sobota, 2 stycznia 2016

Kto złoży mi ofertę pracy?

Kto złoży mi ofertę pracy i kiedy?

1. VI pałek 2. SĄD 3. III pałki 4. II kielichów 5. GWIAZDA 6. X pałek 7. VIII pałek 8. AS denarów 9. Rycerz monet PANNA 10. Królowa kielichów RAK 11. IX mieczy 12. CESARZOWA 13. walet mieczy

Ofertę złoży mi ktoś kto mnie ceni, szanuje i lubi. Będę się bardzo cieszyła z tego powodu. I uważam, że jednak przeszłość wróci do mojego życia. Minęło sporo czasu, pewne sprawy zostały przeze mnie zamknięte, wręcz pogrzebane, ale one znowu powrócą. Brr. A co  ja powinnam zrobić? przyjąć ofertę czy odrzucić?  Cóż III pałek właściwie zachęca do jej przyjęcia i to szybko... Oferta pada, zamknąć oczy, przyjąć ją, bez zastanawiania się, bez analiz. Ciach, jedną decyzją wziąć co dają.
 Aleister Crowley III pałek nadał jej miano CNOTA. Oznacza to, że trzeba być uczciwym, szczerym, otwartym. ZAWSZE POSTĘPOWAĆ UCZCIWIE
Uczciwość będzie nagrodzona. 
W karcie tej zapisana jest potrzeba mocnych wrażeń, sprawdzenia się, zakosztowania przygód. Ta sama energia, która zawarta jest w tej karcie, kiedyś wyganiała ludzi w świat, każąc im wędrować i żeglować, poznawać egzotyczne kraje, a nawet narażać swoje zdrowie i majątek, byle tylko doświadczyć życia bardziej barwnego.
Jak widać karta również emanuje drogą, wrażeniami, podróżą... więc powinnam ofertę przyjąć i to szybko... Taki jest przekaz kart.  Pomimo wątpliwości, pomimo wahań, pomimo zadanych w przeszłości ran.  GWIAZDA na partnerskiej wskazuje na powrót do twórczych początków z kimś, kto w moim życiu już był. Mało tego karta również wskazuje na  jakieś uczuciowe powiązanie z tą osobą.
Wychodzi na to, że odniosę swoje prywatne zwycięstwo, zdominuję swoich przeciwników, konkurentów, wygram jednoznacznie. X pałek oznacza, że ZDOMINUJĘ WSZYSTKICH.  Znam dokładnie przekaz tej karty. Kiedy pokazywała się w  rozkładach, zawsze wiedziałam, że ten komu stawiam karty zwycięży, wygra... Będzie najważniejszy i najlepszy. Będzie jednoznacznym zwycięzcą.
VIII pałek mówi o nagłej podróży, która poważnie zmieni mój los.  Wychodzi więc na to, że wpadnie oferta, ja bez zastanowienia mam ją przyjąć... i wyjechać nagle w drogę, bo nowe sprawy na mnie czekają.
Na pewno nowy początek finansowy mnie czeka. Będę zaczynała wszystko od nowa. Początek czegoś nowego, coś nieznanego.
Zabawne, ale karty pokazują mnie jako formalnego szefa, nadzorcę, też
urzędnika i opiekuna ludzi, pocieszyciela... kogoś kto będzie budował atmosferę pełną ciepła, zaufania i miłości. Więc żadna praca fizyczna? Bardzo ciekawe. Niezależnie od tego jak namalowana jest moja przyszła praca, to wolna nie będę. Skrępowana zobowiązaniami... zależnościami... Cóż... zapewne praca na etacie tak ma. W ogóle praca tak ma. Niby szefowanie, ale tez i uwikłanie.
Nad wszystkim góruje spełnienie, zadowolenie, satysfakcja. 
I w perspektywie intrygi... Znowu? Jak ja mam dość intryg, knowań, manipulacji, mieszania.  Ale zapewne nie wszystkim spodoba się moja pozycja w pracy. 
Boże drogi. czy ludzie inaczej nie potrafią?

Wychodzi więc na to, że ofertę dostanę od kogoś z przeszłości. Wyjadę gdzieś dalej. Zacznę COŚ od nowa... bo nowy początek finansowy się pokazuje. Będę miała stanowisko szefa i w perspektywie ktoś znowu pode mną będzie rył.

A kiedy? 

VI pałek - 6 dni, 6 tygodni, 6 miesięcy
X pałek - 10 dni, 10 tygodni, 10 miesięcy, 
VIII pałek - 8 dni, 8 tygodni, 8 miesięcy

Zakładam, że oferta może wpaść od 6 do 10 dni (10 styczeń), od 6 - 10 tygodni (11 marzec). 

PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...