poniedziałek, 7 marca 2016

HOROSKOPY na 2016

SPRAWY ZAWODOWE 2016
SPRAWY UCZUCIOWE
ROK 2016 OGÓLNIE

ROK 2016 OGÓLNIE
1. walet pałek 2. KOCHANKOWIE 3. II pałek 4. V pałek 5. VIII kielichów 6. VIII denarów 7. DIABEŁ 8. X kielichów 9. VII kielichów 10. IV denarów 11. WIEŻA 12, VII mieczy 13. III kielichów
ROK 2016 zapowiada się trochę lepiej niż rok miniony. Oj kiepski był, właściwie w każdej sferze życia.
Ważna rola osoby mało odpowiedzialnej, niedojrzałej lub dziecka. Niepokoje, awantury jakieś też emanują kartą waleta pałek. Jednak wcale niekoniecznie. Ta karta określa dzieci, osoby niedojrzałe, młodsze. I nie każdy taki osobnik zaraz wszczyna awantury. 
W kwietniu zostanę babcią. Może właśnie pojawienie się dzieciątka będzie bardzo ważnym i głównym tematem roku? Oby tylko o to chodziło.
Będę czuła sporo niechęci. KOCHANKOWIE w negatywie mówią, że KTOŚ kogo kochałam wydaje mi się lub będzie wydawał POTWOREM. Może po drodze zrażę się do KOGOŚ?  I też wyraźnie KTOŚ z przeszłości ciągle będzie ŻYWY i OBECNY w moim życiu. Tak sądzę. W moim życiu nie ma nikogo w sensie ŻYCIOWEGO PARTNERA. Więc , może kogoś poznam i równie szybko nim się rozczaruję? Też tak może być.
Powinnam zdobyć zaufanie i miłość kogoś kogo już znam i o kim dobrze wiem, że JEST... Moja droga życiowa prowadzi właśnie z tą osobą.. 
Jakieś konflikty z przeszłości się pojawiają. COŚ z przeszłości jest jak bomba zegarowa, w każdej chwili może wybuchnąć. 
Właśnie z przeszłości jest ktoś kto w stosunku do mnie jest lub będzie pełen nienawiści. Kieruje nim zazdrość, zawiść... Ktoś chce się na mnie zemścić. Dlaczego? I za co?  Ciekawe czegóż to można mi zazdrościć? Chyba, że ten ktoś nie wie jak u mnie jest, albo też zadzieje się COŚ w moim życiu, że ta osoba z przeszłości się uaktywni z tą swoją nienawiścią? Poczuje ogromną zazdrość? Jej zazdrość będzie promieniowała na bombie ?
Pomiędzy mną, a moim partnerem są wielkie napięcia emocjonalne. Ktoś będzie bardzo silnie reagował na każdy mój ruch i będzie chciał za wszelką cenę postawić na swoim?
Karta też mówi, że te napięcia pomiędzy mną, a ta osobą są i będą skumulowane, nagromadzone.   Czyżby to właśnie one łączyły się z przeszłością w jakiś sposób? I ten MÓJ PARTNER LUB WRÓG będzie obecny w moim życiu w 2016 roku? Jednak przeszłość wciąż będzie aktywna w 2016 roku? W realu? Czy jedynie w myślach? Karty właściwie pokazują rzeczy, które się wydarzą, więc nie sądzę, aby to były jedynie psychiczne wycieczki do przeszłości.
Bez wątpienia będę coś zaczynała (VIII denarów) i powoli krok po kroku budowała, skupię się na tym. Praca, praca i jeszcze raz praca oraz skupienie się na CELU. Los niczego mi nie da w darze. Musze pracować i powoli osiągać zamierzone  cele. 
DIABEŁ mówi, że przyjemność zamieni się w niewolę. Pojawia się wątek czegoś co się pojawi w moim życiu jako PRZYJEMNOŚĆ, ale szybko nią być przestanie.  Będę w rodzinie, bo właśnie tak emanuje X kielichów, ale będę też przesycona, znudzona i ucieknie ze mnie wszelka motywacja.  Będę też na VII kielichów czyli natchniona, zainspirowana uczuciem miłości. 
Siódemka Pucharów oznacza uczucia wyrafinowane i platoniczne, miłość nieziemską; oznacza ten rodzaj miłości, który bardziej przypomina adorację istot boskich aniżeli namiętność, jaką wzbudza w sobie dwoje ludzi. Kiedy miłość rozsadza swoje przyrodzone ramy, występuje w brzegów i staje się uczuciem na miarę kosmiczną lub szaleńczą, wtedy w rozkładzie kart pojawia się Siódemka Pucharów. Jest to karta romantyków i mistyków; karta uczuć, które inspirowały powstanie wielkich dzieł sztuki.
Dla mnie VII kielichów jest kartą wielkiej miłości i namiętności. Rzeczywiście bardzo często oznacza miłość platoniczną, ale równie często wskazuje na ukrytą miłość. Też określa MIŁOŚĆ SILNIEJSZĄ NIŻ ŚMIERĆ. Przynajmniej dla mnie.
No, ale bez przegięcia w żadną ze stron. Czytajmy ją jako MIŁOŚĆ natchnioną po prostu.

