niedziela, 13 listopada 2022

Odpowiedź dla MIMI

Z prostego powodu, a mianowicie zbyt długiego komentarza, którego nie udało mi się zamieścić pod podstroną WRÓŻBY, dlatego też odpowiedź dla MIMI umieszczam w formie posta.

Droga Mimi, trochę sobie poczekałaś, ale mam nadzieję, że nie masz mi tego za złe. Priorytetem dla mnie jest rodzina, wnuki.
Karty to dla mnie takie nadprogramowe zajęcie. Stawiam je w wolnej chwili. I właśnie ta chwila nadeszła.

W poprzednim rozkładzie dla Ciebie wyszło, że sama nie będziesz. To jest budujące. 
Na pytanie: czy ułożysz sobie życie wyszły mi takie karty:

1. IX kielichów 2. Królowa denarów KOZIOROŻEC 3. Królowa pałek BARAN 4.  Królowa kielichów RAK 5. Rycerz kielichów RYBA 6. KSIĘŻYC 7. AS denarów 8. VI kielichów 9. V pałek 10. VI pałek 11. Król kielichów SKORPION 12. ŚWIAT 13. WIEŻA
 
Spróbujmy je zinterpretować. 
1 karta, najważniejsza mówi o tym, że trwały, solidny związek jest Ci pisany i właściwie to jest dla Ciebie priorytetem życiowym. 
IX kielichów zawsze wskazuje na coś solidnego, trwałego, stałego. To typowa karta rodziny opartej na solidnym fundamencie.

Królowa denarów w negatywie może mówić o kimś kto niekoniecznie dobrze Ci życzy, stanowi przeszkodę w ułożeniu sobie życia. Tym kimś może być również jakiś ideał, który np. pielęgnujesz w myślach. Oczywiście, w tym wypadku wcale nie musi to być konkretna osoba, ale jakieś wyobrażenie o idealnym mężczyźnie. Może to też być jakiś konkretny ktoś, który niestety jest już zajęty. Tu pod tą kartą mieści się cała gama najprzeróżniejszych interpretacji, dlatego też wskazałam na kilka możliwych przeszkód.

Co powinnaś robić? Jak powinnaś działać? Ano, zadbać o siebie, zareklamować się, pokazać się ze swojej najatrakcyjniejszej strony. zawsze błyszczy, zawsze jest widoczna, co wcale nie znaczy, że zaraz musi się zachowywać najgłośniej ze wszystkich. Ta karta często wskazuje na aktorki, które brylują na scenie. Tak też potraktuj ten przekaz karty.

Zawsze bądź dobra, miła, sympatyczna i serdeczna. Do wszystkich. Nawet do pań, bo kto wie, może jakiś sensowny pan usłyszy Twoją rozmowę i się zachwyci Twoim ciepłym serduchem, takim większym niż serce innych pań.

Widzę w Twoim otoczeniu sporo panów z których nie jeden do Ciebie wzdycha.
I w Tobie widzę taką nieopisaną tęsknotę za idealnym mężczyzną. I żebyś w tej tęsknocie się nie okopała przez co możesz w realnym życiu małe co nieco ominąć.

AS denarów skazuje na to, że czeka Ciebie początek znajomości. Może to już za miesiąc, a może w styczniu? Mam nadzieję, że nie chodzi o czekanie cały rok, na pojawienie się przysłowiowego rycerza na białym koniu (w białym mercedesie - po dzisiejszemu😉)

Do wszystkiego, do każdego nowo poznanego mężczyzny podchodź na luzie i z dużym entuzjazmem. Każdemu dawaj szansę. Żadnego z pojawiających się panów nie traktuj jak nikogo. Przyglądaj się, oceniaj, badaj. Oczywiście, dyskretnie i dyplomatycznie. I bądź serdeczna. To niech będzie normą: ciepło, serdeczność, sympatia.

W Twoim życiu będzie się dużo działo. Dużo panów na horyzoncie widzę. Taki jakiś natłok sytuacji, okazji mi się pokazuje. Jakiś pan, nie wykluczam, że za znaku SKORPIONA okaże się nietrafnym wyborem, a może po prostu, ominiesz go. Nie żałuj tego. Być może w jego życiu jest jakaś inna pani, jemu przeznaczona.

