poniedziałek, 15 października 2018

TYDZIEŃ od 15 do 21 października 2018 roku

1. III mieczy 2. VIII denarów 3. VII denarów 4. IX pałek 5. III denarów 6. KOŁO FORTUNY 7. II denarów 8. AS denarów 9. Król mieczy WODNIK 10. DIABEŁ 11. X pałek 12. IX denarów 13. VI denarów

Ubiegły tydzień był całkiem fajny. Nawet nie odczułam energii KSIĘŻYCA. Piszę o tym dlatego, że może i w tym tygodniu, III mieczy dumnie rozpartej na pozycji 1-szej, nie odczuję?
VIII denarów zapowiada... brud, kurz, beton, czyli jednym słowem - sprzątanie.
Pogoda jest przecudowna, więc najpewniej będę uprzątała na ogrodzie: zgrabię liście, uprzątnę grządki, rabatki itp. itd.
Zanim wezmę się do dzieła... muszę starannie przemyśleć od czego zacząć i spokojnie, systematycznie - działać.
III denarów to pracowici partnerzy, ale też... trudni, myślący jedynie o sobie. 
KOŁO FORTUNY zapowiada... zmianę losu. I ufam, że pozytywnie. Póki co, wcale u mnie pozytywnie nie jest, a i nastrój wcale nie za wesoły. 
Jakoś tak dziwnie... powodów do wielkich radości nie mam. Pewnie, że cieszą mnie ścieżki, orzeszki, donice mojej produkcji, koperek, sałata, ale kiedy się tak głębiej zastanowić, to strasznie marne to życie. Nie, żebym narzekała, ale życie, to nie tylko obowiązek. Póki co, to ja mam jedynie obowiązki i to takie, które sama sobie narzuciłam. 
II denarów na pozycji 7-ej, wskazuje na to, że nagle, zupełnie niespodziewanie dla mnie samej, znajdę wspólny język z innymi, zrozumiem, że dokładnie o to samo mi chodzi co im. Hmmm.
AS denarów mówi o... nowym początku finansowym. Praca na etacie? Czyżby?Hmmm.
VI denarów to pieniądze... ściśle rzecz biorąc ich posiadanie. VI denarów dobrze wieszczy w temacie pracy i otrzymywaniu pieniędzy za pracę. 
Pięknie wróży również IX denarów górująca. 
Często mówię o tej karcie, że wróży wygraną w LOTTO.  Nie dokładnie tak: ona wróży odkrywanie, wydobywanie skarbów z... ukrycia. Przy jej działaniu można znaleźć piękną szkatułkę z biżuterią i schowane na czarną godzinę zaskórniaki. I jak najbardziej... w LOTTO trafić można.
Och, jak ja bym chciała... Pewnie dokładnie tak samo mocno, jak każdy, kto pieniędzy za dużo nie ma.
Cóż... co wyjdzie? Wygrana w LOTTO czy praca na etacie? Zobaczymy, czy w ogóle COŚ sensownego się w temacie finansowym, zadzieje.

4 komentarze:

  1. Droga ELLU to znowu ja, szalejąca baba. Dziś zapytałam karty czy dostanę milion zł odszkodowania /ja podałam większą sumę/, z przełożenia: CESARZ + CESARZOWA + 9 DENARÓW i..... wyciągnięte to: KRÓL PAŁEK + KRÓLOWA DENARÓW + 3 PAŁKI. Ellu i wg mnie to ja mogę liczyc na milion zł. Zerknij KOchana ELLU jak bedziesz miała czas. I napisz mi, czy ja mam rację? Całuski Kochana Ellu. Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jak najbardziej. Wiesz, Alinko dla nich to jak wygrana. Opędzić się od Ciebie taką skromną kwotą. Dla Ciebie to fortuna.
      Tak to wygląda, po sprawiedliwości. Ludzkie życie, ludzkie zdrowie - nie ma ceny.
      Żeby jednak temat zakończyć, to możesz zadowolić się i milionem.
      Na tym polegają negocjacje i... ugoda.
      Według kart milion jest pewny. Mam nadzieję, że dziady nie będą walczyć i temat się zakończy.
      Tona buziaków

      Usuń
    2. Kochana zadzwonię zaraz po sprawie albo napisze esemesa co i ile wygrałam. Obie rozkładalismy karty na ten temat. Oby tak się to skonczyło. Dla nich milion to jak kupienie pudełka zapałek. Dziekuje Alina

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że tak będzie. Trzymam kcuiki.
      Karty pozytywne, ale ważny jest real.
      Jeszcze raz trzymam kciuki za Twoje zwycięstwo...
      Jeszcze mała chwila i będziesz wiedziała!!
      Cieplutko pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...