Mój majątek przysporzy korzyści innym ludziom - tak mówi IV denarów. A ja się pytam: jaki majątek? Zapewne będę zarabiała.... A może poczynię jakieś inwestycje, COŚ sprzedam? Może? Bo nie bardzo widzę wspieranie kogoś finansowo, przynajmniej w tym momencie gdy stawiam karty. A jak będzie w 2016 roku? Może zupełnie inaczej niż teraz, w tej chwili.
VII mieczy mówi dokładnie:
Weź pod uwagę w całym rozkładzie, na ile ważne jest, co wszyscy wiedzą o danej sprawie; co by się zmieniło, gdyby można było problem zachować w tajemnicy, i tak dalej. 7 Mieczy w tej pozycji może kazać uznać cały problem za sztuczny i wydumany.
Więc może rada, nie rada będę COŚ ukrywała? COŚ będę chowała głęboko i nie wyjawiała nikomu? 
Też będę myślała, analizowała... Wiele rozumowego podejścia widać.
Natomiast III kielichów mówi o spełnieniu w MIŁOŚCI. Zaznam szczęścia z KIMŚ. Może w końcu wejdę w jakiś związek i poczuję się szczęśliwa i na swoim miejscu z tym KIMŚ właśnie?

Jak na ogólne spojrzenie na rok 2016 sporo kart miłosnych mi się pokazało. Może to będzie przełomowy rok w UCZUCIACH

Sprawy zawodowe w 2016 roku:

1. IV mieczy 2. VIII mieczy 3. V kielichów 4. II kielichów 5. AS mieczy 6. Rycerz denarów PANNA 7.Królowa pałek BARAN 8. VIII pałek 9. MAG 10. IX mieczy 11. SIŁA 12. VI mieczy 13. X pałek

