poniedziałek, 22 sierpnia 2016

TYDZIEŃ 22 - 28 sierpień

1. III denarów 2. KOCHANKOWIE 3. walet kielichów 4. SŁOŃCE 5. Rycerz kielichów RYBA 6. III kielichów 7. IX kielichów 8. ŚMIERĆ 9. AS denarów 10. Król monet BYK 11. VIII kielichów 12. GWIAZDA 13. X denarów

CZERWONY TYDZIEŃ. Dobrze, że pojawiają się też i inne kolorki. Trochę zielonego i fioleciku. Mam cichą nadzieję, że tydzień nie będzie tragiczny, bo KOCHANKOWIE w negatywie nie są budującą kartą. Swoje dopowiada ŚMIERĆ na pozycji 8-ej - czyli nie zmieni się przyczyna strat....  Jeszcze całkiem niedawno rozmawiałam z ANGELIKĄ od słoiczka..... i powiedziałam: jest już dobrze, zaakceptowali mnie; ot, przyjeżdża taka Polka codziennie do pracy i jakoś się z tym pogodzili. Niestety tak nie jest. To były jedynie pozory, udawanie...  I jak na tym tle mam pracować w spokoju, normalnie? Karty zalecają, że powinnam się skupić na konkretach jedynie. Dominować będzie konkretna praca. 
Tak więc, żadne bawienie się w analizy i jakiekolwiek dywagacje. Praca, konkret, zadanie. Krótko i treściwie: KONKRETNA PRACA, KONKRETNE ZADANIE DO WYKONANIA. Tak trzeba po prostu.
Jakaś relacja z kimś będzie mi ciążyła i przeszkadzała w normalnym życiu. To niekoniecznie będzie jedynie wstręt czy awersja, ale realna przeszkoda w życiu. Tak trochę z ukrycia mam działać. Zadekować się mam, na tyłach osiąść i czekać, a jak działać to skrycie.  Myślę sobie, że dotyczyć to będzie pracy, ludzi w pracy.... Jakoś tak czuję pismo nosem.
Na karcie partnerskiej mam Rycerza kielichów, albo osobę ze znaku RYB. Towarzysz to uwodziciel i bardzo chciałby się ze mną związać. Oczywiście to stwierdzenie na wyrost, bo niekoniecznie zaraz, aż tak. Jak wspomniałam, może wrócić do domu moja córka RYBKA.
Na wyniku mam III kielichów, która wyraźnie mówi o szczęściu, spełnieniu, szczególnie w MIŁOŚCI.  To typowa karta zadowolenia. 
Pojawiająca się na pozycji nr 7, czyli: to, co zadzieje się nagle, zupełnie niespodziewanie, IX kielichów mówi, że COŚ przypadkowego zamieni się w rzecz trwałą.
 Cały czas będę na karcie ŚMIERCI, czyli w poczuciu straty, na boleści i na cierpieniu. 
AS denarów mówi o mistrzowskim przechodzeniu przez nowy początek... najczęściej chodzi o biznesowe sprawy. 
Król monet lub osoba ze znaku BYKA na pozycji 10-tej, mówi: Znajdą się pieniądze, kredyty, dofinansowania i pomoc ze strony pewnego Króla Monet, ale nie tyle dla ciebie, co dla ogółu; dla pewnej większej grupy ludzi.
Burza się rozmywa, ale to niekoniecznie jest dobre, bo burza oczyszcza atmosferę, a tutaj niekoniecznie tak będzie.  
Górująca na całym rozkładem GWIAZDA mówi o gotowości na nowe, na otwarcie się na nowe rzeczy czy sprawy. Natomiast X denarów w dalszej perspektywie, wskazuje najczęściej na zarządzanie cudzymi finansami.  
Jak zwykle małe rzeczy, małe wydarzenia ubrane są w wielkie słowa... Karty jakoś tydzień opisać muszą.


PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...