ale co tam... niech sobie będą, grunt, żeby mieli pieniądze, które i mi mogłyby skapnąć.
AS pałek wskazuje na szybkie działania, jakie? Czas pokaże, prorokować trudno.
Karty ciężkiej pracy, jako takiej - nie widzę. Szybkie działania mogą być jakiekolwiek. 
V mieczy dopadnie mnie pewnie nieciekawymi wieściami... a może jakimiś obietnicami bez pokrycia?
II pałek wskazuje na współdziałanie... kto wie, więc, może jednak coś w temacie pracy się zadzieje?
DIABEŁ wskazuje na uwikłanie i zniewolenie. Tak właśnie wygląda praca. Chce się czy się nie chce, do pracy iść, a w moim przypadku, jechać trzeba będzie.
Pojawiająca się w perspektywie IX mieczy mówi o wyzwoleniu, z niemocy, z depresji, z przygnębienia? A może zwyczajnie z niewolniczej pracy, która całkiem możliwe, że się jednak pojawi.
Jak będzie, zobaczymy. Energia miesiąca jest tajemnicza...




PODPIS

9 komentarzy:

  1. KOchana ELLU co oznacza taki układ kart, gdy pytam czy dopisze mi szczęście w sprawach? Głupiec + śmierć + As mieczy, 3 miecze + 2 pałki + rycerz pałek. Czasami to dla mnie jest za trudne. Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale czasami komentarze mi uciekają, podobnie jak e-maile.
      Przyznaję, że karty, które wyciągnęłaś, budujące nie są... chociaż absolutnie nie można uznać je za złe.
      GŁUPIEC, ŚMIERĆ, AS mieczy = te karty mogą wskazywać na koniec pewnego etapu w Twoim życiu i rozpoczęcie nowego, trochę zaskakującego, bez wiedzy co z nim zrobić. ŚMIERĆ to zakończenie czegoś, czego kres już nadszedł. COŚ się kończy, bo musi. Jeszcze nie wiesz, co zrobić, jak wykorzystać swoją energię, bo na przykład: cała byłaś skupiona na walce z farmaceutami, a tu trach - temat zakończony. AS mieczy wskazuje na to, że będziesz musiała myśleć, analizować, włączyć logikę, żeby sobie z tematem poradzić.
      III mieczy - sama wiesz, jaką niesie energię, ale ma ona do siebie to, że jeśli COŚ się zawali czy zburzy, to na zgliszczach, spokojnie można zbudować COŚ nowego. Wiesz, czasem jakąś ruderę trzeba wyburzyć, bo się nie da wyremontować, a na tym samym miejscu można zacząć wylewać fundamenty i zbudować nowy dom. II pałek wskazuje, że nie zabrałabyś się do tego sama, raczej z kimś i najpewniej ze znaku STRZELCA. Rycerz pałek jest dla mnie osobą z tego znaku i bez znaczenia jest czy mężczyzną czy kobietą. Rycerz pałek jest również osobą energiczną, szybką, zwinną. Sieje trochę zamętu, ale na pewno nie jest podstępny. Równie dobrze ta karta może wskazywać na czas STRZELCA.
      Może popłynęłam, ale mam nadzieję, że taka interpretacja Ci się spodoba.

      Usuń
    2. Droga ELLU nie szkodzi. Ja czasami o czymś myslę, czy sen mi się przysni to myslę, co by na to powiedziała mmoja Kochana ELLA.
      Dzisiaj zapytałam karty ;Skąd ja dostanę duże pieniadze? Karty powiedziały tak: z przełozenia Sprawiedliwość /to dla mnie sprawa sądowa/ + 4 pałki /tu nie bardzo wiem/ + Mag. Wyciągnięte to: Rycerz denarów /coś wreszcie się zakonczy dla mnie pozytywnie/ + Świat - jakiś zysk + Cesarzowa - czyli spełni się to co chcę. ELLU każde rozłozenie kart stale jest koło sprawy sadowej. Oj jak bym chciała umieć wrózyc, codziennie robiłam Tobie rozkład. Jak byłaś Kobietko na wyjeżdzie to też sprawdzałam, czy jest Ci dobrze, czy nic Ci nie grozi. No zobacz jak ja do Ciebie się przykleiłam. Pozdrawiam i dziekuję Alina