ŚWIAT upewnia mnie w przekonaniu, że jakiś sensowny pan może być związany z zagranicą. Niekoniecznie zaraz cudzoziemiec, ale może na wyjeździe po prostu.

 Niepokojąco wygląda ta WIEŻA na pozycji 13. Może ona mówić o waszym rozdzieleniu przez czynniki zewnętrzne. To będzie bolesne, bo jeśli ludzie się kochają, to rozdzielenie im nie służy.
Czasy mamy jakie mamy i może okazać się z konieczności trzeba będzie się rozstać. To oczywiście znajomości nie kończy, ale powoduje sporo bólu, ot chociażby z tego powodu, że bliska osoba nie jest na wyciągnięcie ręki.

I tak kończąc: Twoim partnerem może być osoba ze znaku RYB, może to być równie dobrze ciepły ktoś, trochę uwodzicielski, ale bez przesady. Karty mówią o trwałym związku, o wielkiej miłości, która niestety, może źle się zakończyć przez czynniki zewnętrzne, takie ogólnoświatowe, przez rozdzielenie. Ani Ty, ani Twój partner dobrze tego nie zniesiecie. Wcale nie mówię, że będzie to rozdzielenie na stałe, tym niemniej trudne i bolesne. To też mogą być czasowe rozdzielenie, tak jak np. rodziny się rozdzielają, bo jest potrzeba utrzymania rodziny i związany z tym wyjazd do pracy. 

Czasowe karty, wskazujące na to, kiedy ów sensowny pan się pojawi, to:

IX kielichów - 9 dni, 9 tygodni, 9 miesięcy, miesiąc wrzesień.
AS denarów - tydzień, miesiąc, rok, miesiąc styczeń.

Tak to wygląda w kartach. Także spokojnie. Dbaj o ten związek i staraj się, aby tego wieszczonego przez karty rozdzielenia nie było.
I oby to nie było tak, że Twój wymarzony i idealny mężczyzna, nie był już czyjś. Takie związki nie rokują i z góry są skazane na porażkę. Tak więc, przestrzegam!

Pozdrawiam cieplutko.

4 komentarze:

  1. Bardzo mocno Pani dziękuję - za karty i poświęcony czas. Czytając ten opis, interpretację, miałam wrażenie, że to pasuje jak ulał do mojego życia. Biorę do serca wskazówkę, by każdemu dawać szansę, nie czekać na ideał... No właśnie, przez to, że zawsze ktoś tam się kręci (tylko stwierdzam fakt), to zawsze największą szansę mieli ci (tu wstawić: piękni, mądrzy itp.), a ja chcę kochać i być kochaną po prostu...
    Piękne te karty wyszły, takie optymistyczne. Co do wieży - nie budzi we mnie lęku ta karta, bo w moim życiu są ciągłe zwroty akcji....., marzę o kolejnej przeprowadzce, o małym domku, ale już we dwoje..
    Hmm.. - za tydzień jadę na króciutki odpoczynek, zobaczymy co mnie tam spotka.... :-). Ach te ryby, czyżby kolejna ?...:-).
    Dziękuję Pani Elu bardzo mocno. Trochę mnie zaskoczyło, że Pani ma wnuki.. Ja odbieram Panią tak młodo! Wszystkiego dobrego. W takim razie wnuki mają dużo szczęścia, że mają Panią.....:-). M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, czy Ty odpowiadasz na maile? Wysłałam dzisiaj z pytaniem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, czy Ty odpowiadasz na maile? Wysłałam dzisiaj pytanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiadam, o ile e-mail mmi nie ucieknie. Średnio dostaję 30 dziennie. Nie jest tak, że codziennie śledzę pocztę, dlatego też e-maile mi zwyczajnie uciekają. Podobnie jest z komentarzami. Zresztą uprzedzałam, że średnio u mnie z czasem. Właściwie to słabo. Jeśli się do mnie nie dobiłaś to przepraszam. W ostateczności jest komórka i sms. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...