poniedziałek, 16 listopada 2015

MOJA DOBRA BASIA

Świat nie był dla Ciebie łaskawy. Tak czujesz... Samotna wśród ludzi... INNA. 
Wieczorem udajesz się do krainy marzeń. Chciałabyś stworzyć nową przyszłość mocą MYŚLI i pozytywnych afirmacji... bo MYŚL JEST REALNĄ SIŁĄ... i nie masz siły, nie masz mocy... To PRZESZŁOŚĆ wciąż wkrada się do Twoich myśli, obdziera z energii, z TWOJEJ WIELKIEJ MOCY. Bo chciałabyś wiedzieć, zrozumieć: DLACZEGO? I boisz się tego, co byś usłyszała: PRZESTAŁEM KOCHAĆ...
JESTEŚ MIŁOŚCIĄ JEGO ŻYCIA
Po ciężkiej od wspomnień nocy.... wstajesz i funkcjonujesz jak ZOMBI. Zupełnie OBOK ŻYCIA.

I szukasz ukojenia we wróżbach... Szukasz z całych sił pociechy i dobrej nadziei.
Przyjdzie? Wyjaśni? Wróci?
Nie rozdrapuj starych ran... Pozwól im się zabliźnić... Daj odejść przeszłości... I nie chciej wyjaśnień... Tak będzie najlepiej...
Ale jakaś WRÓŻKA powiedziała Ci wczoraj, że JESTEŚ MIŁOŚCIĄ JEGO ŻYCIA... i odżyłaś... na krótką chwilę. Na moment. I chcesz potwierdzenia jej wróżby...

1. AS pałek 2. MAG 3. SIŁA 4. walet monet 5. PUSTELNIK 6. III kielichów 7. RYDWAN 8. III denarów 9. VIII mieczy 10. GWIAZDA 11. IX denarów 12. KOŁO FORTUNY 13. VII kielichów

Chciałabym abyś zeszła na ziemię i otworzyła się na ŻYCIE. Tak kochana - OBOK JEST ŻYCIE. ON JEST PRZESZŁOŚCIĄ, która była i nigdy nie wróci, ale ja tak powiedzieć nie mogę. Przynajmniej patrząc na rozkład kart.
Mówią one, że przeszłość powróci i to szybko... Nie entuzjazmuj się zanadto. Bądź cierpliwa i spokojna... ON powróci do TWOJEGO ŻYCIA - NAGLE.  Nie zrani Cię już nigdy... 
Dzisiaj oboje jesteście w oddaleniu, ale fizycznym jedynie. On cierpi równie mocno jak Ty, może nawet bardziej. I tęskni bardzo za Tobą.
Jesteś w okresie wielkiej przemiany... Wszystko wokół Ciebie się zmienia... a TY chyba najbardziej.  Jedno co można JEMU zarzucić to pozostawanie w krainie marzeń, w samotności i ciszy... i kompletny brak działania. Oddaje się marzeniom i delektuje się uczuciem tęsknoty... W przeszłości pokierował się swoim interesem.... i cierpi z tego powodu przeogromnie. On na dzisiaj, poczuł się silny i mocny i zadziała.... bo dojrzał już i wie, że to co czuł do Ciebie, to była PRAWDZIWA MIŁOŚĆ.
On znajdzie drogę do Ciebie, pojawi się w Twoim życiu nagle, zupełnie niespodziewanie. Zaskoczy Cię. Wasz związek, wasza relacja wymaga pracy.... i wypracujecie wspólny kierunek... dogadacie się....  Wiele zrozumiesz i wiele wybaczysz.... Wiele spraw i rzeczy Cię zaskoczy....  Poczujesz się silna, spełniona, bezpieczna.
Po długim czekaniu odetchniesz spokojna i bezpieczna. I powiesz: WARTO BYŁO CZEKAĆ NA TĄ CHWILĘ NA TEN MOMENT.

I zapomnisz wszystkie krzywdy i cierpienia... WYBACZYSZ WSZYSTKO...

BO ZROZUMIESZ, ŻE NAPRAWDĘ JESTEŚ MIŁOŚCIĄ JEGO ŻYCIA


Kto by pomyślał
Że możesz mnie skrzywdzić
W taki sposób
Tak celowo, tak zdecydowanie

A odkąd odszedłeś
Obgryzam paznokcie dniami i godzinami
I przez cały ten czas zadaje sobie pytanie

A więc powiedz mi tu i teraz, powiedz mi tu i teraz
Czemu jesteś tak daleko
Skoro ja wciąż jestem blisko?

Ty nawet nie znasz znaczenia słowa „przepraszam"
Powiedziałeś, że będziesz mnie kochał aż po grób
A o ile wiem, nadal żyjesz, skarbie
Ty nawet nie znasz znaczenia słowa „przepraszam"
Zaczynam wierzyć, że 
Oszukiwanie kobiecego serca powinno być nielegalne

Bardzo się starałam dbać o wszystko
Zawsze Cię wspierałam, zawsze byłam cierpliwa
Gdzie popełniłam błąd?
Zastanawiam się dniami i godzinami
Wszystko jasne, to nie jest miejsce dla Ciebie

Tak czy owak, tak czy owak
Życzę wam obojgu jak najlepiej
Mam nadzieję, że się dogadacie

Ty nawet nie znasz znaczenia słowa „przepraszam"
Powiedziałeś, że będziesz mnie kochał aż po grób
A o ile wiem, nadal żyjesz, skarbie
Ty nawet nie znasz znaczenia słowa „przepraszam"
Zaczynam wierzyć, że 
Oszukiwanie kobiecego serca powinno być nielegalne 

Serdecznego serca, serdecznego serca
Oszukiwanie kobiecego serca powinno być nielegalne 

PODPIS

1 komentarz:

  1. Obydwa posty: JESTEŚ MIŁOŚCIĄ JEGO ŻYCIA i MOJA DOBRA BASIA dają odpowiedź właściwie na to samo pytanie. Inne karty, ale odpowiedź kart zbieżna. Może to tylko potwierdzać, że COŚ jest na rzeczy. Baśka głowa do góry !!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...