czwartek, 22 grudnia 2022

Życzenia - Boże Narodzenie 2022

Jeśli udało Ci się kogoś oszukać, to nie dlatego, że ten człowiek jest głupi, tylko dlatego, że otrzymałeś więcej zaufania niż jesteś wart. - Gerard Butler


Kochani moi, z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia życzę wam, aby tegoroczne święta były pełne miłości, spełnienia i zadowolenia.
I aby w tych trudnych czasach nie opuszczała was miłość, aby ciepło gościło w waszych domach i w waszych sercach, abyście byli mądrzy i nie obdarzali nikogo większym zaufaniem niż jest wart.

12 komentarzy:

  1. Pani Ellu, zdrowych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia! Karolina :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ellu kochana, dziękuję. Tego samego Ci życzę. I jeszcze dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Droga moja Przyjaciółko ja Ci zyczę duzo zdrowia i miłosci, która jest światłem zycia i spełnienia marzeń tych najskrytszych. Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. 🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡

    OdpowiedzUsuń
  5. Droga ELLU przepraszam, ale chcę Ciebie trochę zając sobą. ELLU mam 72 lata, stoje stale nad grobem, przynajmniej tak mi niektórzy mówią, a chcialabym jeszcze spotkac się z pewna Osoba, mężczyzną, czy dojdzie do tego zapytałam Karty, które odpowiedziały mi tak: 1. cesarz-wisielec-krol mieczy......2. kochankowie-król palek- słonce. Jak Ty Kobietko sądzisz, ja zawsze liczę sie z Twoja opinią. Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Alinko, przede wszystkim bardzo przepraszam, że dopiero teraz udostępniam Twój komentarz, ale tak się porobiło, że nie zaglądałam na bloga.
      Słabo mi idzie ostatnimi czasu blogowanie. Nie da się tego nie zauważyć.
      Kiedyś zaczynałam dzień od sprawdzenia czy ktoś do mnie napisał, a dzisiaj zaglądam raz na jakiś czas.
      Alinko, uważam, że szansa na spotkanie jest, ale dzięki WISIELCOWI nie dojdzie do tego spotkania szybko.
      Poza tym karty są budujące, bo mówią o tym, że ten mężczyzna ma dla Ciebie duże znaczenie, że jest dla Ciebie ważny.
      CESARZ to zawsze ważny i ten ostatni mężczyzna w życiu kobiety, szczególnie w Twoim wieku.
      KOCHANKOWIE - wiadomo co oznaczają, a SŁOŃCE najogólniej wskazuje na rodzinę. Oczywiście, SŁOŃCE mówi również o nauce.
      Alinko, jeszcze raz przepraszam i cieplutko pozdrawiam

      Usuń
    2. Pani Ellu, cieszę się, że dała Pani "znak" życia. To fakt, ostatnio Pani bardzo mało na blogu. Mam pytanie, czy mogę do Pani napisać e- maila z pytaniem, czy nie ma Pani obecnie czasu, to wtedy nawet nie będę zawracać głowy. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :) Karolina

      Usuń
    3. Oczywiście, jak najbardziej. Przyznaję uczciwie, że podobnie słabo u mnie z odczytywaniem e-maili. Wczoraj ze zdziwieniem odkryłam, że mam kilka e-mailowych próśb o karty. Postaram się za nie wziąć w najbliższym czasie.
      Nie wiem jak Ty Karolinko, ale u mnie słabo z samopoczuciem. Już nie tylko brak słoneczka, ale brak chmurek na niebie mnie dobija.
      Napisz Karolinko. Mam nadzieję, że znajdę wolną chwilę na odpowiedz na Twoje pytania. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  6. Ellu Pieknie dziekuje za tłumaczenie. Alina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...