czwartek, 10 grudnia 2015

ROK 2016 - OGÓLNIE...

Co roku w okolicach listopada / grudnia stawiam sobie karty na kolejny rok. Z czystej ciekawości.  Dobrze wiedzieć co może mi się przydarzyć dobrego lub złego i jaką energią będzie emanował nadchodzący rok.
Jaki będzie ogólnie rok 2016 dla mnie?

1. walet pałek 2. KOCHANKOWIE 3. II pałek 4. V pałek 5. VIII kielichów 6. VIII denarów 7. DIABEŁ 8. X kielichów 9. VII kielichów 10. IV denarów 11. WIEŻA 12, VII mieczy 13. III kielichów

ROK 2016 zapowiada się trochę lepiej niż rok miniony. Oj kiepski był, właściwie w każdej sferze życia.
Ważna rola osoby mało odpowiedzialnej, niedojrzałej lub dziecka. Niepokoje, awantury jakieś też emanują kartą waleta pałek. Jednak wcale niekoniecznie. Ta karta określa dzieci, osoby niedojrzałe, młodsze. I nie każdy taki osobnik zaraz wszczyna awantury. 
W kwietniu zostanę babcią. Może właśnie pojawienie się dzieciątka będzie bardzo ważnym i głównym tematem roku? Oby tylko o to chodziło.
Będę czuła sporo niechęci. KOCHANKOWIE w negatywie mówią, że KTOŚ kogo kochałam wydaje mi się lub będzie wydawał POTWOREM. Może po drodze zrażę się do KOGOŚ?  I też wyraźnie KTOŚ z przeszłości ciągle będzie ŻYWY i OBECNY w moim życiu. Tak sądzę. W moim życiu nie ma nikogo w sensie ŻYCIOWEGO PARTNERA. Więc , może kogoś poznam i równie szybko nim się rozczaruję? Też tak może być.
Powinnam zdobyć zaufanie i miłość kogoś kogo już znam i o kim dobrze wiem, że JEST... Moja droga życiowa prowadzi właśnie z tą osobą.. 
Jakieś konflikty z przeszłości się pojawiają. COŚ z przeszłości jest jak bomba zegarowa, w każdej chwili może wybuchnąć. 
Właśnie z przeszłości jest ktoś kto w stosunku do mnie jest lub będzie pełen nienawiści. Kieruje nim zazdrość, zawiść... Ktoś chce się na mnie zemścić. Dlaczego? I za co?  Ciekawe czegóż to można mi zazdrościć? Chyba, że ten ktoś nie wie jak u mnie jest, albo też zadzieje się COŚ w moim życiu, że ta osoba z przeszłości się uaktywni z tą swoją nienawiścią? Poczuje ogromną zazdrość? Jej zazdrość będzie promieniowała na bombie ?
Pomiędzy mną, a moim partnerem są wielkie napięcia emocjonalne. Ktoś będzie bardzo silnie reagował na każdy mój ruch i będzie chciał za wszelką cenę postawić na swoim?
Karta też mówi, że te napięcia pomiędzy mną, a ta osobą są i będą skumulowane, nagromadzone.   Czyżby to właśnie one łączyły się z przeszłością w jakiś sposób? I ten MÓJ PARTNER LUB WRÓG będzie obecny w moim życiu w 2016 roku? Jednak przeszłość wciąż będzie aktywna w 2016 roku? W realu? Czy jedynie w myślach? Karty właściwie pokazują rzeczy, które się wydarzą, więc nie sądzę, aby to były jedynie psychiczne wycieczki do przeszłości.
Bez wątpienia będę coś zaczynała (VIII denarów) i powoli krok po kroku budowała, skupię się na tym. Praca, praca i jeszcze raz praca oraz skupienie się na CELU. Los niczego mi nie da w darze. Musze pracować i powoli osiągać zamierzone  cele. 
DIABEŁ mówi, że przyjemność zamieni się w niewolę. Pojawia się wątek czegoś co się pojawi w moim życiu jako PRZYJEMNOŚĆ, ale szybko nią być przestanie.  Będę w rodzinie, bo właśnie tak emanuje X kielichów, ale będę też przesycona, znudzona i ucieknie ze mnie wszelka motywacja.  Będę też na VII kielichów czyli natchniona, zainspirowana uczuciem miłości. 
Siódemka Pucharów oznacza uczucia wyrafinowane i platoniczne, miłość nieziemską; oznacza ten rodzaj miłości, który bardziej przypomina adorację istot boskich aniżeli namiętność, jaką wzbudza w sobie dwoje ludzi. Kiedy miłość rozsadza swoje przyrodzone ramy, występuje w brzegów i staje się uczuciem na miarę kosmiczną lub szaleńczą, wtedy w rozkładzie kart pojawia się Siódemka Pucharów. Jest to karta romantyków i mistyków; karta uczuć, które inspirowały powstanie wielkich dzieł sztuki.
Dla mnie VII kielichów jest kartą wielkiej miłości i namiętności. Rzeczywiście bardzo często oznacza miłość platoniczną, ale równie często wskazuje na ukrytą miłość. Też określa MIŁOŚĆ SILNIEJSZĄ NIŻ ŚMIERĆ.  Przynajmniej dla mnie.
No, ale bez przegięcia w żadną ze stron. Czytajmy ją jako MIŁOŚĆ natchnioną po prostu.

Mój majątek przysporzy korzyści innym ludziom - tak mówi IV denarów. A ja się pytam: jaki majątek? Zapewne będę zarabiała.... A może poczynię jakieś inwestycje, COŚ sprzedam? Może? Bo nie bardzo widzę wspieranie kogoś finansowo, przynajmniej w tym momencie gdy stawiam karty. A jak będzie w 2016 roku? Może zupełnie inaczej niż teraz, w tej chwili.
VII mieczy mówi dokładnie:
Weź pod uwagę w całym rozkładzie, na ile ważne jest, co wszyscy wiedzą o danej sprawie; co by się zmieniło, gdyby można było problem zachować w tajemnicy, i tak dalej. 7 Mieczy w tej pozycji może kazać uznać cały problem za sztuczny i wydumany.
Więc może rada, nie rada będę COŚ ukrywała? COŚ będę chowała głęboko i nie wyjawiała nikomu? 
Też będę myślała, analizowała... Wiele rozumowego podejścia widać.
Natomiast III kielichów mówi o spełnieniu w MIŁOŚCI. Zaznam szczęścia z KIMŚ. Może w końcu wejdę w jakiś związek i poczuję się szczęśliwa i na swoim miejscu z tym KIMŚ właśnie?

Jak na ogólne spojrzenie na rok 2016 sporo kart miłosnych mi się pokazało. Może to będzie przełomowy rok w UCZUCIACH

Zobaczymy co na sprawy uczuć powiedzą karty.

Uczucia i związki dla mnie w 2016 roku

Sprawy zawodowe w 2016 roku

PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...