niedziela, 24 kwietnia 2016

TYDZIEŃ 25.04 - 1.05.2016r.

1. RYDWAN 2. AS denarów 3. VI denarów 4. Rycerz monet PANNA 5. Królowa denarów KOZIOROŻEC 6. IV mieczy 7. III kielichów 8. CESARZOWA 9. IV denarów 10. SPRAWIEDLIWOŚĆ 11. IX denarów 12. III denarów 13. walet monet

Sama dla siebie ustaliłam kolorystykę kart. Denary oznaczyłam kolorem fioletowym, kielichy - czerwonym, miecze - niebieskim, pałki - pomarańczowym, a ARKANA WIELKIE  - zielonym. 
O tym tygodniu mogę śmiało powiedzieć, że jest.....  fioletowy
Rozkład rozpoczyna RYDWAN. Wskazuje na przyspieszenie spraw... na sukces. Karta ta często mówi o realnej drodze. Tydzień poprzedni był naznaczony kartą ŚWIAT.... rzeczywiście sporo kilometrów w realu zrobiłam. Prawie 2 tysiące. Tak więc, karta ta, miała swoje uzasadnienie. Co w tym tygodniu obwieści mi RYDWAN? Też kilometrówkę?
As denarów ostrzega, że mogę jakąś fajną szansę zmarnować. Jest opcja, jest możliwość... ale nieopatrznym postępowaniem mogę ją zaprzepaścić. A cóż powinnam robić? Rada kart (VI denarów) jest taka: oddaj się w ręce specjalistów... niech Cię udoskonalą. Inny przekaz tej karty mówi, że doskonale pasuję do pewnej instytucji... w pełni wyrażam jej ducha. Na dwoje więc, babka wróżyła... a jak będzie? Wydarzenia tygodnia pokażą.  Ciążą mi urazy do wszelkich instytucji, może do jakiejś jednej w szczególności. Może do jakiejś osoby jedynie? Do kogoś, czegoś.... zobaczymy w czym rzecz będzie.
Na karcie partnerskiej mamy osobę ze znaku KOZIOROŻCA lub kogoś kto dba o mój luksus i komfort. Robi się bardzo ciekawie... Hmmm... całkiem możliwe, ze wyruszę w drogę do synusia, który jest ze znaku KOZIOROŻCA właśnie... Tak może być. Na wyniku mam IV mieczy. Karta ta mówi o stworzeniu formalnej instytucji, o formalizacji spraw... o umowach, uzgodnieniach i ustaleniach. I pewne prawne decyzje, zapewne dotyczące formalizacji,  ucieszą nie tylko mnie, ale wiele innych osób.  III kielichów mówi o nagłym emocjonalnym poruszeniu i to wielkim.... które bardzo mnie zaskoczy i namiesza w moich planach... Cały tydzień będzie mi miło, sympatycznie i w ogóle fajnie. I oby.... 
Mistrzowsko będę pomnażała pieniądze... co, daj Boże.... jestem na to otwarta.... Sporo rzeczy będę musiała ukrywać, nie o wszystkim będę mogła mówić... Sekreciki jakieś? Sprawy praktyczne, konkretne będą najważniejsze. I ja zapewne będę musiała być konkretna... w perspektywie pojawia się jakaś interesowna osoba.. a może ja będę musiała kierować się jedynie własnym interesem? Ten filetowy rozkład trochę ubarwia czerwona III kielichów.. zielona CESARZOWA i zielony RYDWAN.... niebieściutko i równie pozytywnie ubarwia go IV mieczy. I oby ten tydzień był tak ciekawy, jak ciekawie wygląda to w kartach.

PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...