Wychodzi na to, że będzie porządek. Jakieś konkretne ustalenia już będą. Gdzie i z kim? Nic nie ustalałam. Porządek, prawo, regulaminy? COŚ JEST lub BĘDZIE USTALONE. Umowa, kontrakt, praca.
 Powinnam unikać cudzoziemców i generalnie zagranicy. Nie po drodze mi z nimi. W ogóle podróże grożą zbłądzeniem? Masakra. Ja łączę swój los z zagranicą, a tu masz taki przekaz kart. Łączę, to trochę złe stwierdzenie, bo tak naprawdę to jest przymus sytuacyjny.
Postępuj jak czujesz! Jeśli będę do kogoś czuła nienawiść to znaczy, że on na tą nienawiść po prostu zasłużył.  Czyli nie mam zaprzeczać swoim uczuciom i odczuciom. Dalej karty mówią, że bardzo chciałabym wrócić do poprzedniej pracy lub w ramiona kogoś bliskiego: ojca, matki, byłego partnera, ale te ramiona wcale się ku mnie nie wychylają. Powinnam wejść w coś nowego. Nie wracać do przeszłości, do dawnych układów Na partnerskiej jest AS mieczy, czyli nie mam co liczyć na czyjeś wsparcie czy pomoc. Poradę i owszem, ale na tym koniec. To też karta inteligentnych ludzi, błyskotliwych partnerów. Może właśnie z takimi będę miała do czynienia? 
Formalizacja, umowa. Coś biurokratycznego i chłodnego. Więc wyraźnie jakaś praca na etacie się pokazuje. Chłodno, zimo, urzędowo lub osoba ze znaku PANNY będzie ważna w moim życiu. I niespodzianka: nagłe zakochanie się pojawia. Spotkam się z kimś, wybuchnie MIŁOŚĆ, zakocham się ostro!!!!! I to może poważnie zmienić moje sprawy zawodowe. I będę szła ku sukcesowi i wiele osób będzie na mnie liczyło i będę nawet ich przewodnikiem. Nie bardzo wiem jak zinterpretować to nagłe zakochanie w pytaniu o sprawy zawodowe, więc płynę po oceanie wymyśleń.  Osiągnę w czymś mistrzostwo, szczególnie w rzeczach, które tak naprawdę są moją życiową pasją. I będę tworzyła COŚ, będę pracowała ostro i z zadowoleniem, z ogromną  przyjemnością. Przynajmniej z przyjemnością zacznę. 
Dam innym wolność, może też i sama się od nich uwolnię w jakimś sensie.  Może uwolnię się w końcu od przeszłości?
Rok będzie mi mijał pod znakiem zmian zawodowych, podróży. Będę w drodze, ciągle za kółkiem. I będę osiągała postawione cele, na przekór wszystkim i wszystkiemu. Zwyciężę w ostateczności. ZDOMINUJĘ i WYGRAM.
VIII mieczy może opisywać stan na dzisiaj, jeszcze na rok 2015. Źle wybrałam, zbłądziłam, nie w tym kierunku poszłam. 
Generalnie nawet na sprawy zawodowe pokazuje mi się w rozkładzie MIŁOŚĆNie wykluczam, że sprawy zawodowe i uczucia będą się zazębiały. Praca może okazać się pracą marzeń po prostu?
A może, owszem praca będzie jak najbardziej, ale wcale nie zagranicą? Skąd więc, podróże, przemieszczanie się? Chyba, że można VIII mieczy odczytać jako rzeczy całkiem nowe, zupełnie mi nie znane.
Jak będzie zobaczymy.

UCZUCIA, ZWIĄZKI dla mnie w 2016 roku

1. II denarów 2. Rycerz mieczy BLIŹNIAK 3. walet pałek 4. KOCHANKOWIE 5. IX mieczy 6. KOŁO FORTUNY 7. VIII pałek 8. MAG 9. Król monet BYK 10. UMIARKOWANIE 11. SĄD 12, VII denarów 13. IX kielichów 


II denarów mówi o relacjach zorganizowanych, wręcz takich sformalizowanych, z innymi. Wygląda na to, że będę się musiała KOMUŚ podporządkować, JEGO prawa uznać za swoje. I iść w kierunku legalizacji związku, stałego układu z KIMŚA jeśli nie formalizacja to przynajmniej konkretne ustalenia, dogadanie się.
Super, czyli KTOŚ będzie. Tyle, że będzie nade mną !!! I rządził będzie w związku. W dobie równouprawnienia brzmi to dziwnie. I ja ze swoim charakterem, tak się po prostu temu poddam? Oj zakochana musiałabym być bardzo !!!!!  
Jeśli będzie dobrze rządził, brał moje zdanie pod uwagę i będzie dbał o mój interes? W sumie dlaczego nie? To może być całkiem przyjemne doświadczenie.
TEN człowiek zburzy mój poukładany świat i spokojne życie, jakie obecnie toczę. Wygląda na to, że wejdę w bardzo ryzykowny związek. Będzie sporo zamętu. Nic nie będzie stałe i pewne, nic nie będzie się działo według ściśle określonych reguł. Też może w owym związku, który ma się pojawić będzie mąciła jakaś osoba ze znaku BLIŹNIĄT, albo w tle będzie jakaś KONKURENTKA? Więc nie będę tą jedyną? SMUTNE BARDZO.
A jak powinnam postępować? Iść na spontan, na żywioł. I gdyby trzeba było, to powinnam ryzykować, manipulować... kombinować... oszukiwać - tak właśnie powinnam robić. Tak czy siak wygram... wiec wyraźnie potwierdza się moja teza, że owszem związek się pojawi, ale w tle będzie jeszcze KTOŚ.. Będę tą trzecią? JAKIE TO DOŁUJĄCE...... tyle, że ja i tak będę NAJWAŻNIEJSZA. Nie mam się co tej KONKURENTKI obawiać.
KOCHANKOWIE na pozycji 4-tej mówią mi, że:
Masz nawyk postępowania nie samodzielnie, zależności, oglądania się na innych. Także sygnał, że przyczyna obecnych kłopotów jest związek z kimś w przeszłości.

