niedziela, 25 października 2015

Jaki będzie dla mnie tydzień od 26.10 do 1.11.2015




1. CESARZOWA 2. GŁUPIEC 3. CESARZ  4. KOŁO FORTUNY 5. VI pałek 6. V pałek 7. V mieczy 8. Królowa kielichów RAK 9. ŚWIAT  10. VIII mieczy 11. RYDWAN 12. VI mieczy 13. Rycerz kielichów RYBA

Czas spełnienia dzieje się TERAZ  Satysfakcja, spełnienie, zadowolenie. Pomyślność w wielu sprawach. Wszystko będzie się realizowało jakby samo przez się...  Będę wyraźnie zadowolona i spełniona. Wiele zdarzeń będzie zaskakiwało, często negatywnie, ale mimo wszystko dam radę. Chociaż będę miał błędny pogląd na wiele spraw i w swojej naiwności dawała wiarę w to w co nie powinnam. I, żeby nie popaść w samozadowolenie karty mówią, że wcale niekoniecznie idę dobrą drogą... Mam myśleć jedynie o sobie i realizować swoje plany. Mam wziąć za nie pełna odpowiedzialność, nie mam patrzeć na innych, i nie brać pod uwagę zdania innych. Mam działaś jak szef, jak władca... 

Dookoła mnie będą osoby młodsze, mało odpowiedzialne... które będą chciały wiele osiągnąć, nie dając z siebie za wiele. Chciałaby się jedynie bawić, świętować... ale generalnie są ok. Nie wykluczam, że z kimś się pokłócę.... Może zwyczajnie nie wytrzymam i wybuchnę? Całkiem możliwe, że ktoś mi coś obieca, ale będą to obietnice bez pokrycia... Ot jakieś błyskotki dla sroki... Stałym elementem mojego życia w tym tygodniu będzie osoba ze znaku RAKA, albo osoba dobra, serdeczna, ciepła, miła. A ja tak naprawdę powinnam zająć się budowaniem rzeczy trwałych, już na stałe. Na całe życie. A moje przypadki, zmiany, które będą zachodziły w moim życiu będą z pożytkiem dla innych. Spektakularnego sukcesu nie widzę, chociaż będę ku niemu parła. Jakbym cały czas była w drodze... W perspektywie pojawi się osoba ze znaku RYB lub uwodziciel, który będzie mnie adorował..



PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...