poniedziałek, 5 września 2016

POCHYLAM SIĘ NAD WODNIKIEM

Tak jak obiecałam FLORENCE, pochylam się nad WODNIKIEM, ale po prawdzie to, szczególnie chodzi mi o Ciebie. Dlatego też, nie poprzestanę na tym poście. W kolejnym, zapytam o Twoje sprawy uczuciowe, no powiedźmy do końca tego roku...  a jeśli chcesz, popatrzę również na kolejny rok. 
Trochę się naczekałaś, ale ufam, że mi wybaczysz. Sporo rozmawiałyśmy. Technicznie wszystko wiesz, ale dobrze byłoby wiedzieć więcej.  Tak, tak, my kobiety tak mamy.
 Chciałybyśmy mieć magiczną KULĘ, spojrzeć w nią i widzieć wszystko co nas czeka. Niektórzy mają taki dar. Potrafią. Swego czasu MOJA ANGLIA, która również korzysta z magicznej KULI, spojrzała w nią dla mnie. Zobaczyła mnie z mężczyzną, który był ubrany na biało. Szliśmy brzegiem morza, trzymając się za ręce, a ja byłam taka szczęśliwa. Pięknie wyglądacie - stwierdziła. I było po obrazie. Tylko tyle i aż tyle. Po prawdzie: nie wiadomo KTO, nie wiadomo KIEDY, nie wiadomo JAK.
 Uwielbiam morze, uwielbiam wieczorne spacery nad brzegiem morza i z wielką chęcią pospacerowałabym o zachodzie słońca u boku kochanego mężczyzny.... Och, jak ja dawno nie byłam nad morzem. Rozmarzyłam się...  ale już się dyscyplinuję i się pochylam.

Na WODNIKA popełniłam kilka postów.
DLA FLORENCE- post z 24 stycznia
Już w tym poście widziałam WAS razem. Tak pięknie śpiewały karty, że bez mrugnięcia okiem napisałam: Ja widzę taki kierunek... Dom, rodzina, dbanie o finanse i zasobność domu.
Uważam, że decyzję prawne, ku formalizacji będą podjęte... z czasem. W perspektywie widzę spełnioną szczęśliwą rodzinę i co ważne: TRWAŁĄ. 
Póki co pan WODNIK tam, TY chwilowo w Polsce.

I CO DALEJ Z WODNIKIEM - post z 29 lutego
czyli kiedy zrealizuje się relacja z WODNIKIEM?
1. VIII kielichów 2. WISIELEC 3. V pałek 4. II mieczy 5. II pałki 6. GWIAZDA 7. X mieczy 8. Królowa kielichów RAK 9. CESARZ 10. VIII pałek 11. II denarów 12. MAG 13. GŁUPIEC

W tym rozkładzie wygląda, że wszystko idzie w fajnym kierunku i nagle pach X mieczy wszystko zatrzymuje w miejscu. W poście napisałam tak:
Zasmuciła mnie trochę X mieczy, która jest kartą zatrzymania spraw w miejscu. Tu jednak padło pytanie o to, kiedy są szanse na realizację związku, więc ufam, że chodzi jedynie czas10 dni, 10 tygodni, miesiąc październik. 
Ufam, moja FLORENCE, że dobrze rozegrasz tą partię i do zatrzymania nie dojdzie, bo ON jest i będzie w Twoim życiu zawsze... a chodzi o to, żeby nie tylko w sercu pozostał jako niezrealizowane pragnienie, ale również w realu był, żeby był obok, na wyciągnięcie ręki. Według kart, to jest Twój mężczyzna, ten którego będziesz do końca życia kochała....  Skomentowałam to słowami: 
Ja, kochana FLORENCE rozłożyłam jeszcze kilka rozkładów... nie zamieszczę ich tutaj. Powiem tylko, że rzeczywiście istnieje opcja przewalenia tego układu. Wiem, jak to widzisz i uważam, że masz dobry plan.... oby nie zakończyło się to zwycięstwem WAGI. Obyś w swoim pomieszaniu i na skutek intryg ze swoich planów się nie wycofała.

1. III kielichów 2. RYDWAN 3. VI kielichów 4. SPRAWIEDLIWOŚĆ 5. VI pałek 6. IV kielichów 7. DIABEŁ 8. KSIĘŻYC 9. Król monet BYK 10. GŁUPIEC 11. AS denarów 12. Rycerz pałek STRZELEC 13.CESARZOWA.

