czwartek, 19 stycznia 2017

KABAŁA PERSKA - DARY LOSU

Tak jak sobie obiecałam, postawiłam KABAŁĘ PERSKĄ.
Z przełożenia:
karty zwykłe, wróżba
Cóż, nie ma się z czego cieszyć... Widać fałsz  i niepowodzenie w sprawach zawodowych. Tak jest rzeczywiście. Przynajmniej raz w tygodniu mam telefon z firmy w której złożyłam swoją ofertę. Kompletnie NIC z tej współpracy nie wynika. Wina nie leży całkowicie po ich stronie, bo najpierw odwlekałam wyjazd ze względu na wymianę dowodu osobistego, a kiedy już stanęłam w gotowości, do wyjazdu, zasypują mnie mało atrakcyjnymi ofertami. Wszędzie musiałabym jechać prawie 900 km od domu. Problem żaden, gdybym wiedziała dokładnie, w co się pakuję. A tu, w tym przypadku, wszystko oparte jest na jednym wielkim zaciemnianiu.
Do sklepu pojechałam, jak najbardziej.        Podobno kiedyś, coś Ci się wylało

"Walnięta" kierowniczka ubolewała, ale już KOGOŚ przyjęła. Tym nie mniej, kontakt do mnie wzięła. Oczywiście, przy okazji odwiedziłam pozostałe sklepy i niestety, opinia DOBREGO NAŁOGOWCA się potwierdziła. Nie zgadzam się jedynie z nazwaniem mnie osobą w podeszłym wieku. ABSOLUTNIE!!!!!! Coś niecoś o moim podejściu do pracy, wspomniałam w poście DOKRĘCONA ŚRUBA 
No, ale do rzeczy, czyli do interpretacji kart zwykłych:
Sprawy zawodowe zaprawione są sporym fałszem. I jakby maczała w tym ręce dobrze mi znana osoba.  Ciekawe któż to taki?

karty zwykłe, rozkład, wróżba
Interpretację muszę zacząć od znalezienia skumulowanych kart. Tutaj rzucają się w oczy:
4 x 9, które wskazują na spełnienie drobnych marzeń czy pragnień, ale mimo wszystko karty wskazują na zadowolenie.
4 x walety, często oznaczają kłótnię, nawet bójkę, a już bez wątpienia pyskówkę. Przy okazji kumulacji waletów, obok siebie usadowiły się walet ♣ w negatywie i walet ♠. To bardzo brzydki zestaw. Wskazuje bowiem na nagły problem, który na całe szczęście jest do zażegnania. To wszystko jakby dzieje się teraz czyli w teraźniejszości. W pełni się zgadzam z wymową kart. Dzieje się sporo przykrych rzeczy. Nagła informacja o dobrowolnym odejściu znajomej, dobiła mnie równo. Nie muszę dodawać, że pogodzenie się z tym tematem, do łatwych nie należy.
Oczywiście, karty mogą mówić również o jakimś nagłym urzędowym wydatku. Jak najbardziej, bo zaraz przy owych cudownych waletach pojawił się urzędnik i karta pieniężna czyli 10 karo
3 rząd już rysuje się nieco lepiej, właściwie: zdecydowanie lepiej.
Przy mnie jest młody, sympatyczny człowiek. Walet  oznacza również spełnienie, zadowolenie i pozytywną drogę życia, taką z perspektywami. Lepiej być nie może!!!!
Otrzymam wkrótce pozytywną informację. ucieszy mnie ona bardzo  i zaowocuje zmianą domu.
10 ♣ to wyjazd, a odwrócony AS♥ oznacza inny dom. W tym innym domu będą kobiety, które jakbym znała. Cóż jeszcze jest istotnego? Karty wskazują na pokonanie problemów za sprawą zakochanego lub przynajmniej darzącego mnie ogromną sympatią, mężczyzny z daleka. Rysuje się fajnie. 😊 Może spotkam się w sprawach zawodowych, a może jedynie otrzymam informację czy to telefoniczną czy e-mailową, to akurat nie gra żadnej roli. To będzie jakby dar czy prezent od Króla , który jest całkiem pozytywną postacią.
Oczywiście, rozkład mogę przewalać z góry na dół, w poprzek i na boki, ale istotne dla mnie jest to, że tak czy siak, wszystko idzie w dobrym kierunku. Ważne jest, że KTOŚ się nade mną pochyla, COŚ dla mnie robi i to efektywnie!!!! Zaowocuje to - zmianą domu
Na pewno poprawią się moje relacje z jakimś starszym mężczyzną, całkiem możliwe, że będzie ON bardzo długo w moim życiu. Nie wykluczone, że ON jest mi dobrze znaną osobą. Przy mnie też jest kobieta samotna i mogę liczyć na jej ciepłe uczucia. Otrzymam jakieś łzawe informacje od mężczyzny z daleka, albo przynajmniej rozmowa będzie o rzeczach przykrych i smutnych.
Praca jakby dobrze mi znana, a to wyklucza opiekę, bo nie wiem na czym, tak po prawdzie ona polega. Praca pewnie będzie się wiązała z drogą, czyli z ruchem w jakimś kierunku.
Mogę otrzymać jakiś prezent, ale będzie mi z tego powodu przykro. Właściwie już wiem w czym rzecz. Przed małą chwilą przyszła do mojej PYSI zamówiona na wyjazd do Indii MP3. PYSIA czekała na nią niecierpliwie... w końcu MP3 przyszła, ale PYSIA zdążyła wyjechać. I jest to, z wiadomego powodu - smutne.
Kolejna sekwencja mówi o towarzyskim spotkaniu. Następna, z kolei o mężczyźnie, który posiada pieniądze i kobiecie z rodziny lub przynajmniej znajomej. Tylko tyle, niestety.

Rozkładałam karty w nadziei, że zobaczę daleki wyjazd, który wieszczyłyby 9♣ połączona z 10♣ . Zobaczyłam więcej: zmianę domu.
Przed wyjazdem do Niemiec w 2011 roku, również pokazała mi się zmiana domu.... i była to, póki co, jedyna praca zagranicą w której zatrzymałam się na dłużej. Oczywiście ,karty mogą mówić o realnej zmianie domu, o przeprowadzce. Zobaczymy, co tak po prawdzie będzie.

cdn.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...