wtorek, 29 grudnia 2015

KASIULA I TO CO WOKÓŁ NIEJ SIĘ DZIEJE

Zacznę od tego, że zeszły się trzy ASY. To bardzo dobry znak. 
Ja czytam to jako ochronę w tym sensie, że cokolwiek by się nie zadziało, Ty jak kot spadniesz na cztery łapy. Oznaczają one  satysfakcję, szczęście, spełnienie marzeń.
Jesteś otoczona życzliwymi ludźmi. To zapewne kochające Ciebie bliskie Tobie osoby.
Urzędowe trudne sprawy widzę, ale zamkniesz je pozytywnie. Musisz je zamknąć, wiec nie zwlekaj i nie odkładaj ich na później. Przy Tobie widzę prace, ale nie najlepiej płatną niestety. Etat w każdym razie jest. Pokazuje mi się również stały związek z mężczyzną, z tym, że przy nim widzę kobietę. To może być jego matka, znajoma, koleżanka, ale równie dobrze partnerka życiowa. 
Związek jego nie jest zalegalizowany, co nie oznacza, że mniej ważny jest. Ustalenia, ustna umowa są równie ważne, jeśli nie ważniejsze.   Widzę również zakochanego urzędowego człowieka. To może być jakiś szef, przełożony. O jego uczuciach dowiesz się wkrótce.
Pokazuje mi się wielka zmiana w Twoim życiu albo daleka zagraniczna podróż.  Wraz z tą drogą, z tym wyjazdem związana jest poprawa finansowa i duże zadowolenie.
Uważam, że dostaniesz informacje o pracy, jakąś konkretną propozycję i będzie ona bardzo intratna. 
Na pewno czekają Ciebie spotkania, jedno z nich niestety nie sprawi Ci przyjemności.
Myślisz o zmianie... i jakbyś już wiedziała, że wkrótce wyjedziesz w Świat. Obok Ciebie są ludzie, znajomi. Trochę ich się przewija przez Twoje życie.
Bez wątpienia spotkasz się z kimś, albo przynajmniej porozmawiasz.. i pomimo, że owa rozmowa będzie do spodu fałszywa, Ty świetnie sobie poradzisz. Dasz radę.
Zakocha się w Tobie, albo już Cie kocha jakiś mężczyzna w średnim wieku. Na ten moment wygląda on na człowieka przybitego, załamanego nawet.
Będziesz miała finansowy problem. Więcej pieniędzy będziesz potrzebowała po prostu. Spotkanie z dwoma mężczyznami widzę. Jeden jest z daleka, a drugi jest człowiekiem urzędowym.
Ze znajomą, koleżanką będziesz miała jakieś sprawy związane z pracą. Interesy również widzę. Zrobisz komuś prezent w postaci pracy? To tak jakbyś jakiejś koleżance pracę załatwiła.


dla dopowiedzenia:

Dla Ciebie - Trudne sprawy codziennego życia, troski dnia codziennego, które spokojnie pokonasz i pozamykasz. Będziesz się bardzo cieszyła.
Dla domu - Widzę pracę i bardzo dobrą pensję. Również pojawia się karta córki i urzędowego mężczyzny. Zapewne te sprawy w jakiś sposób będą ze sobą powiązane. 
O czym nie wiesz -  mężczyzna w średnim wieku, może być kierownikiem, managerem, przy nim jest choroba. Od niego otrzymasz wiadomość z daleka.  
Nie spodziewasz się - mężczyzna bliski Twojemu sercu sprawi Tobie prezent.... ale najpierw musi pokonać olbrzymie problemy związane z innym mężczyzną...
Tak będzie - czeka Ciebie spotkanie, randka z młodym człowiekiem, ale nie będzie to udane spotkanie.. Nie wykluczam, że kierunek spotkania będzie inny niż będziesz oczekiwała. W ostateczności wszystko zamknie się pozytywnie dla Ciebie.
Tak się stanie - W Twoim domu odbędzie się w miarę udane z kobietami, koleżankami.

Z ogólnego rozkładu wygląda, że karty masz dobre. Daleki wyjazd Ci się szykuje i zmiana pracy na zdecydowanie lepiej płatną. I też konkretny mężczyzna się pojawia, ale niestety już kimś związany. Jak ta relacja się rozwinie w perspektywie trzeba będzie sprawdzić później.... Najpierw niech on się pojawi.


PODPIS

3 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Po raz kolejny czytam Twoje karty dla mnie. Dzisiaj miałam spotkanie. Nie sprawiło mi przyjemności. Odbyłam je z grzeczności. Kłamałam równo i ostro. Musiałam. Nie miałam wyjścia. Mam nadzieję, więcej takich spotkań nie będzie. Spotykam się z wieloma osobami, ale to spotkanie bardzo mnie rozwaliło psychicznie. Pozdrawiam... do usłyszenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W więc byłą fałszywa. Kłamstwo można pod fałsz podciągnąć. I poradziłaś sobie rozumiem? Kasiu w życiu czasem tak trzeba niestety. Ja już od dawna kładę Tobie karty, więc wiem jak wyglądają Twoje sprawy i ile krzywd zaznałaś od podłych ludzi. Jak Ciebie znam to gryziesz się tym, że musiałam kłamać. Nie miej żadnych wyrzutów sumienia. Masz ważniejsze sprawy na głowie niż drobne kłamstwo. Przygotuj się na kłopot finansowy, bo taki się pokazał w kartach i powoli szykuj się do drogi. WSZYSTKIEGO DOBREGO W NOWYM ROKU. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Ach kłopot finansowy już mam. Upomina się jedna instytucja o brakujące składki za czas kiedy w ogóle nie pracowałam. Okropność.... Jeśli możesz sprawdź czy sobie poradzę z tym tematem. Dziękuje za życzenia.

      Usuń

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...