wtorek, 2 lutego 2016

STUDIA CZY PRACA? - dla FLORENCE

Chciałabym poprosić o jeszcze jedną wróżbę,tym razem w sprawach zawodowych,otóż mam wielki dylemat ponieważ bardzo bym chciała wrócić do Polski zrobić studia nie daje mi to spokoju,  a z drugiej strony mam już tutaj poukładane w miarę życie z perspektywą stałej pracy.Czy karty mogłyby mi podpowiedzieć co wybrać czy szkolić się czy może rozwijać się w obecnej pracy a o studiach zapomnieć?
pozdrawiam gorąco Florence

Obiecałam trochę szybciej spojrzeć w karty, ale FLORNCE zapewniła mnie, że się nie śpieszy... więc robię to dzisiaj, na spokojnie. Chociaż przyznam, że do interpretacji podchodziłam kilkakrotnie. A to nie zgadzało mi się to, a to tamto. Wcale taki prosty rozkład nie jest.... a może trzeba iść za pierwszą myślą?
Jakiś czas temu KASIA prosiła mnie o sprawdzenie podobnego tematu. Dzisiaj prawie studia kończy.... Zresztą problem był trochę inny: ona chciała studia przerwać.... Tu FLORENCE zastanawia się nad ich rozpoczęciem. Przeraża ją problem finansowy. Czy stać ją będzie na studia, czy się utrzyma?  Ja jestem fanką nauki, studiowania, ogólnie inwestowania w siebie. Jak już odpisałam FLORENCE w e-mailu: moja kuzynka jest na pierwszym roku studiów, a lat ma sporawo. Znaczy to jedynie tyle, że studia można rozpocząć w każdym wieku. Studiujemy po to, żeby znaleźć lepszą pracę, lepiej wykorzystać swoje możliwości i wiedzę, a czasem robimy to, dla siebie po prostu. Moja kuzynka realizuje swoje marzenie.... lata temu przerwała studia, bo pojawiło się dziecko, potem kolejne.... dzisiaj, po wielu latach może je skończyć. Ma czas i możliwość. 
Ale do rzeczy.... jak zwykle tona spraw obocznych... ale w temacie jakby nie było, wciąż jestem.
Z racji tego, że masz wybór, to pytanie muszę zadać wprost: czy masz wrócić do Polski i robić studia?  Najlepiej jednak będzie jak postawię karty na dwie drogi....

Wrócić do Polski i zrobić studia?
1. V kielichów 2. II denarów 3. KAPŁANKA 4. Królowa pałek BARAN 5. WIEŻA 6. IV pałki 7. AS denarów 8. AS mieczy 9. Rycerz kielichów RYBA 10. Rycerz pałek STRZELEC 11. AS pałek 12. KSIĘŻYC 13. ŚWIAT

