sobota, 8 października 2016

Kiedy podejmę nową pracę?

1. AS palek 2. III pałki 3. V kielichów 4. VIII kielichów 5. Król pałek LEW 6. VII kielichów 7. IX mieczy 8. IV pałki 9. VII pałek 10. DIABEŁ 11. II denarów 12. Rycerz kielichów RYBA 13. Król mieczy WODNIK

Hmmm  TAK wygląda jakby szybko, bo AS pałek jest szybkością. Energia, szybkość... jakby szybko wszystko ruszyło z miejsca.  Ja jestem zniecierpliwiona czekaniem na COŚ nowego... mam kierować się uczuciami... Jeśli nienawidzę to znaczy, że czuję prawidłowo.  I tyle. Mam łatwość odchodzenia, a na obciążeniach jest właśnie chwilowe rozstanie czy rozstania dla zrozumienia, czy TO jest dla mnie dobre.  Nade mną szef, ktoś wyżej.... taki patrzący z góry i oceniający. Zwrotny moment taki na VII kielichów. To jednak karta na TAK... coś opuszczę z nagła... bo będzie ważny dom i spokój. Mam postępować tak, jak czuję. Kierować mam się emocjami, uczuciami i odczuciami.

Na pewno trochę odpocznę, ale pracę podejmę. Może za miesiąc? Może w styczniu? ale nowa praca będzie..... Tropiki pójdą w niebyt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...