      Usuń
    3. Oczywiście, że SPRAWIEDLIWOŚĆ to sprawy sądowe, urzędowe itp. itd.
      IV pałek to COMPLETION (tak nazwał tą kartę Aleister Crowley )czyli SPEŁNIENIE lub REALIZACJA jak kto woli... i to - realnie, tu na ziemi. MAG to działanie, właściwie silny i twórczy człowiek. Żaden obibok.
      Rycerz denarów to chłodny człowiek, formalista, urzędnik lub osoba ze znaku PANNY. Nie ma piękniejszej i super wróżącej karty jak ŚWIAT, a CESARZOWA to wiadomo pławienie się w owym spełnieniu.
      Piękne karty, Naprawdę!!!
      Dziękuje Ci Alinko, za... martwienie się o mnie. To naprawdę wiele dla mnie znaczy. Nawet sobie nie wyobrażasz, jak wiele.
      Buziaczki

      Usuń
    4. No widzisz ELLU jak mi to karty 'gadają'. Ty pierwszy raz powiedziałas z moich kart, że ja wygram i ufam, że tak będzie, mimo, że robia takie podłe zagrywki, odraczaja sprawę na półroku, a ona juz i tak ciagnie sie 3 lata. Tym razem udowodniło sądowi, że farmaceuci kłamią, żeby ukryc prawde,żeby dalej truć ludzi, zmieniaja stale nazwy, a prawda wychodzi na jaw o ich wręcz morderczych działaniach.Mam w W-wie znajoma młodsza o 10 lat, tez zbijali jej cholesterol statynami, biedna przestała stawac na własne nogi, ma raka szpiczaka,slepnie. Tak nas leczą. Droga ELLU ja do Ciebie zadzwonię po 25 pażdziernika czyli po sprawie, juz im nie pozwolę na przeciaganie sprawy. Pisałam do prezes sadu, że napisze do prokuatury, ze celowo tosie robi itd. Jednm słowem znów kary powiedziały mi, że wygram z nimi. Dziekuję Droga Przyjaciółko. Alina

      Usuń
  2. Droga ELLU co za diabełek siedzi w moich wrózbach. Pytam karty ; Jakie jest przede mną dalsze zycie, a tu znów sprawiedliwość + świat +królmieczy, i 9mieczy/u Ciebie to jest uwolnienie się?/ + 8 denarów + 8 pałek. Ja tu nie moge nic odczyać odnosnie mego dalszego zycia. Jak bedziesz miała czas, to popatrz na to Przyjaciółko kochana. Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja ALINKO kochana odpisałam Tobie już dawno temu!!! Ze zdziwieniem zauważyłam, że żadna odpowiedź nie ukazała się w komentarzach. Pewnie napisałam, potem czymś się zajęłam, komputer się wyłączył i... zniknęło wszystko. A ja pozostałam w przekonaniu, że odpisałam.
      Kochana moja,
      jak najbardziej IX mieczy to usilna chęć wyjścia z trudnej czy też nieakceptowalnej sytuacji.
      Również może wskazywać na depresję, ale to zależy od położenia tej karty w rozkładzie.

      I tak kochana, karty masz całkiem fajne, bo oto masz przed sobą sprawy sądowe i wyraźnie korzystnie się one dla Ciebie zakończą. Król mieczy może wskazywać na osobę ze znaku WODNIKA, ale również na surowego i wymagającego osobnika, dla którego nie ma zmiłuj się.
      VIII denarów wskazuje na powolne, spokojne życie, to też karta porządków, często generalnych... Natomiast VIII pałek pachnie podróżami i prowadzeniem innych. To nowe perspektywy, nowy szlag, nowa droga.

      Usuń
    2. Dziękuję ELLU, ja ci odpisałam ale mój komputer szwankuje i też odpowiedz nie poszła do Ciebie. Dziekuję ELLU. Całuski i uściski. Alina

      Usuń
  3. Kochana Ellu,moja Przyjaciółko nic sie nie stało. Ja tak dużo do Ciebie piszę, że i można się pogubić. ELLU ja jestem wodnikiem, może w tym królu mieczy siedzę ja. Dziękuje i pozdrawiam z całuskami. Alina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...