wtorek, 8 grudnia 2020

Jak będzie wyglądało życie Alinki w ciągu najbliższego roku?

Kochana ELLU jak bedziesz mieć czas i ochotę zobacz jak dalej bedzie wygladac moje zycie, bo to co dzieje się u mnie to mnie wykańcza fizycznie i psychicznie. Całuski ELLU. Alina

Obiecałam Alince, że postawię dla niej karty, a obiecane, to obiecane! Danego słowa łamać nie należy.
Z Alinką łączy mnie... internetowa przyjaźń, dlatego też, robię odstępstwo od podjętej jakiś czas temu decyzji i stawiam jej karty.

Jak będzie wyglądało życie Alinki, powiedźmy w skali roku.

1. IV kielichów 2. Królowa denarów KOZIOROŻEC 3. GWIAZDA 4. II denarów 5. GŁUPIEC 6. VII kielichów 7. IX denarów 8. Król mieczy WODNIK 9. CESARZ 10. VI kielichów 11. VII mieczy 12. III kielichów 13. UMIARKOWANIE

Alinko, zacznę od tego, że Twoje karty nie są złe.  Tragedii nie widzę, niezależnie od tego jak źle odbierasz obecną sytuację w której się znalazłaś. 
Wiem, wiem, że trudno o pozytywny nastrój, kiedy przed sobą widzimy ogromną górę, którą musimy przejść, a sprzętu ku temu brak.
Poza tym, znaleźliśmy się w wyjątkowej sytuacji, bo w samym oku cyklonu akcji koronawirus.

IV kielichów to trudna karta. Niby mówi o satysfakcji z dokonań, ale też ma w sobie sporo ze zniechęcania, znużenia. To też karta pomieszania emocji, często wzburzonych i... realia życiowe, które mogą być pełne przeszkód. Niestety, najczęściej emocje, a twarde realia życia są ze sobą w sporze i stąd najpewniej możesz odczuwać dyskomfort.

 Emocje w Tobie buzują, wiesz i czujesz jak powinno być, a tu masz - opór i niemoc.
Królowa denarów na pozycji 2-giej, wskazuje na to, że bardzo Ci szkodzi konkretna osoba. Może być ona ze znaku KOZIOROŻCA, ale to nie jest warunek. 

Jak masz postępować, co powinnaś robić, jak powinnaś działać? 
Według kart powinnaś iść za głosem serca, powinnaś kierować się intuicją. Wszelkie rozważania  zdrowo-rozsądkowe mogą zaprowadzić Ciebie na manowce.
To nie jest żadna dobra rada kart, bo właściwie wskazuje na to, że powinnaś kierować się emocjami, a te wiadomo często powodują błędne wybory i złe decyzje.
Niemniej jednak, pomimo wszystko sugerowałabym przemyślenia wszystkich za i przeciw, ale gdzieś tam z tyłu głowy miej myśl, że to co przyszło Ci do głowy pod wpływem emocji, jest sensownym kierunkiem.

II denarów na pozycji 4-tej, mówi o zobowiązaniach, takich, które podjęłaś. To często karta długów, kredytów itp. itd.
Ta karta też niebezpiecznie wskazuje na to, że w takowe możesz popaść.

GŁUPIEC na partnerskiej wskazuje na to, że będziesz miała do czynienia z... idiotami. To mogą być nawet utytułowani idioci! Ludzie niby mądrzy, a jednak głupi, lub jedynie ogłupiali, przez system chociażby.

VII kielichów na wyniku  mówi o tym, że dopadną Ciebie ogromne emocje! Ta karta jako taka wcale nie przesądza, iż będą to emocje pozytywne. Jak najbardziej, mogą to być również te negatywne, jednakże usadowiona na pozycji 7-ej - IX denarów, wskazuje na nowe i bardzo ciekawe informacje, takie z których można zrobić sensowny użytek.
To również karta pieniędzy, takich nagłych i niespodziewanych, z niewiadomego źródła.
Nie powiem, ta karta ma również swoją negatywną stronę, a jest nią zdrada, czy zaprzedaństwo!
Król mieczy wskazuje, że wokół Ciebie mogą krążyć osoby zimne, służbowe i chłodne, które bez-emocjonalnie oceniają wszelkie zdarzenia i sytuacje. 
Może to być oczywiście po prostu osoba ze znaku WODNIKA z którą będziesz miała nieustająco do czynienia.
CESARZ na pozycji 9-tej, mówi o tym, że po mistrzowsku, jak szef, jak przywódca będziesz... rządziła, sterowała i kierowała jakąś akcją, czy sytuacją wokół Ciebie.
Jest to karta bardzo pozytywna i niesie nadzieję, że sobie świetnie poradzisz w pewnych sytuacjach, czy wydarzeniach.
Dodam, że na pewno Twój stan obecny z czasem minie, poczujesz radość w sercu, w duszy.
UMIARKOWANIE kończące rozkład upewnia mnie w przekonaniu, że znajdziesz równowagę w swoim życiu.
To karta porozumień, układów, ugody. Jeśli toczysz z kimś spór, to w końcu znajdziesz z tą osobą nić porozumienia. Gdy się procesujesz - zawrzesz ugodę.
To naprawdę dobra karta i dobrze wróży. 