 Więc, związek z przeszłości będzie miał na mnie wielki wpływ? W jakim sensie? To pytanie na razie postawiam bez odpowiedzi. Rok 2016 da mi na nie odpowiedź. 
IX mieczy na partnerskiej mówi wyraźnie, że OWEJ OSOBY, nie powinnam na siłę ze sobą uwiązywać i również, że TA OSOBA może być cudzoziemcem. Nie wykluczam i takiej opcji. Z zagranicą jakby z przymusu łączą się raz po raz moje losy.
Pod względem uczuć i związków rok 2016 będzie dla mnie rokiem przełomowym. 
KOŁO FORTUNY mówi wyraźnie, że wiele się zmieni. I jeśli jest źle, to będzie dobrze i na odwrót. Więc, skoro dzisiaj jestem sama, to w roku 2016 już nie będę. KOŁO LOSU się odwróci diametralnie. Wyjadę gdzieś, z kimś się dogadam. Pojawią się rzeczy nowe w moim życiu i to (nie wykluczam) zaowocuje konkretnym układem. VIII pałek to droga, też komunikacja, znacząca rozmowa. Dokładnie:
Otworzy się możliwość podróży w pewnym kierunku lub komunikowania się z nowym kręgiem ludzi i spraw, i to poważnie zmieni (zaburzy) twoje dotychczasowe plany.

I ten MAG jako stały element mojego życia. Silny mężczyzna. Człowiek pracy. I jakbym czegoś nie widziała? Nie zauważała? A będzie się działo wiele ważnych rzeczy. Będą mi umykały. A może one już się dzieją? Teraz jeszcze w 2015 roku?
Będę się uczyła operować pieniędzmi przy tej osobie. Osiągnę mistrzostwo w kontaktowaniu się z BYKIEM? Taki trochę nie jasny przekaz, bo karta mówi, że osiągnę mistrzostwo i na tej pozycji pojawia się Król monet czyli BYK. Nie chce przeginać i naciągać wymowy kart, wiec niech pozostanie tak: karta osiągnięcia mistrzostwa i BYK. Czas pokaże jak powinnam ją była odczytać.
Karta pokazuje, że czas sprzyja uczeniu się tego, jak się obchodzić z pieniędzmi i bogactwem; warto być naśladował tu pewnego Króla Monet, czyli osobę, która w tej dziedzinie osiągnęła sukces.

SĄD mówi, że umarłych idei nie przywrócę do życia, a osiągnięty UMIAR i równowaga będzie z pożytkiem dla wielu osób.
Cokolwiek chcą mi powiedzieć te karty, to nad wszystkim góruje VII denarów, a więc, istnieje prosty klucz do spraw  moich związków i uczuć na rok 2016Da się go określić jednym słowem: RODZINAVII denarów jest też kartą, która uczy cierpliwości i umiejętności czekania.
Bo tak czy siak założę rodzinę, stworzę stały związek z KIMŚ stojącym wyżej nade mną. Trochę skrywany, bo trzeba będzie. I nie powinnam tego kogoś uwiązywać na siłę, w żadnym razie... może trochę okłamywać i blefować, ale cokolwiek i jakkolwiek by się nie zadziało to zakończy się na IX kielichów, czyli:
... czeka cię stworzenie trwałych związków czy nawet założenie dynastii. Ale na to musi przyjść czas.
**************************************************************************************************************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...