sobota, 14 listopada 2015

BYŁAM W "DŻUNGLI"

Dokładnie tak... Niby w świecie cywilizowanym, ale poza cywilizacją. Niby wśród ludzi, ale dzikich. Było mi ciężko i jakoś tak nijak. 
I zadziwiona byłam bardzo tym, co widziałam wokół siebie... 
Sporo czasu zapewne, zajmie mi dojście do psychicznej równowagi. Ufam, że zajmie mi to mniej czasu niż zakładam. Oby!!!
I już w domku, otulona kominkowym ciepełkiem, z filiżanką pachnącej kawy w ręku... przeglądam swojego bloga.... Umieszczam komentarze napisane przez Was (bez moderacji oczywiście !!!).

I za te miłe komentarze chciałabym bardzo podziękować.... Sprawiły mi one wiele radości...

Wszystkich tych, którzy czekają na wróżby bardzo przepraszam za milczenie, za brak odzewu. Podkreślam, że to nie brak szacunku dla potrzebujących wsparcia był tego przyczyną, ale wspomniana "dżungla". 
...... ale już jestem i dopóki nie wyruszę w kolejną podróż, będę patrzyła w karty i starała się jak najsumienniej zinterpretować ich odpowiedzi.

A najbardziej przepraszam Agnieszkę od BYKA. 

Twój komentarz gdzieś się zapodział w poczekalni na moderację... W pierwszej kolejności zobaczę w Twoje karty i oczywiście dam odpowiedź na blogu.
Cieplutko wszystkich pozdrawiam... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...