wtorek, 15 marca 2016

WYGRANA W LOTKA?

Kilka dni temu kładłam EWELINCE rozkład ogólny z kart zwykłych.
EWELINKA powiedziała Wiesz, całkiem nie dawno byłam na kartach u pewnej wróżki. Powiedziała mi, że widzi przy mnie WIELKIE PIENIĄDZE, ale bardziej otrzymane niż zarobione. Ty to potwierdzasz. 
Czy jest sens na przykład puszczenia zakładu LOTKA?

No cóż, sens jak najbardziej jest. Dlaczego nie skorzystać i z tej opcji? Nie zaszkodzi na pewno. Najwyżej stracisz 3 złote. - powiedziałam i na jej prośbę rozłożyłam karty.

Czy EWELINA powinna zagrać w LOTKA, czy to z tego kierunku przyjdą owe WIELKIE PIENIĄDZE?

1. II denarów 2. VIII kielichów 3. SPRAWIEDLIWOŚĆ 4. Królowa kielichów RAK 5. Królowa mieczy WAGA 6. KAPŁAN 7. AS denarów 8. III denarów 9. Rycerz monet PANNA 10. III mieczy 11. SĄD 12. V mieczy 13. VII denarów
Nie będę zaciemniała: ja nie widzę żadnej WYGRANEJ W LOTKA
Pieniądze przy Tobie pokazują mi się z pracy... tylko i jedynie z pracy. Wygrana w LOTKA jest takim marzeniem, ale niestety nie realnym. Żadna karta nie jest przychylna i nie potwierdza wygranej.
Uważam, że pieniądze napłyną do Ciebie z pracy. Jak najbardziej, to mogą być relatywnie wysokie zarobki. I niekoniecznie adekwatne do wykonywanej pracy.  No może przesadzam.... adekwatne do Twojej wiedzy, umiejętności... ale i tak widać, że Twoje zarobki będą powodem zazdrości, żeby nie powiedzieć zawiści, innych osób. 
           Oczywiście jak najbardziej możesz LOTKA puścić, żeby nie było, ale ja wygranej - nie widzę.
Dla Ciebie WYGRANĄ będzie: bardzo dobrze płatna praca!!!


PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...