poniedziałek, 5 marca 2018

Przeciąga się w czasie...

Elu, jeżeli znajdziesz chwilkę i do tego jeszcze ochotę to zerknij w karty. Może powiedzą podobnie, to będzie i tak dobry znak – czyli że przeciąga się w czasie no ale nastąpi. :) Może za bardzo chciałam.

Kochana DANUSIU.
Przepraszam, że nie odpowiedziałam bezpośrednio na Twój e-mail. Kończyłam kolejny pomponowy dywanik. Pogoda dopisała, w takim sensie, że zimno jest bardzo i rada, nie rada, siedzę i pilnuję ciepła w zagrodzie. Na dole załączam zdjęcia moich dywaników, bo w swojej próżności, pochwalić się muszę.😊😊😊
A tak w ogóle, to ja DANUSIU, tak sobie próbowałam odświeżyć Ciebie, korespondencję z Tobą, ale musiałam posiłkować się archiwalnymi e-mailami, ale kiedy zobaczyłam całą gamę fajnych złotych myśli, wszystko mi się przypomniało. Ach, to ta samotna DANUSIA, która straciła wiarę w mężczyzn i którą adorujący facet musi walnąć łopatą w łeb, żeby go w ogóle zauważyła.
I chyba się powtórzę, taka postawa jak Twoja, jest pozostałością po rozczarowaniu i ogromnym zwodzie... Tak przerabiają zdradę, nielojalność osoby wrażliwe. Niektóre osobniki, otrzepią się i idą dalej, inne długo, bardzo długo pozostają zahibernowane i niby chcą, ale się boją... kolejnego zawodu, kolejnej porażki.
Cóż mogę powiedzieć? Prorokowałam MIŁOŚĆ, prorokowałam partnera, a tu NIC, nikogo na horyzoncie. Przeczytałam proroctwa dla Ciebie i przeanalizowałam wymowę kart. Zastanawiałam się, czy aby nie interpretowałam ich zbyt optymistycznie, ale nie. Gdybym dzisiaj miała ów rozkład zinterpretować, powiedziałabym, a właściwie napisałabym, dokładnie to samo. Jedno może bym dodała, a mianowicie, że ów CESARZ pojawić się może w Twoim życiu w okresie BLIŹNIĄT, ale nie wiadomo którego roku. 
Co zatem spowodowało, że karty się nie spełniły? Uczciwie powiem, że często nie bardzo rozumiem, dlaczego tak się dzieje. Wielokrotnie pytałam na przykład, na swoje sprawy, miałam konkretną odpowiedź na ściśle określony czas i... nic się nie spełniło. Faktem jest, że się spełniło, ale dopiero po dłuuuuugim okresie wyczekiwania. Niech więc, będzie to dla Ciebie DANUSIU, pozytywnym sygnałem. 


Wypada sprawdzić, co też karty powiedzą na temat uczuć i związków dla Ciebie na ten rok.

1. walet mieczy 2. VII kielichów 3. VI pałek 4. V kielichów 5. WIEŻA 6. Królowa denarów KOZIOROŻEC 7. SPRAWIEDLIWOŚĆ 8. IX denarów 9. Królowa pałek BARAN 10. V pałek 11. IV pałek 12. V mieczy 13. VIII denarów

