środa, 10 maja 2017

NIE ZALEŻY MU NA TOBIE - koniec złudzeń

Ostatnio znowu podbiła mi ciśnienie moja pewna znajoma. Kiedy dossa się do kart, to wysysa ze
mnie wszystkie siły. Nie chcę być brutalna i dosadna, ale chyba czasem trzeba. Chroniąc jej uczucia omijam przykre wątki i kluczę. Właściwie mówię otwarcie, że z relacji NIC nie będzie, ale wtedy otrzymuję całą masę zbędnych pytań dodatkowych, które mnie totalnie osłabiają. Tak sobie myślę, że właściwie chyba niektórzy mają problem z uszami, bo ja równo 2 tygodnie temu powiedziałam, że NIC z relacji z tym mężczyzną nie będzie, że do spotkania i owszem dojdzie, ale nic z tego i tak nie wyniknie. Przynajmniej NIC trwałego. Fakt podtrzymywania internetowej relacji, nijak nie zmieni jej nieuchronnego końca. I właściwie dlaczego męczyć karty pytaniami o relacje z góry skazaną na stracenie? Bo facet się spodobał? Bo jesteśmy zdesperowane?
Po tak długim wstępnie chciałabym odnieść się, a właściwie polecić książkę Grega Behrendt'a i Liz Tuccillo do której wielokrotnie się odwoływałam w postach: 

NIE ZALEŻY MU NA TOBIE

KONIEC ZŁUDZEŃ - POZNAJ PRAWDĘ O TYM JAK ZROZUMIEĆ FACETÓW

Ja i owszem, często polecałam tą książkę w postach, ale na blogu Największa jest Miłość jest o niej troszeczkę szerzej.
Najważniejszą zaletą tej książki jest sposób podania brutalnej prawdy w bardzo żartobliwy sposób. Niekoniecznie trzeba walić pejczem po oczach, abyśmy na nie przejrzały. 
Czasami zdesperowane, w ogóle nie dopuszczamy do siebie myśli, że KTOŚ może nas okłamywać, bawić się nami po prostu i, że chce się z nami jedynie przespać. Mężczyźni to zdobywcy, polują i chętnie gonią króliczka. Internet jest pełen takich tajemniczych biznesmenów, którzy są biedni jak mysz kościelna. 
Oczywiście, mężczyzn poznajemy nie tylko tą drogą, ale i wtedy często nie mamy szansy poznać jego sytuacji rodzinnej, ani jego prawdziwego życia. Bazujemy na informacjach jakie uzyskujemy od niego. 
Musimy polegać na swojej zdolności postrzegania, na swojej inteligencji i nie przekłamywać faktów, ani nie czarować rzeczywistości. Niestety emocje, często zaburzają nam prawidłowe jej postrzeganie. Dlatego też, warto przeczytać sobie tą książkę, gwoli uświadomienia sobie jak postępuje mężczyzna, któremu na nas zwyczajnie zależy.

W tej książce znajdziemy sporo pytań od kobiet i sporo odpowiedzi zarówno Grega jak i  Liz. Jednym słowem zarówno męski jak i kobiecy punkt widzenia.

Książkę bardzo serdecznie polecam. Niestety nie ma jej w żadnych księgarniach, dlatego też odsyłam do linku NIE ZALEŻY MU NA TOBIE 


PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...