środa, 16 grudnia 2015

UCZUCIA I ZWIĄZKI dla mnie w 2016 roku

1. II denarów 2. Rycerz mieczy BLIŹNIAK 3. walet pałek 4. KOCHANKOWIE 5. IX mieczy 6. KOŁO FORTUNY 7. VIII pałek 8. MAG 9. Król monet BYK 10. UMIAR 11. SĄD 12, VII denarów 13. IX kielichów

II denarów mówi o relacjach zorganizowanych, wręcz takich sformalizowanych, z innymi. Wygląda na to, że będę się musiała KOMUŚ podporządkować, JEGO prawa uznać za swoje. I iść w kierunku legalizacji związku, stałego układu z KIMŚ. A jeśli nie formalizacja to przynajmniej konkretne ustalenia, dogadanie się.
Super, czyli KTOŚ będzie. Tyle, że będzie nade mną !!! I rządził będzie w związku. W dobie równouprawnienia brzmi to dziwnie. I ja ze swoim charakterem, tak się po prostu temu poddam? Oj zakochana musiałabym być bardzo !!!!!  
Jeśli będzie dobrze rządził, brał moje zdanie pod uwagę i będzie dbał o mój interes? W sumie dlaczego nie? To może być całkiem przyjemne doświadczenie.
TEN człowiek zburzy mój poukładany świat i spokojne życie, jakie obecnie toczę. Wygląda na to, że wejdę w bardzo ryzykowny związek. Będzie sporo zamętu. Nic nie będzie stałe i pewne, nic nie będzie się działo według ściśle określonych reguł. Też może w owym związku, który ma się pojawić będzie mąciła jakaś osoba ze znaku BLIŹNIĄT, albo w tle będzie jakaś KONKURENTKA? Więc nie będę tą jedyną? SMUTNE BARDZO.
A jak powinnam postępować? Iść na spontan, na żywioł. I gdyby trzeba było, to powinnam ryzykować, manipulować... kombinować... oszukiwać - tak właśnie powinnam robić. Tak czy siak wygram... wiec wyraźnie potwierdza się moja teza, że owszem związek się pojawi, ale w tle będzie jeszcze KTOŚ.. Będę tą trzecią? JAKIE TO DOŁUJĄCE...... tyle, że ja i tak będę NAJWAŻNIEJSZA. Nie mam się co tej KONKURENTKI obawiać.
KOCHANKOWIE na pozycji 4-tej mówią mi, że:
Masz nawyk postępowania nie samodzielnie, zależności, oglądania się na innych. Także sygnał, że przyczyna obecnych kłopotów jest związek z kimś w przeszłości.

 Więc, związek z przeszłości będzie miał na mnie wielki wpływ? W jakim sensie? To pytanie na razie postawiam bez odpowiedzi. Rok 2016 da mi na nie odpowiedź. 
IX mieczy na partnerskiej mówi wyraźnie, że OWEJ OSOBY, nie powinnam na siłę ze sobą uwiązywać i również, że TA OSOBA może być cudzoziemcem. Nie wykluczam i takiej opcji. Z zagranicą jakby z przymusu łączą się raz po raz moje losy.
Pod względem uczuć i związków rok 2016 będzie dla mnie rokiem przełomowym. 
KOŁO FORTUNY mówi wyraźnie, że wiele się zmieni. I jeśli jest źle, to będzie dobrze i na odwrót. Więc, skoro dzisiaj jestem sama, to w roku 2016 już nie będę. KOŁO LOSU się odwróci diametralnie. Wyjadę gdzieś, z kimś się dogadam. Pojawią się rzeczy nowe w moim życiu i to (nie wykluczam) zaowocuje konkretnym układem. VIII pałek to droga, też komunikacja, znacząca rozmowa. Dokładnie:
Otworzy się możliwość podróży w pewnym kierunku lub komunikowania się z nowym kręgiem ludzi i spraw, i to poważnie zmieni (zaburzy) twoje dotychczasowe plany.

I ten MAG jako stały element mojego życia. Silny mężczyzna. Człowiek pracy. I jakbym czegoś nie widziała? Nie zauważała? A będzie się działo wiele ważnych rzeczy. Będą mi umykały. A może one już się dzieją? Teraz jeszcze w 2015 roku?
Będę się uczyła operować pieniędzmi przy tej osobie. Osiągnę mistrzostwo w kontaktowaniu się z BYKIEM? Taki trochę nie jasny przekaz, bo karta mówi, że osiągnę mistrzostwo i na tej pozycji pojawia się Król monet czyli BYK. Nie chce przeginać i naciągać wymowy kart, wiec niech pozostanie tak: karta osiągnięcia mistrzostwa i BYK. Czas pokaże jak powinnam ją była odczytać.
Karta pokazuje, że czas sprzyja uczeniu się tego, jak się obchodzić z pieniędzmi i bogactwem; warto być naśladował tu pewnego Króla Monet, czyli osobę, która w tej dziedzinie osiągnęła sukces.

SĄD mówi, że umarłych idei nie przywrócę do życia, a osiągnięty UMIAR i równowaga będzie z pożytkiem dla wielu osób.
Cokolwiek chcą mi powiedzieć te karty, to nad wszystkim góruje VII denarów, a więc, istnieje prosty klucz do spraw  moich związków i uczuć na rok 2016Da się go określić jednym słowem: RODZINAVII denarów jest też kartą, która uczy cierpliwości i umiejętności czekania.
Bo tak czy siak założę rodzinę, stworzę stały związek z KIMŚ stojącym wyżej nade mną. Trochę skrywany, bo trzeba będzie. I nie powinnam tego kogoś uwiązywać na siłę, w żadnym razie... może trochę okłamywać i blefować, ale cokolwiek i jakkolwiek by się nie zadziało to zakończy się na IX kielichów, czyli:
... czeka cię stworzenie trwałych związków czy nawet założenie dynastii. Ale na to musi przyjść czas.

 Cóż, bardzo bym chciała... nie ukrywam.....   a jak będzie zobaczymy. 
Rok 2016 właściwie za chwilę... ale ma 12 miesięcy, 366 dni w tym roku.

SPRAWY ZAWODOWE w 2016 r?

ROK 2016 - OGÓLNIE
PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...