środa, 8 kwietnia 2015

MAPA SKARBÓW W 2015 roku

Po raz pierwszy napisałam o MAPĘ SKARBÓW tu na tym blogu w lipcu 2010 roku

MAPA SKARBÓW czy TABLICA WIZJI? 
Ezoterycznie i nie tylko


 Robiłam ją właściwie co roku. Ostatnią MAPĘ SKARBÓW zrobiłam w 2011 roku. Właściwie wszystko się spełniło, chociaż nie wszystko okazało się trafionym pragnieniem...


W tym roku zrobię swoją Mapę po raz pierwszy po tak długiej przerwie.... Tym razem dobrze przemyślę swoje pragnienia, bo znowu się spełnią.

MAPĘ SKARBÓW wykonujemy w pierwszym NOWIU po przesileniu wiosennym.  Mamy na jej wykonanie 48 godzin.

Najlepiej, kiedy KSIĘŻYC znajduje się w znaku BARANA.  

W tym roku jednak nów KSIĘŻYCA w BARANIE zbiegł się z RÓWNONOCĄ WIOSENNĄ. Następny NÓW KSIĘŻYCA będzie  18.04... od 20.59, ale wtedy KSIĘŻYC będzie w znaku BYKA. Wszelkie dane mówią o wykonaniu MAPY SKARBÓW w pierwszym NOWIU po PRZESILENIU WIOSENNYM
Nie zrobiłam MAPY SKARBÓW 20 marca, więc chyba pozostaje mi jednak ten nów w znaku BYKA I chyba nie popełnię kardynalnego błędu wykonując ją właśnie wtedy? 
W przeciwnym razie musiałabym czekać do nowiu w znaku BARANA aż do przyszłego roku.

No cóż, może po prostu przegapiłam wiążący termin... i moja Mapa Skarbów nie spełni moich pragnień..... 
Nie ważne... bo tak naprawdę przecież najważniejsza jest nasza wiara.... i siła OBRAZU.

Równonoc wiosenna




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...