niedziela, 24 marca 2019

KWIECIEŃ 2019 rok

1. Królowa denarów KOZIOROŻEC 2. AS mieczy 3. IV mieczy 4. V mieczy 5. Król denarów BYK 6. walet denarów 7. Rycerz pałek STRZELEC 8. VII mieczy 9. KOŁO FORTUNY 10. II pałek 11. IX mieczy 12. KSIĘŻYC 13. III mieczy

Trochę wcześniej niż zwykle wzięłam się za opisanie tego miesiąca. Ciekawość wzięła górę. Dlaczego? Ano dlatego, że na dzień dzisiejszy mam całą masę wątpliwości i też - od wielu rzeczy i spraw mnie odrzuca coraz bardziej. 
Marzec cały był / jest na V mieczy, ale zakańcza go karta KOCHANKOWIE
1. V mieczy 2. walet denarów 3. KOŁO FORTUNY 4. Królowa denarów KOZIOROŻEC 5. II kielichów 6. V denarów 7. AS denarów 8. Rycerz denarów PANNA 9. SĄD 10. Rycerz kielichów RYBA 11. VI pałek 12. walet kielichów 13. KOCHANKOWIE
Również pojawiła się na wyniku V denarów, karta biedy i ograniczeń. Ograniczenia odczuwam wyraźnie i mocno. Biedy - niekoniecznie.
W mojej ciekawości, co też zadzieje się w kwietniu, pojawiła się nadzieja, że kończący marcowy rozkład karta KOCHANKOWIE, wniesie w kwietniu małe co nieco pozytywnych rzeczy.
Najwyraźniej - NIC z tego!!! 
Góruje KSIĘŻYC, karta pełna żalu, niespełnienia i tęsknoty za czymś bliżej nieokreślonym. Nie brzmi ciekawie. 😢
Moim partnerem będzie osoba ze znaku BYKA, albo też - jakieś instytucje bankowe, finansowe.
W tym miesiącu najpewniej, a właściwie - na pewno, małe co nieco zakończę. Pracę najpewniej.  O tym świadczy III mieczy, która pojawiła się w perspektywie. Myślę, że chodzi o pracę. Umowę mam do końca kwietnia, więc najpewniej właśnie o nią chodzi. 
Szczerze powiedziawszy - nie żałowałabym. Mnie do szczęścia potrzebny jest spokój i poczucie bezpieczeństwa, a nie atmosfera chaosu, podstępu, intryg i fałszywych twarzy.
Nie powiem, w pracy jest sporo jest fajnych i całkiem sympatycznych ludzi, ale też sporo "krzywych i fałszywych" mord. Taka na przykład, na oko milusia pani, słodko mówiąca: dzień dobry, gdy ledwie się odwróciłam, pewna, że nic nie słyszę, powiedziała, że się osram i orzygam... z powodu - kiełbasy polskiej. Całego zdarzenia opisywała nie będę, bo właściwie nie o nie chodzi, ale o ową bezczelną i chamską uwagę jedynie.
Przytkało mnie. Dosłownie! Nie wiedziałam jak zareagować. Wrócić się i zasadzić solidnego słownego kopniaka? Czy też udać, że nic nie usłyszałam? Wybrałam tą drugą reakcję. Wyszłam ze sklepu, tak szybko jak to jest możliwe, bo dyskomfort jaki odczułam, nie pozwolił mi na swobodne kupowanie... W końcu jest cała masa innych sklepów, gdzie spokojnie można zrobić zakupy.
Chyba, że to był taki żart? No cóż, jaki poziom, taki i żart. Bywa, że nie wszyscy są inteligentnie błyskotliwi... Wiele jest prymitywów, którzy mają się za Bóg wie kogo.

Taki to właśnie świat w którym pracuję: maseczka słodkości na gębie, a środeczek pełen  chamstwa i podłości. Fałsz i obłuda, od której mnie odrzuca na bezpieczną odległość.
Wiem, wiem, że trzeba na wszystkich mieć poprawkę!!! Ale czy koniecznie  trzeba?

Fajnie mi jest pracować! Czuję się psychicznie zdecydowanie lepiej, ale... jak zwykle jakieś ale... nie każde środowisko jest tym, w którym przebywa się z przyjemnością. Nie do każdej pracy idzie się z przyjemnością. Nie każda praca jest pracą marzeń.

Kierowała się będę jedynie własnym interesem. Patrzeć będę jedynie na czubek własnego nosa. Tak właściwie trzeba, tak należy... I najpewniej dlatego będę cierpiała na niedosłuch i ślepotę, tak długo, jak to będzie możliwe i będzie do wykonania.

W moim życiu z nagła pojawi się osoba ze znaku STRZELCA, albo jakich szybki, zwinny aktywista. Zostanie na dłużej, czy też przemknie jak meteor przez moje życie? Zobaczymy.
VII mieczy  na pozycji 8-ej, wskazuje na to, że w kwietniu jeszcze będę pracowała. NIC się nie zmieni... Dopiero koniec miesiąca za sprawą III mieczy, poskutkuje zakończeniem jakiegoś tematu, co najbardziej wskazuje: właśnie na koniec pracy. 
Oczywiście, może chodzić o COŚ zupełnie innego, ale stawiam na koniec pracy.  Tak po prostu - czuję.

KOŁO FORTUNY na pozycji 9-tej, wskazuje na to, że moje życie ulega zmianie, a ja po mistrzowsku przez owe zmiany przejdę.

Niestety, nie wszystko będę ogarniała, nie wszystko będę rozumiała i niestety: chwilami będę tak głupia jak przysłowiowy but.

Faktem jest, że w kwietniu będzie w moim życiu sporo najprzeróżniejszych osób. I KOZIOROŻEC i BYK i STRZELEC... Kim będą te osoby i ile niespodziewanych spraw czy rzeczy wniosą w moje życie, zobaczymy.


4 komentarze:

  1. Smutne jest to, ile takich dwulicowych osób kręci sie wokół nas codziennie.
    Dużo wiary i wytrwałości życzę Pani Ellu, i uśmiechu, mimo wszystko. dziękuje za rozkład z 8 marca. �� D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do ograniczeń, to w mniejszym lub większym stopniu odczuwa je każdy z nas. Nigdy nie będziemy w 100% wolni, czy to przez nasze myśli, czy sytuacje losowe i pewne wybory, których podjęcie jest nieuniknione. Życzę pięknego kwietnia! :) https://ewrozba.pl/blog/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...