piątek, 11 maja 2018

wszystko się wyklaruje

Odzywam się po tak długim czasie bo potrzebuje pomocy.  Nie wiem, co mam myśleć, nie wiem, co mam robić. Czy byłaby szansa, żeby Pani popatrzyła na nasz związek, a potem na moja partnerkę.  Bardzo proszę. Pogubiony

Najpewniej, na dzień dzisiejszy, wszystko już się poukładało, tak sądzę po wymownie kart, jakie przedstawiam poniżej. Uczciwie przyznaję, że karty dla POGUBIONEGO postawiłam już jakiś czas temu. Niestety, musiały poczekać trochę na ich opisanie. Pewnie, gdyby POGUBIONY wykonał do mnie telefon, to odpowiedź otrzymałby już dawno, ale jest jak jest: karty na telefon stawiam jedynie znajomym, koleżankom i osobom z polecenia. Nie powiem, trochę osób poznanych za sprawą czy też za przyczyną bloga, pozostaje ze mną w stałym telefonicznym kontakcie i tu kwestia wróżenia na bieżąco, wygląda zupełnie inaczej. A oto post dla POGUBIONEGO:



Przyznaję, że dla POGUBIONEGO trochę postów popełniłam. Odszukać na blogu gdzie, kiedy, co i jak, jest naprawdę trudno, bo wielu osobom od tamtego czasu, karty kładłam. Kilka postów mimo wszystko, znalazłam. Pewnie gdybym się przyłożyła, to odszukałbym wszystkie, ale niedoczas ostro daje mi się we znaki.
Ja chciałabym, aby każdemu było dobrze, chciałabym, życzyłabym sobie, aby każdy trafiał na swoją drugą połówkę, aby każdy był szczęśliwy. W życiu jednak, różnie bywa i nie zawsze wszystko układa się pozytywnie. I sam POGUBIONY, pewnie niekoniecznie czuje się w swoim związku pewnie i bezpiecznie, bo jakby nie było - swego czasu, korzystał z moich kart...  bo się po prostu, pogubił. I chyba ostatnio COŚ poszło nie tak, skoro pogubiony chłopak, odezwał się ponownie.
Mam nadzieję, że nie jest aż tak źle... mam nadzieję, że zaszła jakaś bzdurna i drobna sprawa, jakaś kłótnia najpewniej, ale najlepiej będzie jak postawię karty.
Zacznę od ogólnego spojrzenia na związek... dzisiaj. 
1. Królowa denarów KOZIOROŻEC 2. V pałek 3. SIŁA 4. II kielichów 5. VII mieczy 6. VII kielichów 7. Rycerz monet PANNA 8. III denarów 9. KOCHANKOWIE 10. VI kielichów 11. VIII mieczy 12. VIII kielichów 13. MAG
W waszym związku karty rozdaje Twoja partnerka, bo jak pamiętam jest ze znaku KOZIOROŻCA, a tu w rozkładzie KOZIOROŻEC znajduje się na 1-szej pozycji.  Ty po prostu, reagujesz na jej posunięcia, na jej nastroje. Nie chcę być złośliwa, ale wyraźnie ONA dominuje... to od jej postawy, od jej podejścia wszystko zależy. Nie mówię, że to źle, bo przecież w wielu związkach rządzą kobiety i te związki mają się całkiem dobrze. Gorzej, gdy wszystko ma być po myśli osoby rządzącej. I nie wykluczam (tu biorę pod uwagę jej charakter), właśnie w tym rzecz.
Uważam, że doszło do jakiejś kłótni, może ostrzejszej wymiany zdań i popadłeś w panikę. Spokojnie, póki co, pogodzicie się i to na wielkim wybuchu namiętności.  Chwila na oddech i wszystko wróci do normy.  Fakt jest faktem, że ja nie widzę, żeby Twoja partnerka była w Tobie zakochana na zabój, ale może akurat karty w tym temacie nie chciały się wypowiedzieć? 
