poniedziałek, 28 listopada 2022

GRUDZIEŃ 2022

 1. II mieczy 2. VIII kielichów 3. Król denarów BYK 4. Rycerz denarów PANNA 5. Król pałek LEW 6. CESARZ 7. VIII denarów 8. VIII pałek 9. AS mieczy 10. RYDWAN 11. ŚMIERĆ 12. Rycerz kielichów RYBA 13. UMIARKOWANIE

W nawale zajęć znalazłam małą chwilę na opisanie ostatniego już miesiąca tegoż roku. 
Trudny to rok dla nas wszystkich, bo musimy naprawdę sporo myśleć, aby nie ulec fałszywym flagom, fałszywym prorokom i propagandzie, która nas zalewa od stóp do głów.
W tym miejscu dla rozświetlenia sytuacji jak naprawdę wygląda ten nasz świat, wypada mi polecić audiobook, który nagrywa pan Tomasz Zawadzki: Chazarska dzicz panem świata Henryka Pająka. Polecam dlatego, że historię trzeba znać, bo każdy kto nie zna historii, skazany jest na ponowne jej przeżywanie. 
To co wokół nas się dzieje, nie jest niczym nowym. Jest jedynie opakowane w inne papierki.

Wciąż sobie obiecuję, że dokończę zaczęte posty w których wyjaśniam pewne historyczne fakty i obnażam obecną rzeczywistość, ale niedoczas, który mnie tego roku dopadł, wciąż króluje w moim życiu. Tak niestety, emanuje 5 rok numerologiczny.
Może za jakiś czas, uda mi się je dokończyć, w co mocno wierzę.
Bo uważam, że każdy powinien wiedzieć jak jest. A osoby, które zajmują się ezoteryką - szczególnie.

No, ale do brzegu, czyli do opisania energii grudnia, ostatniego miesiąca roku 2022.

II mieczy mówi o porozumieniu, pokoju.  Jednym słowem będzie spokojnie, czyli tak jak powinno być. 

Przyznaję, że jestem bardzo zmęczona tym rokiem i chętnie sobie usiadłabym na cynamonie i odpoczęła. Tak normalnie i spokojnie, jak to kiedyś bywało.

VIII kielichów w negatywie mówi o tym, że będzie we mnie buzowało sporo negatywnych emocji. Uznam, że moje plany, moje cele są zagrożone i usilnie będę walczyła, aby moim celom nikt nie zagroził.  W takim negatywnym stanie mogę popełnić błędy i może nawet niechcący kogoś skrzywdzić, bo uznam, że mi zagraża. Niekoniecznie tak  musi być. Może być jedynie tak, że będę czuła się osamotniona, a właściwie mogę czuć się opuszczona przez wszystkich. 
Mam nadzieję, że tak nie będzie, ale różnie być może. 

Skupić się mam na sprawach finansowych. 
Cóż, właściwie wszyscy się na tych sprawach skupiamy, bo czasy mamy jakie mamy. Takie nam niespodzianki zafundowali rządzący. I jasno musimy sobie powiedzieć, że nie są to idioci, jak sądzą niektórzy, ale wyrafinowani zdrajcy, złodzieje i oszuści.

Na chłodno, na zimno mam wszystko oceniać, bez grama emocji.
Tak oceniam. Chociaż przyznaję uczciwie, że często rozsadzają mnie emocje, bo jak tu patrzeć spokojnie, kiedy nas dobijają.

Za partnerów będę miała osobę ze znaku LWA. To może być również jakiś szef, przywódca.
Generalnie jestem w stałym kontakcie z pewnym LWEM. I wyraźnie ta relacja wciąż będzie trwała, o ile jeszcze bardziej się nie zacieśni. Tego nie jestem pewna, bo LEW znalazł się w szpitalu i dziwnie zamilkł. 

CESARZ oznaczać może dwie rzeczy, a mianowicie, że w moim życiu pojawić się może CESARZ, albo, że zajmę pozycję CESARZA.
Wielokrotnie pisałam, że CESARZ dla kobiety oznacza ważnego mężczyznę, który na długo zagości w życiu kobiety, a dla kobiety starszej oznacza pojawienie się ostatniego ważnego mężczyzny.
Dawno, dawno temu CESARZ pokazał mi kierownicze stanowisko, które piastowałam ładnych parę lat.
Także różnie być może.

VIII denarów na pozycji 7, mówi, że nagle wszystko zacznie się przewlekać, że nagle będę miała do czynienia z brudem, kurzem.  Generalnie VIII denarów wskazuje na przewlekanie się spraw. Mówi ona też właśnie o sprzątaniu. Raczej chodzi o grubsze sprzątanie, coś w rodzaju sprzątania po malowaniu na przykład.
Oj, zabieram się do malowania już od dawna. Nie miałam drabiny, ale już mam. Także żadnego usprawiedliwienia już nie mam. Teraz pozostaje mi jedynie znaleźć czas i siły, bo farbę mam i to od dawna. Może znajdę?

VIII pałek mówi o tym, że tak czy siak dla innych będę wzorem. Ciekawe.

Od czasu do czasu za sprawą karty AS mieczy wpadnę na jakiś sensowny pomysł i wprowadzę go w życie.

 Ważna dla mnie będzie osoba ze znaku RYB, albo dobra, z lekka uwodzicielska osoba, ale mimo wszystko serdeczna osoba. 

Rozkład kończy karta UMIARKOWANIE. To karta wielce pozytywna. Mówi ona o harmonii i spokoju. 

Nie dotkną mnie żadne ŚMIERCI, co oznacza porażki i znoje. Nie zmienię NIC na gorsze. Żadnych radykalnych przemian nie przeprowadzę do końca.
Bo ŚMIERĆ to przemiana, to koniec tego, czego czas już nadszedł.
Szczerze powiedziawszy na przemianach mi nie zależy. 

Życzyłabym sobie jedynie, aby nie było gorzej, aby ceny nie szybowały za bardzo, aby zaplanowany przez chazarską dzicz NWO, najnormalniej w świecie się nie udał.
Życzyłaby tego sobie i nam wszystkim.

 1. II mieczy 2. VIII kielichów 3. Król denarów BYK 4. Rycerz denarów PANNA 5. Król pałek LEW 6. CESARZ 7. VIII denarów 8. VIII pałek 9. AS mieczy 10. RYDWAN 11. ŚMIERĆ 12. Rycerz kielichów RYBA 13. UMIARKOWANIE

1 komentarz:

  1. Pani Ellu, życzę udanego grudnia i końcówki roku! Fajnie, że się Pani odezwała! Pozdrawiam cieplutko! :) Karolina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...