Mnie osobiście, niezależnie od wiedzy, którą mam od Ciebie, tak wciąż kołacze się po głowie - opcja ugody. Nie wygrana, ale ugoda. I niezależnie od tego czy masz rację czy nie, a masz, to koniecznym będzie -pójście na ugodę.

Tak poza kartami dodam, że korporacje rządzą światem. To korporacje sterują politykami. Politycy to ich marionetki. Nie ma opcji, aby szukać u nich wsparcia, czy pomocy.
I tak dziwnie to wygląda, że wygrana z korporacją niestety, z góry skazana jest na porażkę, chociażby dlatego, że za nimi stoi kapitał. A jak kapitał to i cała bateria prawników, radców, doradców itp. itd.

Czasy, gdy ktoś mógł wygrać z jakaś firmą dawno mamy za sobą. Dzisiaj to jest awykonalne. Rączka rączkę myje, a kas rządzi światem.

Nawet WHO to na wpół-prywatna instytucja, finasowana i sponsorowana przez kapitał poza instytucyjny... i mamy to co mamy.

Alinko, kart nie masz złych. Postaraj się pozbyć negatywnego myślenia. Pomyśl jak działać, ułóż sobie plan i wiedz, że emocje będą Twoim dobrym doradcą. 




PODPIS

6 komentarzy:

  1. Kochana ELLU Ty jesteś niesamowita. Nie dziękuje by nie zapeszyć tego dobrego. Zadzwonię do Ciebie pewnego dnia. Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Ellu nie będzie żadnej zgody, bo przegrałam sprawę sromotnie, jeszcze będę obarczona kosztami. Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę nie ma żadnej dodatkowej drogi? Odwołanie, sprzeciw, kasacja?Wyższa instancja?
      Nie znam się na tym za bardzo, bo też i nie procesowałam się.
      Fakt II denarów na 4-tej pozycji o długach mówi, ale też nie zobaczyłam odchodzenia od Ciebie pieniędzy.
      Smutno mi, że tak wyszło, ale procesowanie się z farmaceutami, to raczej walka z wiatrakiem. To ośmiornica, mafia, bandyci.

      Usuń
  3. kochana odwołuje sie do sądu apelacyjnego, ale to nic nie da. Napisałam do premiera Morawieckiego, że jego kolega mianowany na stanowisko GiFa drwił i poniżał mnie w pismach do sadu, groził mi procesami, kazał sie przepraszać i ustami swego mecenasa zakazał sedzinie poruszac tematu leków na nadcisnienie, wycofanych przez własnie GiFa, bo są niebezpieczne dla zycia i zdrowia, i sąd w ogóle nie brał pod uwage te rakotwórce leki pod uwagę. Napisalam, że bede żadać odszkodowania od dwoch GiFów, pierwszego Z.Niewójta, który uznał mnie za oszustkę, a sam jak sie okazało kradł ile chciał i wyszło, ze jest zboczeńcem pedofilskim, a ten obecny to też kawała drania. Napisałam tez do p. J. Kaczynskiego, CBA, gdzie sie dało. A co oni zrobią? nie wiem. Moje pisma przesłano Prezydentowi A.Duda. Nic nie wiem, wiem, ze bede musiała zapłacic gigantyczna kase jako koszty sprawy, sami ja przeciagali ale mnie obarczaja tym. Dwóch biegłych napisało, że '''zdrowie powódki przed braniem leku Lipanthyl było conajmniej zadowalajace, a watroba zaczeła szwankowac od Lipanthylu. Sąd to olał, takze wiesz na jawie oszustwo i drwienie z kogos kto i tak wkrótce umrze, bo baba 70 letnia musi umrzec, a ja zyje juz 4 rok i mam sie dobrze. Nie wiem Kochana Przyjaciółeczko co bedzie, ja nie jestm ustepliwa. Caluski Ellu. Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga ELLU mam prośbę o postawienie kart dla Justyny. Jest to bardzo, bardzo piekna 35 letnia kobieta. Jest samotna, wychowuje córkę. Mimo wielkiej urody, nie dopisuje jej szczęście w zyciu, w tej sferze męsko-damskiej. Jak sie pojawi ten ktos, to najczęściej jest to jakiś pajac. Jak sie ułozy dla Justynki własnie ta sfera damsko-męska? Czy znajdzie wartościowego mężczyznę?

    Kochana Ellu za swoja i Justynki wróżbę opłacę wkrótce, najpierw zadzwonie do Ciebie i trochę pogadam co i jak. Całuski ELLU. Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu. Postawię Alinko!
      Trochę byłam zajęta. Przemieszczałam się, wiadomo w jakim celu. Musiałam się też trochę zaaklimatyzować.
      Nie oczekuję żadnej zapłaty.
      Buziaki

      Usuń

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...