Widzę DANUSIU Twoje wielkie rozczarowanie i też takie pomieszanie, bo najpewniej żyłaś nadzieją, że karty się spełnią co do joty, a tu masz... kicha jak nic. Tyle, że nadzieja wcale w Tobie nie umarła. I tak czasami, prowadzisz wewnętrzną walkę i kłótnię ze sobą: nie ma opcji, NIC się nie zadzieje, a za chwilę: na pewno się zadzieje... koniec i kropka. Taki Twój stan, podkreśla poza waletem mieczy, również VII kielichów w negatywie. To wręcz czarne wizje, to też niewiara w to, że jeszcze możesz być z kimś szczęśliwa. To oczywiście nie ma NIC wspólnego z realem, bo najpewniej wokół Ciebie trochę panów się kręci, ale niekoniecznie wzbudzają Twoje zainteresowanie... albo ich po prostu (jak to TY!!!), ich nie zauważasz. I tak naprawdę, to może być, że raz chciałabyś i to bardzo, raz w ogóle niekoniecznie, bo dobrze Ci samej. Ot, przychodzi taka chwila słabości i męczy Cię samotność, odpowiedzialność za siebie i dzieci. 
To problem wielu kobiet, które bardzo głęboko przerobiły czyjąś nielojalność.
I tu w rozkładzie pojawił się wątek przeżytego wcześniej zawodu, straty itp. Nie bez powodu, bo karty najpewniej chciały podkreślić, jak wielki wpływ owe przeżycia mają na Twoje życie uczuciowe, również i dzisiaj. Dla porządku dodam, że jeżeli pojawiłby się na Twojej drodze, jakiś sensowny mężczyzna, to najnormalniej w świecie, straciłabyś dla niego głowę. Pragnęłabyś jego całym sercem i całą duszą. Nie mówiąc o pożądaniu, które rozsadzałoby Ciebie od środka. Tyle, że jak wspomniałam wcześniej, poraniona i zawiedziona, zbudowałaś wokół siebie betonowy mur. 
Cóż, powinnaś robić? Nic szczególnego, a mianowicie wrzucić na luz, odpuścić i zamknąć przeszłość (to przeszłość!!!). Żyć dniem dzisiejszym, bez wspominania przeszłości. Żyj TU i TERAZ!!!
WIEŻA na partnerskiej mówi, że gdzieś obok Ciebie jest ktoś, kto bardzo potrzebuje Twojej pomocy i pewnie najchętniej wszystkie swoje problemy złożyłby na Twoje barki. I nie chodzi tutaj o dzieci, bo te wiadomo: zawsze pomocy potrzebują. Ta karta również mówi o zmianach w relacjach międzyludzkich i to niekoniecznie pozytywnych. Pogonisz niektóre trefne osobniku na cztery wiatry, raz na zawsze?
Wygląda na to, że w Twoim życiu pojawi się osoba ze znaku KOZIOROŻCA, ale podkreślam: niekoniecznie musi to być KOZIOROŻEC, ale osoba o cechach charakteru  charakterystycznych tego znaku. 
SPRAWIEDLIWOŚĆ jest trudną w interpretacji kartą, ale najczęściej wskazuje na (powtarzam za moją koleżanką wróżką) na oddanie Tobie sprawiedliwości. W wielu wypadkach oznacza formalne połączenie się z kimś. Niekoniecznie zaraz urząd stanu cywilnego i złożenie podpisu pod dokumentem ślubnym, ale na przykład uroczyste przyrzeczenie sobie: jesteśmy razem, jesteśmy parą. 
IX denarów to wychodzące na jaw tajemnice. Czegoś się dowiesz, ktoś Ci wyzna skrywane uczucia. Taką energią emanuje cały rok, co wcale nie znaczy, że codziennie będziesz się czegoś dowiadywała, ale, że będzie to znaczące i właściwie stałe zjawisko tego roku.
Mam nadzieję, że nie będziesz miała poczucia, że jesteś w stosunku do swoich dzieci nielojalna, bo poza nimi kochasz dodatkowo jeszcze kogoś... obcego. 
Cóż, dodać? Powinnaś włączyć się świadomie w... życie. Śmiesznie to zabrzmiało, ale życie, to nie tylko obowiązki, nie tylko praca. Warto czasem gdzieś wyskoczyć na jakiś ubaw, a kawę niekoniecznie pić jedynie w domu, czasem można na mieście, wśród ludzi. Po prostu, musisz "bywać".  
Nie wchodź w żadne pyskówki, ani kłótnie. Jak masz "coś", komuś powiedzieć, niekoniecznie pozytywnego, to powiedź to spokojnie, ale z dużą kropką.
Jeszcze nie widzę wspólnego mieszkania z kimś, w sensie jakiegoś ewentualnego pana w domu... a jeśli rzeczywiście będzie jakiś pan (zakładam, że tym razem karty się nie pomylą), to czeka Ciebie powolne budowanie relacji. Nic nie będzie szybko, w sensie: poznanie, dogadanie się i już jesteśmy razem.
Uważam, że rozkwitniesz i wypiękniejesz, bo pełna będziesz MIŁOŚCI.  
Jak widzisz, jednak KTOŚ rysuje się na horyzoncie, mam nadzieję, że nie będzie to jakaś podłamana życiowymi problemami osoba, którą będziesz musiała z kłopotów wyciągać za uszy. Bo i taka opcja istnieje.
Popracuj nad trudnymi emocjami, które jeszcze w sobie nosisz, a które głęboko osadziły się w Twojej podświadomości. Może na co dzień ich nie czujesz i nie dostrzegasz, ale one jednak są i powodują Tobą. Śmielej wychodź do ludzi, uśmiechaj się i powtarzaj afirmację:
Jestem cudowną osobą, która zasługuje na prawdziwą miłość,kocham i jestem kochana.
Napisz list z życzeniem, jakiego pana widziałabyś w swoim życiu. Określ dokładnie jego cechy i jaki człowiek to ma być. Najlepiej list napisz na czerwonej kartce, włóż do srebrnego pojemniczka i postaw w strefie pomocnych ludzi. To naprawdę działa. Najlepiej taki rytuał zrobić podczas PEŁNI KSIĘŻYCA, ale NÓW będzie równie dobry. Przecież MAPĘ SKARBÓW (tego roku robimy ją 16 kwietnia) robimy podczas NOWIU, a to właśnie na niej umieszczamy swoje pragnienia, również dotyczące MIŁOŚCI
Najbliższa PEŁNIA KSIĘŻYCA wypada na 31 marca, a NÓW w dniu 17 marca. Pamiętaj o zapaleniu różowej lub czerwonej świecy, które to kolory są symbolem MIŁOŚCI
I miej wiarę, że w Twoim życiu zagości MIŁOŚĆ, że pojawi się TEN idealny dla Ciebie mężczyzna. Najważniejsza przecież jest WIARA!!!

Może niekoniecznie Ci się podoba, że odsyłam Ciebie do rytuałów, ale po prawdzie: CO CI SZKODZI?


Poprzednie posty dla DANUSI



I na koniec, obiecane pomponowe dywaniki, które zrobiłam ostatnio. Za jakość zdjęć przepraszam, ale żaden ze mnie fotograf.
ten wylądował przed moim łóżkiem w sypialni

ten znalazł w swoje miejsce w tipi, które również sama uszyłam dla wnusia

PODPIS

2 komentarze:

  1. Pani Elu, muszę do Pani napisać, a nie mogę znaleźć formularza na blogu! Nie ma go czy ukrył się przede mną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ukrył się przed Tobą. Usunęłam go, bo trochę zbyt dużo padało pytań, a ja musiałam trochę odpocząć (wiadomo pompony). Jak się trochę ogarnę i będę miała więcej czasu formularz wróci. Na stronie kontakt jest e-mail do mnie.

      Usuń

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...