Odpowiedź kart nie była już taka pozytywna, ale nie negująca spełnienie, w żadnym razie. Tyle, że stałym elementem był / jest KSIĘŻYC. Nie wykluczam, że TY przechodzisz przez niego właśnie..... ale pozostałe karty już nie były takie złe, a perspektywa była całkiem fajna.

 Z naszych telefonicznych rozmów, wiem jak to wygląda, dlatego też zapytam kart: 
CZY JEST REALNA SZANSA, ŻE FLORENCE UŁOŻY SOBIE ŻYCIE Z WODNIKIEM?


1. walet pałek 2. VI mieczy 3. VIII pałek 4. KSIĘŻYC 5. VII denarów 6. II kielichów 7. III kielichów 8. IV mieczy 9. Król pałek LEW 10. Rycerz kielichów RYBA 11. Rycerz mieczy BLIŹNIAK 12. GŁUPIEC 13. VII pałek


No i widzisz FLORENCE, karty mówią, że jednak TAK. Tak przynajmniej mówią karty.
I jak to wszystko ogarnąć i zrozumieć? Upierają się przy swojej odpowiedzi, nijak jej nie zmieniły na inną. Może po prostu TY chciałabyś, aby wszystko zadziało się szybko, już teraz póki jeszcze chcesz?  Może zbyt niespokojna jesteś i niecierpliwa? Bez wątpienia widać brak porozumienia i nieumiejętność dogadania się. Wszystko idzie inaczej niż powinno lub przynajmniej nie według naszych wyobrażeń - o tym mówi VI mieczy.  Dokładnie jej przesłanie jest takie:

Popadasz w pomieszanie, wszystko ze wszystkim ci się kojarzy. Twoje plany nie liczą się z rzeczywistością i mogą mieć coś z szaleństwa, a w oczach wielu ludzi możesz sprawiać wrażenie nawiedzonego. Zagrożenie pomyłkami, mylna oceną sytuacji. Roztargnienie, zamęt w głowie, zguby.
Może zwyczajnie wszystko oceniasz zbyt skrajnie i zbyt niecierpliwa jesteś? 
Co robić? Tutaj jako karta rada pojawiała się VIII pałek. Namawia ona do podróży, kontaktu, do ruszenia w drogę po prostu. Działaj spontanicznie, tak jak uważasz, że powinnaś... wychodź naprzeciw gdy trzeba. 
Wasza relacja jest naznaczona KSIĘŻYCEM. To są ogromne żale, poczucie niespełnienia... ale to można przerobić i spokojnie iść dalej. VII denarów mówi, że WODNIK się przygląda, obserwuje, myśli. Działania w nim nie ma, to myśliciel, a skoro jednak przeszłość odbija się KSIĘŻYCEM, to sądzę, że w nim siedzi TO bardzo głęboko i trochę trudno oczekiwać od niego typowo męskich zachowań. Zwróć uwagę co mówi II kielichów na wyniku:
Związek z bliską osoba zbliża się do spełnienia! Satysfakcja w życiu erotycznym. Zacieśnienie więzi z grupą ludzi, do której należysz.
I jak tu mówić, że NIC z tego nie będzie? I jeszcze III kielichów na pozycji: co zadzieje się nagle: W powietrzu wisi niespodziewane zauroczenie czyjąś osobą i poruszenie emocjonalne, choć może jeszcze o tym sam nie wiesz. Ten fakt może (pomyślnie lub niepomyślnie) zaburzyć Twoje plany.
IV mieczy wyraźnie mówi, że teraz nie ma swobody ruchów, że są ograniczenia, że jest sztucznie, formalnie...  i pewnie to dotyczy obu stron.
Karty mówią jeszcze, że dyskretnie, ale jednak sprawujesz nad nim władzę.... może dopiero będziesz? W każdym razie przekaz kart jest taki, że WODNIK będzie Ciebie uwielbiał...
Póki co, wszystko jest na GŁUPCU czyli niewiedzy....  a w perspektywie: czekają cię sukcesy w grach, w których obecnie ponosisz porażki. O tym mówi VII pałek.
Także pomimo, że jest tak jak jest, karty uparcie trzymają się swojej wersji.... 
Ja nie będę mówiła: dzisiaj czy jutro, że w październiku... ale widząc te karty jednak muszę potwierdzić, że karty wskazują jednak na to, że szanse na WODNIKA są, a rozkład ze stycznia brzmi podobnie jak ten. 
Tak trochę się zaasekuruję i odeślę ponownie do posta A'propos

Cieplutko pozdrawiam

PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...