czwartek, 25 maja 2017

Jak to będzie na tej Stelli?

Generalnie nie chciałam patrzeć w karty i sprawdzać: jak to też mi będzie na tym wyjeździe. Jakiś czas temu, nie powiem rzuciłam karty na poprzednią Stellę. Wtedy nie wyglądało to w kartach źle. I faktycznie: BYŁO DOBRZE. Jedynie ja, niekoniecznie czuję "powołanie" do tego typu pracy. Czuję się jakaś uwięziona i przykuta, a mój "wolnościowy" charakter, dostaje psychicznie w kość. Moją intencją tak w ogóle, jest dokulanie się do emerytury... więc, może i tym razem jakoś dam radę? Przyznaję, że jakoś przewlekam pakowanie i mój nastrój nie jest wcale fit. Nie powiem, postawiłam swego czasu na szybko karty, one nawet nie wskazywały, żebym w ogóle wyjechała. V denarów nie da się pozytywnie zinterpretować. Klamka jednak zapadła: podpisałam umowę i nijak się z niej wycofać - muszę jechać. 
OLA nie widziała tej Stelli ciekawie: jakbyś nie pojechała, jakbyś skróciła swój pobyt tam. COŚ innego już wisi w powietrzu. Jakbyś TO czuła. Hmm. OLA w podobnym tonie wypowiadała się również o poprzednim wyjeździe. Ja jednak, pomimo ciężkiego przerabiania oddalenia od swojej rodziny, nie mogę powiedzieć złego słowa o swojej podopiecznej, ani o jej rodzinie. Rodzina była dla mnie miła i nawet doceniła moją pracę dodatkowym prezentem finansowym. 
Z kolei MOJA ANGLIA poprzedni wyjazd widziała całkiem przyzwoicie. O tym wyjeździe powiedziała: ...daleka podróż…. Wiesz, że musisz jechać, ale jedziesz niechętnie. Tam w pracy trochę przerobisz, nie będzie Ci się podobało. Będzie znośnie.  Może się osoba rozchorować. Nie ma plotek, nie ma śmiania się z Ciebie. To będzie Twój ostatni wyjazd na opiekę. Potem podejmiesz pracę w większej grupie.
Ja swoich rozkładów nie zapisałam, chociaż pamiętam, że pozytywne nie były. I nieciekawa, wspomniana wyżej V denarów... dlatego też - postawię ostatni raz karty na ten konkretny wyjazd. Jak to też mi będzie na tej Stelli?

1. GWIAZDA 2. VIII mieczy 3. V pałek 4. WIEŻA 5. Rycerz mieczy BLIŹNIAK 6. PUSTELNIK 7. III mieczy 8. walet mieczy 9. Królowa denarów KOZIOROŻEC 10. II pałek 11. Król kielichów SKORPION 12. KSIĘŻYC 13. Rycerz denarów PANNA

I cóż, mam powiedzieć? Uczciwie powiedziawszy: ja tego wyjazdu nie widzę. Po prostu - NIE WIDZĘ. Nie da się inaczej zinterpretować PUSTELNIKA. To wycofanie, odosobnienie. Jednym słowem skracanie frontów przez ZAKOŃCZENIE. Również III mieczy nie pozwala mieć żadnych wątpliwości, że TEN wyjazd zupełnie z nagła się zakończy. Co znaczy III mieczyZaczną być realizowane szersze plany, które podważą twoje obecne zamierzenia i zmienią ocenę sytuacji. Niezależnie od wklejonego cytatu, ta karta wszystko ucina, i zakańcza.
Ten wyjazd w ogóle jest cały na walecie mieczy czyli na intrygach, na matactwie i kombinatorstwie. Tak mi tam będzie? Może dostałam przekłamane i fałszywe informacje i już na miejscu zobaczę, że jest nie tak jak usłyszałam? Podniosę ogromny raban i zwyczajnie wyjadę? Tak po prawdzie, to nie mogę dać sobie wejść na głowę i gdy będzie taka potrzeba to nawet ryknąć mam ostro, wrzeszczeć, kłócić się, bo tak radzi mi V pałekNie wahaj się przed użyciem siły i zaskoczenia. Działaj szybko, uprzedzając ewentualnych przeciwników. Podniesiony głos i groźby mogą być całkiem skuteczne i wskazane. Myśl tylko o sobie - bez zdrowego egoizmu nie wygrasz.  W ogóle, to jak tylko się przekonam, że COŚ jest nie tak, to powinnam reagować szybko, w żadnym razie: nie odkładać NIC na potem, na jutro.
A może z nagła dostanę info, że COŚ się zmieniło i w ogóle do wyjazdu nie dojdzie? Różnie być może. 
Dodam, że WIEŻA na pozycji 4-tej oznacza upadek, klęskę przez czynniki zewnętrzne. I nawet gdybym nie zadziałała tak jak radzi V pałek na pozycji 3-ciej, to tak czy siak mój wyjazd zakończy się na WIEŻY.
Górujący nad całym rozkładem KSIĘŻYC nie jest budujący. Wskazuje na żal i niespełnienie. Brzmi to bardzo nieciekawie. Również VIII mieczy podkreśla, że nie jest to właściwy kierunek, że z tymi ludźmi, nie jest mi po drodze. Nie ten świat, nie ta bajka. To cudzoziemcy, których powinnam omijać szerokim łukiem.
I choćbym nie wiem jak chciała widzieć ten wyjazd pozytywnie, to niestety nie potrafię. Cała gama kart rysuje ten wyjazd mało pozytywnie, żeby nie powiedzieć, że w ogóle tego wyjazdu NIE MA. 
Cieszy mnie jedynie GWIAZDA na pozycji 1-szej, bo wskazuje, że nie przeżyję tego boleśnie, mówi bowiem: "Pisany" jest ci powrót do źródeł, czy do twórczych początków pewnego przedsięwzięcia. Kończą się (lub się już skończyły) takie przykrości, jak "lizanie ran" po minionych porażkach, jałowe rozpamiętywanie przeszłości, poczucie braku sensu. Na nowo odnajdujesz sens swojego życia. Karta często wróży początek nowej miłości lub początek pewnych nowych, twórczych działań.
Zastanawia mnie II pałek na pozycji 10-tej, mówi bowiem, że wszystko się dzieje po to, żeby jakiś mój związek z KIMŚ ujawnił moje ukryte możliwości. Nijak wiem, jak dokleić to do całego przekazu kart.
I gdybym miała jednym słowem odpowiedzieć na zadane wyżej pytanie, powiedziałabym, że do tego wyjazdu po prostu nie dojdzie, a jeśli dojdzie, to będzie skrócony. Szczególnie tego żałowała nie będę, bo jakby COŚ innego, twórczego weszło w moje życie.

Tygodniówka na ten tydzień również jest w swojej wymowie dziwna:

1. Król monet BYK 2. VIII denarów 3. ŚMIERĆ 4. III denarów 5. IV mieczy 6. VIII mieczy 7. ŚWIAT 8.Król pałek LEW 9. walet pałek 10. AS pałek 11. WIEŻA 12. Królowa denarów KOZIOROŻEC 13. AS mieczy

Hmmm, wygląda to wszystko naprawdę bardzo tajemniczo... a jak będzie? Zobaczymy. Wyjazd planowany jest na niedzielę.

PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...