Związek wymaga pracy i to ciężkiej... Mam nadzieję, że starczy Ci sił i samozaparcia, żeby związek trwał i miał się dobrze. Tak dla przypomnienia... ja nie widziałam Twojej dziewczyny pozytywnie i trochę nawet na blogu, udowadniałam, jak to karty trafnie opisują charakter osoby. 
Tak coś mi się wydaje, że w momencie, kiedy post się ukaże na blogu, Ty już będziesz ze swoją partnerką pogodzony i wszystko będzie szło normalnym torem... jak kiedyś. Najpewniej, za jakiś czas, w związku znowu powieje chłodem, ale tak wyraźnie być musi. Pewnie Twoja partnerka chce COŚ usilnie przeforsować, a TY czujesz się pod presją. Stąd najprzeróżniejsze Twoje niepokoje, obawy i lęki.
Na partnerkę:
1. Król pałek LEW 2. VIII pałek 3. WISIELEC 4. AS pałek 5. CESARZOWA 6. walet monet 7. IX mieczy 8. VI denarów 9. IV denarów 10. AS kielichów 11. Król monet BYK 12. III kielichów 13. III pałek
Czasami mam ogromną trudność w interpretacji kart. Dlaczego? Ano, prosty powód: chciałabym jak najlepiej, jak najkorzystniej zinterpretować karty, ale pojawia się taka jedna, wredna karta i nijak szyć i nijak pocieszać.
Cóż, wygląda na to, że Twoja partnerka kieruje się jedynie i wyłącznie własnym interesem, a to oznacza, że kiedy będziesz jej potrzebny, to będzie z Tobą, i też odwrotnie, niestety.  Kiedy znajdzie inną alternatywę, to ani przez chwilę nie będzie się zastanawiała nad byciem z Tobą. Ja wiem, że takie stwierdzenie nie będzie Ci się podobało, ale tak to właśnie wygląda w kartach. Na szczęście dzisiaj, inna opcja, póki co, jej się rozmywa. Stąd, szanse na to, że związek wasz będzie trwał są wielkie... chociaż nie zdziw się, kiedy nagle wasza relacja się zakończy i to zupełnie niespodziewanie.  Tak wieszczy IX mieczy.  Póki co, jest dobrze, bezpiecznie i nawet rzekłabym na sukcesie, ale owa IX mieczy, nie pozwala mi zapewnić Ciebie, że tak będzie wiecznie. Na dzień dzisiejszy partnerce inna opcja się rozmywa i pewnie dlatego wasz związek będzie miał się całkiem dobrze przez jeszcze jakiś czas. Nie wiem jak sprawa będzie wyglądała we wrześniu, bo nie chcę mówić za 9 tygodni czy 9 miesięcy, bo i takie terminy wchodzą w grę. Dodam, że nawet gdyby odeszła, to nie wykluczam, że wróci z pokulonym ogonem... bo przy Tobie Twoja partnerka całkiem fajnie sobie żyje, niczego jej nie brakuje, ale chciałaby by mieć jeszcze więcej. I ważne dla niej jest (poza finansami, oczywiście), że ma partnera, że go posiada. Bywa i tak.
Jak widać, niekoniecznie pozytywnie podeszłam do opisu kart, chociaż starałam się bardzo... całkiem możliwe, że nie miałam dobrego dnia.  Uczciwie przyznaję, że i dzisiaj nie napisałabym niczego innego.  Może niektórym związek z konkretną osobą nie jest pisany, chociaż mocno chcieliby, żeby to był ten jedyny i ostatni związek w ich życiu. I na pocieszenie: wszystko jest po coś, wszystko czemuś służy. Prawda jest taka, że:
"Każdy człowiek spotkany na naszej drodze nie staje na niej przypadkiem. Niektórzy mieli nas skrzywdzić, a inni uratować. Jeszcze inni mieli robić i jedno, i drugie."
- Anna Bellon




PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...