Z pierwszego rzutu oka widzę, że Ty i owszem zamyślasz o studiach i raczej na tym etapie pozostaniesz. I jeśli się na studia zdecydujesz, to dopiero za jakiś czas. 
Opcja może też być taka, że studia rozpoczniesz, ale czy skończysz? Trzeba się głęboko pochylić na kartą ŚWIAT, bo może ona znaczyć różne rzeczy: łącznie z rezygnacją ze studiów i wyjazdem w ŚWIAT. Równie dobrze może być tak: skończenie studiów i wyjazd daleko. Tak czy siak, prędzej czy później - ZAGRANICA.
Nie podoba mi się KSIĘŻYC górujący nad całym rozkładem. Dlaczego? Otóż, Twojego zadowolenia nijak nie widać...  żal, smutasy wielkie, chwilami złość nawet. Cały rozkład rozpoczyna V kielichów. Rozpoczynasz studia, właściwie dopiero zamyślasz i już V kielichów? Znaczyć to może jedynie tyle, że ze smutkiem, ale jednak pożegnasz marzenia o studiach. Ja nie wykluczam, że za jakiś czas do tego pomysłu powrócisz.  V kielichów też jakby nie było, jest kartą tęsknoty... Może tęsknisz za krajem i studiami tłumaczysz, chęć powrotu do Polski? W ogóle różne emocje Tobą targają, sprzeczności najprzeróżniejsze... a decyzja? AS pałek mówi jednak, że to marzenie póki co, zostanie niezrealizowane, niespełnione. Również II denarów mówi, że tak naprawdę to masz zobowiązania jakieś i związane ręce. Więc, Angeliko, póki co, na moje oko, studia odsuwają się w czasie.
Czy aby nie chcesz w  taki pokrętny sposób zakończyć jakiś relacji? Na karcie partnerskiej mam WIEŻĘ.... która mówi, że zachodzą, albo za małą chwilę będą zachodzić jakieś zmiany w Twoich relacjach z bliskimi osobami. Ta karta też mówi, że ktoś może zwrócić się do Ciebie o pomoc, bo ma problemy, a może to karta presji? Ktoś chce, abyś studia zrobiła? Ja skłaniam się zawsze ku tej pierwszej opcji.
Tak naprawdę to nie czuję, żebyś tak naprawdę chciała studia podjąć. Niby chcesz, ale czy tak z głębi serca?  KAPŁANKA nie każe się śpieszyć. Mówi: działaj, nie działając, czekaj, zdaj się na głos wewnętrzny, na intuicję.
Powiem tak, że i owszem studia podjąć możesz, bo przeszkód żadnych nie ma.... Materialnych problemów w tym rozkładzie nie widzę. Także, poradziłabyś sobie.
... ale czy je podejmiesz? Raczej nie.... Jak już, to za jakiś czas dopiero. Teraz będziesz jedynie myślała i planowała. Tak sądzę. Myślę też, że w dużej mierze osoba, która jest dla Ciebie ważna będzie miała znaczący wpływ na Twoją decyzję.
Więc, reasumując. Żaden problem, gdybyś się zdecydowała studiować, poradzisz sobie finansowo, ale emocjonalnie żałowałbyś tej decyzji. Przynajmniej chwilami. Myślę, że jednak się nie zdecydujesz. Oczywiście wybór jest Twój. Ja sporo przeszkód zobaczyłam, chociaż szczególnego nacisku na przeszkody materialne - nie.

Pozostanie zagranicą, praca i rezygnacja ze studiów?

1. Rycerz mieczy BLIŹNIAK 2. SIŁA 3. VIII mieczy 4. GWIAZDA 5. RYDWAN 6. VII mieczy 7. CESARZOWA 8. X denarów 9. Królowa pałek BARAN 10. IV denarów 11. SĄD 12. Rycerz pałek STRZELEC 13. MAG

Decyzja  należy jedynie od Ciebie. Myślę, że osłabisz się w jakiś sposób.... 
Tak naprawdę to dopiero za 7 miesięcy będziesz konkretnie wiedziała co zrobisz. Teraz to są jedynie luźne dywagacje. Ja ciągle widzę koło Ciebie cudzoziemców i zagranicę. I spełnienie nagłe. I materialne i miłosne. Chociaż fortuny póki co, nie widzę. Owszem zarabianie kasy, ale życie bez trosk, chociaż nie jako "milionerka". Karty stawiają na większą otwartość, na większą przestrzeń.  I dzielenie się pieniędzmi widzę.... i ktoś przy Tobie zyskuje. Więc, nie jedynie na siebie pracowała będziesz. Pewne idee i pomysły do Ciebie nie powrócą.... rozmyją się zwyczajnie. I owszem jakieś podejście, próby będą, ale raczej z nich zrezygnujesz.
Tak naprawdę góruje w Twoim życiu ktoś ze znaku STRZELCA, jeśli takiej osoby nie ma w Twojej okolicy, to chodzić może o osobę energiczną, działającą i twórczą... z którą razem COŚ będziesz tworzyła.
Tak naprawdę na ten moment nie wiesz jeszcze co zrobisz. Dopiero za 7 miesięcy, w lipcu będziesz wiedziała co zrobić. Jakbyś na ten czas nie miała pełnej wiedzy i jakby się pewne wydarzenie jeszcze nie dokonały, bo żeby jakąś decyzję podjąć, trzeba dokładnie wiedzieć na czym się stoi. 
I co bym nie mówiła układy są trudne.... I ja nijak z całą stanowczością powiedzieć nie mogę: STUDIA. BĘDZIESZ STUDIOWAŁA. Na ten moment więcej przeszkód i więcej przeciw widzę niż za. Wybór jest oczywiście TWÓJ.... bo gdy zrezygnujesz dzisiaj ze studiów, to według kart do tematu nie powrócisz... owszem jakbyś COŚ zaczęła robić w tym kierunku, ale odpuścisz.
Kochana FLORENCE, karty kartami.... Dobrze przemyśl swoje decyzje....  I kieruj się własną logiką. 
Nie chciałabym, aby dopadł Cię wariant: zaczynam i nie kończę. Wolałabym, abyś skończyła studia i zabłysła... i zyskała, żeby one COŚ do Twojego życia wniosły.  A ja po tych rozkładach pod żadną z opcji się nie podpiszę ze 100% pewnością.
Po Twoim e-mailu:
Kochana Ellu!                                                              
Bardzo dziękuję za wiadomosc i czekam do jutra z niecierpliwością, choć bylam pewna ze od października zacznę studiować... ale życie nie zawsze kieruje nas tak jak sobie planujemy.  
pozdrawiam gorąco 😙


