sobota, 19 sierpnia 2017

MOJA ANGLIA dla mnie

Doła załapałam strasznego. I na tym dole, zwróciłam się z prośbą o pocieszenie do mojej koleżanki wróżki. 
Ezoterycznie i nie tylko

Jakimi uczuciami na ten moment, darzy mnie pewien PAN z przeszłości?

Pokazała się karta WIELKIEJ MIŁOŚCI PLATONICZNEJ. Kocha mnie bardzo, często wspomina, ma poczucie przeogromnej straty. On uważa mnie za swoją kobietę. Wciąż bardzo mnie kocha i będzie mnie kochał do śmierci. Tak czy siak czuje się ze mną mocno związany.

Czy jest realna szansa na jego powrót do mojego życia?
Jak najbardziej, taka szansa istnieje. To jest karmiczny związek. Ten związek nie został przerobiony i dopóki nie zostanie przerobiony, nigdy nie odejdzie w zapomnienie.

Czy w tym roku jeszcze?
Pokazuje się ciężka praca, ale jak najbardziej tak.  W tym roku na pewno!!!

Praca do końca roku?
Pojadę na pewno do opieki. Pojawia się również oferta innej pracy. Najwyraźniej widać, że oferta padnie od BYKA. Nie od razu się zdecyduję na tą ofertę. Trochę BYKA przetrzymam. Będę się wahała. Jednak z opieki zrezygnuję i podejmę pracę, którą mi BYK zaoferuje. 








PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...