Dla potwierdzenia wymowy kart postawiłam kolejny rozkład: 

czy FLORENCE podejmie w ostateczności studia w POLSCE?

1. walet mieczy 2. Rycerz pałek STRZELEC 3. V pałek 4. IX mieczy 5. MAG 6. walet monet 7. IV pałki 8. AS kielichów 9. V denarów 10. VI kielichów 11. VI pałek 12. GŁUPIEC 13. II mieczy

Ten rozkład mi uzmysławia, że jednak sporo przeszkód będzie... natury finansowej niestety również. Nie, żebyś się na studiach nie utrzymała, to nie w tym rzecz, ale w tym, że pieniądze nie będą wpływały, a ubywały. I to może Ciebie poważnie zniechęcić. Z biedą, ale się utrzymasz.  I również w tym rozkładzie STRZELEC lub energiczny człowiek stoi poważnie na przeszkodzie....  To tak jakby nie chciał, abyś studiowała....  Karty radzą myśleć jedynie o sobie i nie brać pod uwagę zdania innych. I  wsparcia psychicznego nie widzę.
Uważam, że ostateczną decyzję podejmiesz spontanicznie. Może po jakiejś kłótni nawet.... Sukcesu na tych studiach nie widzę.. i radości również. I nikogo studiami na kolana nie powalisz. Jak dla mnie to studia może za 2 lata.... I jednak póki co widzę, zaczęcie studiów.... ale czy ich skończenie? T za dużo przeszkód. I więzy z przeszłością.... i ciężko z tego powodu.  Tak naprawdę za dużo ograniczeń... podobnie jak w pierwszym rozkładzie.....  Ale jest tez ktoś kto chce, abyś te studia skończyła i jakbyś dla kogoś to robiła bardziej, niż dla siebie. I studia - wcale nie śpiewająco niestety. Łatwo nie będzie.
Walet mieczy, który rozpoczyna rozkład mówi o pomieszaniu, intrygach.... i wielu rzeczy, które wyskoczą po drodze do celu.
Jak dla mnie karty na studia, nie są takie fajne... ale oczywiście kochana FLORENCE powtarzam: rób jak uważasz. 
Może dzisiaj nie jest jeszcze ten moment i dlatego karty wypowiadają się mgliście i kluczą?  I jakby skorzystanie z ich rady jest przedwczesne? Poczekajmy chwilę... może wypowiedzą się inaczej? I zwróć uwagę: w każdym, ale dosłownie w każdym z rozkładów przewija się STRZELEC. Kim on jest? Znasz taką osobę? A może ona dopiero się pojawi? Tak mi przemknęło przez głowę: dziecko..... ale tylko przemknęło, bo karta dziecka jako takiego się nie pojawiła.
Zresztą to może być osoba z każdego znaku zodiaku tyle, że energiczna, szybka, sprytna, aktywna, też trochę mieszająca....
Oj, ciężko mi było z tymi rozkładami.... Chciałam rzetelnie.... a może powinnam na większym luzie patrzeć?
PODPIS

1 komentarz:

  1. Ellu tyle jest prawdy w kartach gdy czytam co pani pisze...
    Jak już coś się rozjaśni i decyzje zostaną podjęte wtedy dam znać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...